09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 18 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اکثر ما برای رفاه زندگی از صبح تا پاسی از شب مشغول کار هستیم و دیگر فرصتی برای رفتن به کلاس های ورزشی یا پیاده روی نداریم.در ادامه راهکارهایی به شما در این مطلب ارائه می دهیم تا بتوانید علی رغم درگیری و شلوغی زیاد کاری ، تناسب اندام خود را حفظ کرده یا حتی وزن نیز کم کنید.همان طور که می دانید برای از بین بردن چربی های شکمی بهترین راه این است که فعالیت فیزیکی مانند پیاده روی و ورزش انجام دهید، اما اگر با مشغله کاری نمی توانید این کار را انجام دهید، باید در انجام کارهای روزانه تغییراتی انجام دهید تا بتوانید سلامتی بدن را حفظ کنید و بدنی سالم برای خود بسازید.

در اولین قدم برای کاهش وزن و تناسب اندام باید مواد غذایی چرب و شیرین را از برنامه غذایی خود حذف کنید. خوردن خامه، شکر، شکلات های شیرین، کیک انواع مربا تعطیل می باشد و به جای آنها می توانید از نان های سبوس دار و غلات مغذی استفاده کنید تا الکی چربی های اضافی را بر روی دیگر چربی های موجود در بدن اضافه نکنید.به خواب خود توجه داشته باشید، باید هر شب حداقل 7 الی 8 ساعت استراحت کنید و این فرصت را در اختیار بدن قرار دهید تا بتواند سموم بدن را از بین ببرد و بافت ها و ماهیچه های بدن را ترمیم کند.

زمانی که شما بدن را به ساعت خوابی مشخص عادت دهید، ناخودآگاه ساعت بیولوژیکی بدن تنظیم می شود و این کار باعث افزایش هوشیاری بیشتر بدن در طول روز و حتی کم شدن احساس گرسنگی خواهد شد.زمانی که سرکار هستید، استفاده از میوه و سبزیجات را فراموش نکنید که یکی از راه های لاغری و حفظ تناسب اندام است.استفاده از میوه هایی مانند موز، سیب، پرتقال و نارنگی می توانند به راحتی جلوی اشتهای کاذب شما را در برابر مصرف خوراکی های شیرین و غیرمفید کنترل کنند و حتی مصرف بعضی از سبزیجات ها برای شما سیری کاذب تولید می کنند.

تحقیقات نشان داده است استشمام بوی بعضی از گیاهان نیز می تواند جلوی اشتهای کاذب را بگیرد و به همین دلیل بهتر است روی میز کار خود عود یا روغن هایی مانند روغن درخت چای نگه دارید تا با استشمام این بوها اشتهای شما کم شود.ظرفی برای خود تهیه کنید و آن را با سبزیجات پر کنید، خوردن کرفس، خیار، کلم بروکلی، هویج در طی روز باعث از بین رفتن اشتهای کاذب و تامین مواد مغذی بدن می شود.

اگر در شرکت، سمینار یا حتی مهمانی حضور دارید که اغلب افراد رژیم غذایی خاصی ندارند و اطرافتان پر از خوارکی های مضر است با کمی صبوری جلوی اشتهای کاذب خود را بگیرید و سعی کنید تا جایی که می توانید از میوه، مخصوصا سیب یا غذاهای مفیدی مانند سوپ استفاده کنید تا احساس سیری داشته باشید و به سایر غذاها هجوم نیاورید.زمانی که ساعت کاری شما تمام شد و به خانه بازگشتید بعد از استراحت کوتاهی زمانی را برای انجام دادن فعالیت ورزشی قرار دهید.

اگر شما دستگاه تردمیل خانگی را تهیه کنید به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید پیاده روی انجام دهید و با بالا رفتن آمادگی بدنتان حتی روی دستگاه بدوید و فعالیت ورزشی روزانه خود را انجام دهید.در تردمیل های امروزی برنامه های از پیش تعیین شده ای تعبیه شده است که با انتخاب یکی از آنها می توانید با سرعت بیشتری ورزش خود را شروع کنید و نیازی به رفتن باشگاه و کمک گرفتن از مربی نخواهید داشت .با رعایت نکاتی که گفته شد می توانید بدون نیاز به در اختیار داشتن زمان زیادی لاغر شوید، تناسب اندام خود را حفظ کنید و کم کم به سراغ برنامه های بدنسازی در خانه بروید.

ارسال نظر
ممرضا :
0 0
عالی بود! مختصر،مفید،علمی،و قابل اجرا! بدون تعبیر و تفسیرات کلیشه ای... واقعا ممنون!
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()