09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 24 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ورزش هوازی برای کالری سوزی و کاهش وزن، ضروری ترین بخش برنامه است. این تمرینات اگر به شکل صحیح انجام بشوند، با تاثیرات مثبتی که بر عملکرد قلبی-عروقی بدن می گذارند بسیارموثرهستند.

دویدن و راه رفتن بر روی تردمیل، یک ورزش هوازی فوق العاده محسوب می شود که عضلات و ماهیچه های بدن را تقویت کرده و سبب سوزاندن کالری اضافه می شود. تمرین با این دستگاه به نوعی ورزش ایروبیک است. ورزش ایروبیک به فعالیتی گفته می شود که در مدت زمان طولانی، به صورت ریتمیک و مکرر انجام بشود. کاربر می تواند با گوش دادن به موزیک پر انرژی بر روی تردمیل، به شکل ریتمیک گام بردارد و از فواید ورزش ایروبیک بهره ببرد.

با ورزش بر روی تردمیل می توانید در یک ساعت بیش از 600 کالری از دست بدهید. این دستگاه، سبب تقویت و اصلاح عضلات پا، ران ها و باسن می شود. اغلب بانوان در این نواحی توده های چربی اضافه دارند. ضمن اینکه، دویدن بر روی این دستگاه قلب و شش ها رانیز تقویت کرده و باعث کوچک شدن شکم می شود. برای سرگرم شدن هنگام ورزش با تردمیل، می توانید تلوزیون تماشا کنید.

فقط با راه رفتن بر روی این دستگاه در یک ساعت، می توانید 360 کالری بسوزانید. با ایجاد شیب 2 درصد بر روی تردمیل، پیاده روی در فضای بیرون شبیه سازی می شود. این ورزش ساده اگر روزمره انجام بشود، شکم و ران ها را کوچک می کند. برای ایجاد تنوع گاهی شیب دستگاه را تا آنجا که می توانید افزایش بدهید، با این روش ورزش تپه نوردی و راه رفتن سربالایی را نیز تجربه خواهید کرد.

اگر مدتی است که به طور منظم ورزش می کنید و نتیجه مطلوب حاصل نمی شود، می بایست برخی از اشتباهات را اصلاح کنید.

- شدت تمرین، میزان چربی که در مقابل کربوهیدرات می سوزد را مشخص می کند. هرچه شدت تمرین بیشتر باشد، کربوهیدرات بیشتری مصرف می شود. تمرینات هوازی متوسط چربی سوزی را افزایش می دهد. یک سر مواد غذایی مثل شکلات از ترکیب کربوهیدرات و چربی تشکیل شده اند؛ ولی کاهو فاقد چربی است. بنابراین بر اساس تمرینی که انجام می دهید، مواد غذایی با سرعت های متفاوتی تجزیه می شوند.

- میزان عرق کردن در هنگام ورزش بر روی تردمیل به عوامل خارجی بستگی دارد و عرق کردن افراد با هم متفاوت است. افراد سالم تر و متناسب تر، در حین ورزش بیشترعرق می ریزند؛ زیرا بدن آنان برای تعادل دما کارآیی بالاتری دارد؛ ولی عرق کردن زیاد نشانه کاهش وزن نمی باشد. بدن در هنگام عرق ریختن، آب از دست می دهد. کسانی که تعرق زیادی دارند، باید بیشتر آب بنوشند تا آب از دست رفته جبران بشود. در هنگام دویدن بر روی تردمیل، یک بطری آب در دسترس داشته باشید و هر چند دقیقه آب بنوشید. این کار هم به اکسیژن رسانی بیشتر کمک می کند و هم دمای بدن را متعادل نگه می دارد. اکسیژن زیاد، سوخت وساز را بهبود بخشیده و انرژی بیشتری آزاد می سازد.

معمولا تردمیل های امروزی یک صفحه نمایش دیجیتال دارند که سرعت، زمان، کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، شیب دستگاه و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد. این اطلاعات مفید برای داشتن یک الگوی ورزشی مناسب اهمیت دارد.

اگر هدف شما از ورزش چربی سوزی است، می بایست تمرینات هوازی انجام بدهید. ورزش هوازی به تمریناتی گفته می شود که در مدت زمان طولانی، با شدت متوسط انجام می گیرد. سعی کنید در هر جلسه مدت تمرین کمتر از 45 دقیقه نباشد. اگر قادر نیستید 45 دقیقه مداوم به فعالیت بپردازید، می توانید در 3 بخش 15 دقیقه ای کار کنید و در فواصل بین این زمان ها دراز و نشست انجام بدهید یا طناب بزنید. با این روش اصل تنوع تمرین نیز رعایت می شود؛ به طور کلی تمرینات با وقفه به افزایش کالری سوزی کمک می کنند.

- هیچ گاه با شکم گرسنه یا خیلی سیر بر روی تردمیل نروید. 2 ساعت قبل از شروع تمرین یک غذای سبک میل کنید. 24 ساعت بعد از یک تمرین صحیح و اصولی چربی سوزی همچنان ادامه دارد. بهتر است 30 دقیقه قبل از ورزش یک عدد میوه یا مقداری ماست بخورید.

- چنانچه رژیم خود را شکستید یا کمی اضافه وزن پیدا کردید، نا امید نشوید؛ همیشه این فرصت را دارید که از نو آغاز کنید. ورزش چه با کاهش وزن وچه بدون کاهش وزن به سلامتی کمک می کند. همین که شروع به دویدن یا راه رفتن کرده اید یعنی یک کار خوب برای بدن خود انجام داده اید. ورزش علاوه بر تناسب اندام بسیاری از اختلالات روانی مانند افسردگی، کم خوابی، اشتهای کاذب و... را از بین برده و سبب جوانی و شادابی پوست می شود. علاوه بر این، از شما در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت خواهد کرد. اگر حداقل 5 روز در هفته و در هرجلسه بیش از 30 دقیقه بر روی تردیل بدوید و راه بروید، پس از سه ماه تاثیرات چشمگیری در بدن خود مشاهده می کنید. رضایت از شکل بدن باعث می شود احساس بهتری نسبت به خود و زندگی داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()