09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 4 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

حتما بارها امتحان کرده اید رسیدن به وزن مطلوب و کاهش وزن کار آسانی نیست و در این زمینه نظریات و توصیه های زیادی وجود دارد که میتوان گفت بهترین آنها استفاده از تجربیات افرادی است که توانسته اند این کار را با موفقیت انجام دهند و به تناسب اندام دلخواه خود برسند.همان طور که می دانید برای رسیدن به تناسب اندام باید ورزش را در کنار رعایت رژیم غذایی انجام دهید تا بتوانید سریع تر و سالم تر به وزن ایده آل خود برسید.

همیشه برای رسیدن به تناسب اندام ورزشی انجام دهید که از انجام دادن آن لذت می برید و خود را مجبور به انجام دادن ورزشی نکنید که دوست ندارید.اگر به هر دلیلی نمی توانید به خارج از منزل بروید و در باشگاه و ورزش های جمعی حضور پیدا کنید بهترین کار انجام دادن ورزش در خانه است.با استفاده از دستگاه های هوازی خانگی مانند؛ تردمیل می توانید در خانه ورزش انجام دهید و کالری معادل ورزش هایی مانند ایروبیک، تنیس و ... بسوزانید.

با استفاده از تردمیل می توانید در زمانی که ورزش انجام می دهید به راحتی ضربان قلب، سرعت، میزان کالری سوخته شده و... را نیز مشاهده کنید و با توجه به اطلاعات عمومی از جسم خود، برنامه ورزشی مناسبی برای تهیه کنید و با اجرای آن زودتر به اهداف مورد نظر برسید.

تردمیل این امکان را در مدل های جدید در اختیار شما قرار می دهد تا کاربر بتواند با افزایش شیب دستگاه، کوه نوردی را در خانه امتحان کند و کالری بیشتری بسوزاند و زودتر به هدف برسد.در نظر داشته باشید که باید از انجام ورزش لذت ببرید و با کمک آن بتوانید وزن را کاهش دهید، نه اینکه دچار آسیب و خستگی مفرط شوید.برای اینکه بتوانید از رژیم غذایی پیروی کنید، لازم نیست همیشه تنها غذا بخورید و خود را از معاشرت با دوستان و همکاران منع کنید، می توانید غذای خود را با دیگران نیز تقسیم کرده و از این طریق پرخوری نیز نخواهید کرد و زودتر به نتایج دلخواه خواهید رسید.

در دوران رژیم و زمانی که می خواهید وزن کم کنید مرتب بر روی وزنه نروید. بعضی افراد به طور کل معتاد وزنه می شوند و در هر حالی مسیر خود را کج می کنند و بر روی وزنه می روند که این کار کاملا اشتباه است.در ابتدای شروع کاهش وزن خود یک بار وزن کشی را انجام دهید و تا دو هفته بعد سعی داشته باشید از ترازو دوری کنید، زیرا با کشیدن مدام وزن استرس شما زیاد خواهد شد و دچار فشار روانی می شوید.

افرادی که توانسته اند وزن زیادی را کم کنند و به تناسب مورد نظر رسیده اند می گویند؛ بهتر است برای خود اهداف کوتاه مدتی را در نظر بگیرید تا بتوانید با رسیدن به آنها اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.ما به انجام عادت های بد غذایی عادت کرده ایم و هستند افرادی که نتوانستند عادت های بد غذایی خود را ترک کنند.

ترک غذاهای ناسالم مانند فست فود برای بعضی از افراد ناممکن است و این گونه افراد بهتر است در ابتدا خوردن این غذاها را به هفته ای دو بار برسانند، بعد یک بار و بعد از مدتی کلا آن را حذف کنند.خواهید دید که نخوردن فست فود به کم کردن وزن شما کمک زیادی خواهد کرد. برای انجام دادن ورزش یا پیاده روی با دوستانتان همراه شوید تا انگیزه بیشتری بدست بیاورید.

اگر میتوانید با دوستان بیرون بروید و با یکدیگر ورزش کنید و اگر نمی توانید در منزل هم می توانید با دوستانتان همراه شوید.با دوستان ساعت مشخصی را تعیین کنید و سر همان ساعت در خانه با کمک دستگاه های خانگی ورزش انجام دهید تا انگیزه لاغری در شما تقویت شود و اگر روزی هم احساس کردید که حوصله ای برای انجام ورزش ندارید دوستان دیگر شما را مجبور به انجام دادن ورزش کنند.

اجازه ندهید برنامه های خانوادگی و دورهمی ها مانع دور ماندن شما از ورزش و تناسب اندام شود. اگر قرار است در مهمانی شرکت کنید از صبح فعالیت خود را انجام دهید و سعی کنید کالری کمتری به بدن برسانید و در زمان مهمانی نیز بیشتر معده خود را با خوردن سبزیجات پر کنید تا وله شما برای غذا خوردن کمتر شود.

فراموش نکنید اگر در آخر هفته ها نتوانستید از رژیم غذایی خود پیروی کنید، ناامید نشوید و حداقل با تردمیل ورزش خود را در هر ساعت از شبانه روز که وقت کردید انجام دهید تا با تسلیم نشدن بتوانید به هدف مورد نظر خود، تناسب اندام لاغری برسید و دوباره از اول هفته شروعی تازه داشته باشید و تلاش کنید به هدف برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()