09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 22 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همیشه و درهمه حال انتخاب شما بستگی به نیازتان دارد. تردمیل و دوچرخه ثابت هر دو از وسایلی هستند که می توان با آن ها به ورزش های طولانی مدت و هوازی پرداخت. اما اگر نیاز شما چربی سوزی در کمترین زمان ممکن است، دوچرخه ثابت را فراموش کنید.
دوچرخه ثابت وسیله مناسبی برای شکل دادن به عضلات و ماهیچه های پا است. اگر می خواهید باسن و پاهایی خوش فرم داشته باشید از این دستگاه استفاده کنید.
تحقیقات نشان داده است وقتی افراد یک ساعت روی تردمیل با 70 درصد، حداکثر ضربان قلب خود می دوند در مقایسه با کسانی که با دوچرخه ثابت ورزش می کنند، کالری بیشتری می سوزانند.
یک فرد با یک ساعت دویدن بر روی تردمیل می تواند 40 گرم چربی از دست بدهد. چنین نتیجه ای بر روی دوچرخه ثابت به سختی حاصل می شود. بنابراین وقتی حرف از کاهش وزن است، تردمیل وسیله مناسب تری به حساب می آید.
اما اگر هدف تقویت عضلات کمر و پا و حتی حجیم کردن پایین تنه باشد، دوچرخه ثابت همان چیزی است که شما لازم دارید.
اغلب دوچرخه های ثابت مگنتی برای تنظیم مقاومت در هنگام رکاب زدن، دارند. وقتی درجه این مگنت را افزایش می دهیم رکاب زدن کمی سخت می شود. این کار به عضلات و ماهیچه های پا فشار وارد می کند. در نتیجه پا عضلانی و حجیم می شود. اما اگر مگنت را روی درجه پایین تنظیم کنید، درست برعکس این اتفاق رخ خواهد داد. یعنی سرعت رکاب زدن افزایش پیدا می کند و در ناحیه پا چربی سوزی اتفاق می افتد. به همین خاطر می گوییم دوچرخه ثابت به پاها فرم می دهد. در40 دقیقه کار با دوچرخه ثابت می توانید 500 کالری بسوزانید.
البته چربی سوزی و کاهش وزن بیش از هرچیزی به شدت تمرین بستگی دارد. اگر کسی با سرعت کم روی تردمیل گام بردار ممکن است در مقایسه با فردی که روی دوچرخه ثابت به سرعت در حال رکاب زدن است، به مراتب کالری کمتری از دست بدهد.
اما از طرفی افرادی که دچار بیماری های تعادلی و ارتوپدی هستند، مشکل می توانند از تردمیل استفاده کنند. دوچرخه ثابت برای این گونه اشخاص مناسب تر است.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()