09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 20 خرداد 1396 در ساعت 32 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تب لاغری این روزها به سراغ تمام افراد آمده است و پیر و جوان و مرد و زن هم ندارد. برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن روش های متفاوت و زیادی وجود دارد که بهترین آنها انجام دادن ورزش و رعایت رژیم غذایی اصولی می باشد.بیشتر افراد به دلیل استرسی که برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام دلخواه خود دارند، نمی توانند به تنهایی در خانه ورزش کنند و به باشگاه ها مراجعه می کنند.

البته این افراد در زمان مراجعه به باشگاه نیز استرس دارند تا از کدام یک از دستگاه ها استفاده کنند و بتوانند زودتر به نتایج دلخواه خود برسند. همان طور که میدانید باشگاه ها امروزه دارای تجهیزات متنوع زیادی هستند و بعد از آشنایی با عملکرد هر یک از آنها و راهنمایی های مربی میتوانید از تجهیزات قدرتی استفاده کنید و در سریعترین زمان ممکن و با بهترین راه حل به اهداف خود برسید.در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با بعضی از انواع تجهیزات باشگاهی آشنا کنیم تا بتوانید با شناخت کامل دستگاه ها راحت تر به کاهش وزن دلخواهتان برسید.

هالتر

می دانید که انجام دادن تمرینات قدرتی بهترین راه حل برای از بین بردن چربی های اضافی بدن است. زمانی که شما هنگام انجام دادن تمرینات انرژی زیادی از بدن را مصرف می کنید برای تامین این انرژی، چربی های اضافی سوزانده می شوند و بعد از اتمام این توده های چربی عضلات شروع به رشد می کنند.برای انجام دادن تمرینات پرس سینه، ددلیفت، اسکات و ... می توانید از هالتر استفاده کنید. با کمک هالتر و میله می توانید تمرینات قدرتی و بدنسازی را به دو بخش پایین تنه و بالا تنه تقسیم بندی کنید و در کل برای گرفتن نتایج بهتر هفته ای 3 الی 4 بار تمرینات هالتر را انجام دهید.

تمرین با دمبل

برای قوی تر کردن عضلات بدن می توانید از دمبل نیز همراه هالتر کمک بگیرید و بسیاری از حرکاتی که می توانستید با هالتر انجام دهید را با دمبل نیز انجام داده و حتی کامل تر کنید. حرکاتی مانند؛ نشر از جانب، جلو بازو اسکات تک پا، لانژ در حالت حرکت و ... . در زمان استفاده از دمبل نیز می توانید تمرینات را به دو بخش پایین تنه و بالا تنه تقسیم بندی کنید تا در زمان انجام دادن حرکات تسلط بیشتری داشته باشید.

محبوبیت تردمیل

تردمیل یکی از دستگاه های هوازی محبوب در باشگاه ها می باشد. افرادی که به دنبال کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستند، می توانند به راحتی از این دستگاه مفید استفاده کنند.با کمک تردمیل در هر شرایط آب و هوایی یا در هر سطح تناسب اندام یا آمادگی جسمانی که هستید می توانید پیاه روی انجام داده یا بدوید و با انجام دادن تمرینات هوازی چربی سوزی خوبی به راه بیندازید و وزن زیادی از دست بدهید.با کمک تردمیل زمانی که بدن دچار یکنواختی ورزش می شود می توانید با سرعتی کردن تمرینات و افزایش شیب دستگاه بدن را دچار چالش کنید و وزن زیادی را از دست بدهید و به تناسب اندام برسید.

تمرین با الپتیکال

الپتیکال نیز یکی از دستگاه های هوازی است که با کمک آن می توانید وزن خود را کاهش دهید و نگران مشکلات مفصلی یا عضلانی خود نیز نباشید. این دستگاه در اکثر باشگاه های ورزشی وجود دارد و مانند تردمیل برای استفاده اکثر افراد با هر سن و سالی انعطاف پذیر بوده و مناسب می باشد.

با کمک الپتیکال می توانید تمرینات مفیدی را برای از بین بردن دردهای مفصلی و رسیدن به تناسب اندام و لاغری انجام دهید.بعد از گذشت مدتی که آمادگی جسمانی شما بیشتر شد، می توانید سرعت و شدت انجام دادن تمرینات خود را افزایش دهید تا زودتر به لاغری برسید و چربی های خود را آب کنید. با شناخت بیشتر تجهیزات ورزشی و کاربرد آنها می توانید بهترین انتخاب را در زمان انجام دادن ورزش داشته باشید تا سریعتر به اهداف مورد نظر خود برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()