09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 11 خرداد 1396 در ساعت 37 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با انجام دادن ورزش و داشتن تحرک علاوه بر ارتقای سلامتی میتوان به کاهش چربی های اضافی بدن نیز کمک کرد.با زیاد شدن کالری سوزی در بدن در مدت زمان کمتری می توانیم به اهداف مورد نظر خود برسیم. برای زیاد شدن کالری سوزی در بدن به راحتی با انجام چند ترفند که در ادامه میخوانید سریعتر می توانید به اهداف مورد نظر خود از جمله تناسب اندام برسید.

گوش دادن به آهنگ مورد علاقه

یکی از راه حل های ساده برای ایجاد انرژی بیشتر گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خودتان است. با گوش دادن به این موسیقی قادر خواهید بود مدت زمان بیشتری راه بروید یا بدوید و به هدفتان نیز نزدیک تر شوید.با تهیه تردمیل یا دستگاه های هوازی دیگر در خانه می توانید به دور از آلودگی هوا، سرما یا گرما در هر زمان که توانستید و زمان کافی داشتید ورزش روزانه خود را انجام دهید.

تردمیل های امروزی علاوه بر برنامه های از پیش تعیین شده ای که دارند، اغلب مجهز به ورودی MP3 و اسپیکر هستند و با کمک آنها می توانید موسیقی را با صدای واضح و بلند گوش دهید و با انرژی زیاد ورزش کنید.اگر بتوانید تردمیل یا دیگر دستگاه های هوازی خانگی را در نزدیکی تلویزیون قرار دهید، می توانید علاوه بر انجام دادن ورزش به تماشای تلویزیون نیز بپردازید و متوجه گذر زمان نشوید.

داشتن رقیب ورزشی

اگر از اعضای خانواده یا دوستان کسی را پیدا کنید که بتواند همزمان با شما ورزش انجام دهد، برای شما انگیزه رقابتی خوبی به وجود می آید. اگر همراهتان از تناسب اندام بهتری برخوردار باشد و در ورزش از شما قوی تر عمل کند، انگیزه انجام دادن ورزش را در شما نیز بالاتر خواهد برد.

استفاده بیشتر از عضلات

هر چقدر در زمان ورزش از عضلات بدن بیشتر کار بکشید، میزان کالری سوزی در بدن شما نیز افزایش پیدا می کند.اگر با تردمیل کار می کنید، بهتر است دسته های تردمیل را بعد از بدست آوردن تعادل رها کنید تا عضلات پایین تنه و عضلات هسته ای بدن به طور کامل فعالیت کنند و کالری سوزی بیشتری در بدن انجام شود.

دستها را تکان دهید

شاید دیده باشید افرادی که به طور حرفه ای پیاده روی می کنند، مرتبا دست ها را تکان می دهند و دستها نیز از حرکت پاها تبعیت دارند. اگر دوست دارید کالری سوزی بیشتری در طی مدت زمان ورزش داشته باشید، از حرکت دادن دست ها در زمان پیاده روی غافل نشوید.با تکان دادن بیشتر دست ها عضلات بیشتری وادار به حرکت و فعالیت می شوند و در نتیجه کالری سوزی بیشتری نیز اتفاق میفتد.

پیدا کردن نقطه شدت ورزش

همان طور که می دانید بهترین برنامه ورزشی، تمرین یا برنامه اینتروال البته باشدت بالاست. تمرینات اینتروال با شدت زیاد برای افزایش چربی سوزی بسیار مناسب هستند اما به دلیل بالا بودن شدت ورزش ممکن است افراد در مدت زمان کمی خسته شوند و به اندازه کافی نتوانند ورزش خود را دنبال کنند.

برای اینکه بتوانید فعالیت و ورزش خوبی انجام دهید باید هنگام راه رفتن یا دویدن بر روی تردمیل نقطه اوج فعالیت خود را پیدا کنید و توجه داشته باشید که شما در چه نقطه ای به اوج می رسید و به زحمت میافتید و از آن زمان به بعد دیگر نمی توانید ادامه دهید.رسیدن به اوج ورزش HIIT سبب می شود شما در حین ورزش نتوانید به خوبی صحبت کنید اما میزان کالری سوزی در بدن شما افزایش پیدا خواهد کرد. شناخت این نقطه در ورزش به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

استفاده از وزنه

جالب است بدانید افراد سنگین وزن کالری بیشتری نیز می سوزانند، زیرا بدن برای انجام دادن فعالیت های روزانه خود سخت تر کار و حرکت می کند. اگر می خواهید مانند افراد سنگین کالری سوزی بیشتری در بدن داشته باشید، میتوانید از وزنه های سنگین استفاده کنید و با پوشیدن آنها این شرایط را شبیه سازی کنید. اگر با تمرینات ساده بر روی تردمیل می توانید 7 درصد کالری سوزی انجام دهید، این میزان در زمان پوشیدن و استفاده کردن از وزنه مانند بالا رفتن از پله به 13 درصد افزایش پیدا می کند.

استفاده از نیرو

برای اینکه بتوانیم به نیروی جاذبه غلبه کنیم باید انرژی بیشتری مصرف کنیم و در نتیجه با این کار کالری سوزی بیشتری نیز اتفاق میفتد. می توانید در زمان پیاده روی از سطح شیب دار تردمیل استفاده کنید تا نیروی بیشتری به کار بگیرید و کالری بیشتری بسوزانید.

نوشیدن کافئین

همان طور که می دانید مصرف کافئین سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و میتواند عملکرد بدن را بالا ببرد. با نوشیدن قهوه انرژی بیشتری پیدا می کنید و میتوانید بدون آنکه سخت باشد تلاش بیشتری انجام دهید و کالری سوزی بیشتری داشته باشید.

آب بنوشید

آب خنک کالری سوزی را تا 5 درصد افزایش می دهد. بدن برای اینکه بتواند مایع خنک را گرم کند فعالیت بیشتری انجام می دهد و در نتیجه انرژی بیشتری نیز مصرف می کند.فراموش نکنید پیش از ورزش یا در حین ورزش مخصوصا در گرما آب زیاد بنوشید تا بتوانید شادابی و طراوت بدن را حفظ کنید.

انجام فعالیت های دیگر ممنوع

در زمان پیاده روی بر روی تردمیل از انجام دادن چند کار به طور همزمان بپرهیزید. فعالیت های دیگر مانند پیام دادن، مجله خواندن و... باعث حواس پرتی شما می شود و نمی توانید تلاش بیشتری انجام دهید و ضربان قلب را بالا ببرید و به کالری سوزی بیشتر برسید. در زمان راه رفتن و انجام ورزش سعی کنید با تمام حواس و انرژی این کار را انجام دهید تا زودتر به نتایج دلخواه برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()