09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 7 ارديبهشت 1396 در ساعت 12 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تاثیر دوچرخه ثابت در سلامتی، یک تمرین زمان طولانی در سرعتی آرام ومتعادل انجام میشود.واثرات مثبت آن رابرای شما فراهم می آورد.هدف اصلی این ورزش برای کاهش وزن و تقویت بدن هستش برای رسیدن به این هدف زمان دقیقی برای تمرین با دوچرخه ثابت میباشد.اگر زمان کافی برای انجام این تمرین ندارید میتوانید در چند دوره در روز تمرین کنید تا اینکه بتوانید زمان بهتری را مشخص کنید.

استفاده از دوچرخه ثابت برای سلامتی شما مفید است بخصوص برای افرادانی که دچار مشکل زخم پا بر اساس پیاده روی طولانی پاهایشان زخم شده است توصیه میشود.

استفاده از دوچرخه ثابت برای سلامتی ریه و تنفس مفید بوده و شما باید با تنظیمات خوبه دستگاه نسبت به اندازه بدن و فاصله دست و پا تا پدال و دستگیره دوچرخه به خوبی تنظیم کرده.

در هنگام استفاده از دوچرخه ثابت مقداری آب بنوشید تا تحرک بهتری را حس کنید،تاثیر دوچرخه ثابت به عنوان یک ورزش قلبی و عروقی تلقی میشود انجام معمول این ورزش باعث میشود فشار خون کاهش یابد قند خون متعادل شود واز حملات قلبی پیشگیری گردد.اگر30 دقیقه در روز چهار الی پنج روز در هفته با دوچرخه ثابت رکاب بزنید و استفاده درستی کنید ممکن است که عمرتان نیز افزایش یابد.اگر انجام این مدت زمان در هفته برایتان سنگین است پله پله مراحل پدال زدن با دوچرخه ثابت را زیاد کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()