09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 31 خرداد 1396 در ساعت 15 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تحقیقات ثابت کرده است دویدن بر روی تردمیل به مراتب راحت تر از دویدن بر روی زمین و خارج از خانه است.تردمیل این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که شیب را صفر درصد کنید و بدون مقاومت هوا ورزش خود را ادامه دهید. برای اینکه بتوانید شرایط بیرون از خانه را برای خود بازسازی کنید، بهتر است شیب تردمیل را بر روی 1 درصد قرار دهید.

با شیب 1 درصد می توانید فضای بیرون و دشواری راه رفتن یا دویدن در آن شرایط را لمس کنید. اگر تازه کار هستید و مدت زمان طولانی نیز از انجام دادن ورزش شما نمی گذرد، بهتر است شیب تردمیل را صفر کنید و بعد از بدست آوردن آمادگی جسمانی لازم کم کم شیب دستگاه را افزایش دهید.در زمان استفاده از شیب در ابتدا بهتر است از سرعت پایین استفاده کنید و با کمک برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه در سریعترین زمان ورزش را شروع کرده و زودتر به اهداف خود برسید.

زمانی که شما از تردمیل برای راه رفتن و پیاده روی استفاده می کنید، شرایط راحت تری نسبت به بیرون از خانه خواهید داشت.وقتی بر روی تردمیل بدون وجود مقاومت هوا راه می روید یا می دوید به راحتی می توانید ورزش های مفیدی را انجام دهید و با کمک ورزش کالری سوزی بدن را افزایش داده و سلول های عضلانی را نیز تقویت کنید.

شیب تردمیل را چه حد افزایش دهیم؟

با وجود تردمیل معمولا افراد برای انجام دادن ورزش انگیزه بیشتری پیدا می کنند و می توانند با استفاده از شیب های بالاتر تردمیل تمرینات سخت تری انجام دهند.بعضی از افراد شیب تردمیل را یاد بالا می برند و برای اینکه تعادل خود را از دست ندهید دستگیره های تردمیل را می گیرند و به آنها تکیه می دهند.به یاد داشته باشید که تکیه مداوم به دستگیره ها به شما کمکی نخواهد کرد و درصد کالری سوزی و فعالیت شما را بدتر کم می کند.

برای اینکه در طی ورزش کالری بیشتری بسوزانید و فعالیت بیشتری داشته باشید، بهتر است دست ها را درگیر ورزش کنید. فراموش نکنید همان طور که اکثر اوقات از بیشترین حد سرعت تردمیل استفاده نمی کنید، لازم نیست در زمان راه رفتن یا دویدن از نهایت شیب تردمیل نیز استفاده کنید.

به یاد داشته باشید توصیه شده است که از 7 درصد شیب بالاتر نروید تا فشار زیادی بر مفاصل زانوها و کمر وارد نشده و دچار مصدومیت و بیماری نشوید.در باشگاه های ورزشی معمولا شیب تردمیل یکسان است و نمی توانند آن را تغییر دهند. استفاده از شیب نباید به مدت طولانی تر از 5 دقیقه باشد تا برای بدن طبیعی باشد و منجر به مصدومیت نشود.اگر در فضای آزاد هم پیاده روی کنید، فضایی را پیدا نمی کنید که به صورت یکسره مثلا 5 کیلومتر شیب به صورت یکنواخت داشته باشد.

به یاد داشته باشید که بهتر است بیش از 5 دقیقه بر روی شیب تند راه نروید یا ندوید و این ورزش را با ایجاد وقفه انجام دهید تا ایمن تر بوده و بازده بیشتری داشته باشد.در ابتدای ورزش بهتر است بدون شیب بدن را گرم کرده و سپس با شیب کم تمرینات را ادامه دهید و بعد از آن با شیب حداکثر تا 7 درصد تمرینات تناوبی انجام دهید.سعی کنید تمرینات شما کوتاه و پرشدت باشد، مثلا؛ تمریناتی 30 تا 60 ثانیه ای با وقفه که هم به بدن شما فشار زیادی وارد نمی کند و هم تمرینات را جالب تر و لذت بخش تر خواهد کرد.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()