09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 27 فروردین 1397 در ساعت 34 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای اینکه بتوانید برنامه جدیدی را برای رسیدن به لاغری شروع کنید نباید انجام دادن ورزش را در کنار رعایت رژیم غذایی فراموش کنید. یکی از راحت ترین ورزش ها که به راحتی می توانید آن را در هر شرایطی انجام دهید، پیاده روی است. با کمک پیاده روی می توانید کالری سوزی بدن را در حد اعتدال و خوبی نگه دارید و این ورزش مفید را در هر شرایط و ساعتی انجام دهید.

پیاده روی سریع ورزش فوق العاده ای برای رسیدن به تناسب اندام است که بهتر است بعد از بالا رفتن آمادگی جسمانی آن را انجام دهیم. زمانی که شما اضافه وزن زیادی دارید و مدت هاست که ورزش انجام نداده اید و بی تحرک هستید بهتر است با سرعت پایینی ورزش و پیاده روی خود را شروع کنید تا دچار مشکلی نشوید.

انجام دادن پیاده روی را بهتر است مداوم و البته با سرعتی متناسب شروع کنید و برای رسیدن به هدف بیش از اندازه عجله نکنید تا به بدنتان آسیبی نرسانید.

به یاد داشته باشید که میزان کالری که شما در زمان انجام دادن پیاده روی می سوزانید رابطه مستقیمی با وزن و سرعت پیاده روی شما دارد و میتوان گفت در هر شخص متفاوت است.

زمانی که فردی وزن بیشتری دارد میزان کالری سوزی آن نیز بیشتر خواهد بود و انرژی بیشتری نیز برای راه رفتن و انجام دادن حرکات ورزش می سوزاند. البته این میزان کالری سوزی نیز در زنان و مردان با یکدیگر متفاوت است و باید به سن و سال آنها نیز توجه کرد.

به طور مثال اگر مرد و زنی یک مسافت مشخص مثلا 3 کیلومتر را راه بروند یا حتی بدوند مقدار کالری که مردها می سوزانند به مراتب بیشتر از خانم هاست و باید در زمان انجام دادن ورزش به آن توجه داشته باشید.

اگر قادر نیستید روزانه به پیاده روی خارج از منزل بروید یا ساعتی را برای باشگاه رفتن بگذارید بهترین کار تهیه تردمیلی برای خانه است تا بتوانید در هر شبانه روز که فرصتی پیدا کردید پیاده روی انجام دهید و بدن را از مزایای آن بهره مند کنید.

برای اینکه بتوانید میزان کالری سوزی را در بدنتان بالا ببرید سرعت یا شدت تمرینات و پیاده روی را افزایش دهید و بر روی تردمیل کوه نوردی را نیز تجربه کنید. با اضافه کردن شیب تردمیل انرژی بیشتری را مصرف می کنید و کالری بیشتری را می سوزانید. جالب است بدانید پیاده روی بر روی شن و ماسه کالری سوزی شما را نیز افزایش خواهد داد و می تواند تمرین سنگینی برای رسیدن به هدفتان باشد.

بعضی از افراد معتقدند اگر در زمان پیاده روی دست ها را بیش از اندازه تکان دهیم بدن می تواند کالری بیشتری بسوزاند و به نفع ما خواهد بود که تحقیقات ثابت کرده است که این نظریه صحت ندارد و بهتر است در زمان پیاده روی برای کالری سوزی بیشتر از لباس های کشباف که البته به بدن نیز آسیبی نمی رسانند و راحت هستند استفاده کنید و میزان کالری سوزی بدن تان را بالا ببرید.

جالب است بدانید اگر حتی آرام راه بروید و پیاده روی انجام دهید به ازای هر 1.6 کیلومتر 100 کالری بسوزانید. برای اینکه بتوانید در طی هفته نیم کیلوگرم تا 1 کیلوگرم چربی بسوانید و لاغر شوید باید با انجام دادن فعالیت های ورزشی و رژیم غذایی 3500 کالری اضافی بسوزانید.

پیاده‌روی سریع البته با سرعتی متناسب به طور مثال 6.5 کیلومتر در ساعت آن هم به مدت به نیم ساعت اگر پنچ روز در هفته تکرار شود می تواند در کاهش وزن یک کیلوگرمی شما تاثیر زیادی داشته باشد. البته اگر دوست دارید به لاغری خود سرعت بیشتری بدهید، بهتر است در خورد و خوراکتان نیزتغییرات جدی بدهید و آن را فراموش نکنید.

فراموش نکنید که سرعت پیاده روی باید تعداد ضربان قلب شما را بالا ببرد و سبب عرق ریختن شما گردد. پیاده روی پیوسته و منظمی انجام دهید و قدم زدن آهسته زمانی که می خواهید ویترین مغازه ها را تماشا کنید پیاده روی مفیدی محسوب نمی شود.

داشتن کمری صاف که ماهیچه های شکم را کمی سفت کرده باشید، برای انجام دادن پیاده روی لازم است و بهتر است برای آب شدن چربی های دست نیز دست ها را به سمت جلو عقب تکان دهید.

اگر جزو افرادی هستید که تا به حال ورزش روزانه را امتحان نکرده اید و فرد کم تحرکی محسوب می شوید، بهتر است بدن را به یکباره دچار شوک نکنید و آرام آرام آن را به انجام دادن ورزش عادت دهید تا دچار مشکلی نشوید.

از انجام دادن پیاده روی های طولانی و آزار دهنده پرهیز کنید تا باعث دلزدگی و انگیزه شما برای ادامه راه ورزش نشود و سعی داشته باشید که سرعت ورزش کردن خود را تغییر دهید و آن را کم و زیاد کنید تا بتوانید در تعداد ضربان قلب نیز تغییراتی بدهید و کالری بیشتری بسوزانید.

پیاده روی کمتر از 30 تا 40 دقیقه برای لاغری فایده ای ندارد و فقط می تواند در حفظ سلامتی به شما کمک کند. بنابر این سعی کنید این مدت زمان را با بالا رفتن آمادگی جسمانی تان افزایش دهید.

به دنبال زمانی نباشید که با انجام دادن پیاده روی در آن زمان خاص بتوانید کالر ی بیشتری بسوزانید. هر زمانی که شما آمادگی کافی داشته باشید و راحت تر بتوانید ورزش مفیدی انجام دهید بهترین زمان بوده و بهتر است همان زمان پیاده روی کنید. بعضی از افراد در صبح انرژی و علاقه بیشتری دارند و پس صبح برای آنها بهترین زمان می باشد و افرادی هم در شب بعد از اتمام کارهای روزانه انرژی خوبی برای فعالیت دارند.

پیاده روی در صبح بعد از بیدار شدن و قبل از شروع کارهای روزانه انرژی خاصی می خواهد زیرا هستند افرادی که نمی توانند بدون صبحانه خوردن کاری انجام دهند، چه برسد به انجام دادن پیاده روی. پس بهتر است نیم ساعت قبل از شروع پیاده روی صبحانه بخورید و بعد از آن پیاده روی انجام دهید.

اگر در صبح پیاده روی انجام دهید می توانید بعد از آن دوشی بگیرید و به محل کار بروید یا حتی تا محل کار نیز اگر بتوانید پیاده روی انجام داده و با روحیه شادتری به سر کار بروید.

پیاده روی در ظهر را نیز اگر خانه دار هستید و فرصت کافی دارید می توانید امتحان کنید و به سراغ تردمیل تان بروید، در غیر این صورت حضور در خارج از منزل در آفتاب شدید و مشکلات آن به شما توصیه نمی شود و بهتر است انجام دادن این کار را به زمان دیگری موکول کنید.

بعد از اتمام کالر های روزانه خود نیز می توانید انجام دادن ورزش را امتحان کنید و خستگی کار را از تن خارج نمایید. زمان ورزش را نزدیک زمان رفتن به خوابیدن تان انتخاب نکنید، زیرا با انجام دادن ورزش کالری های اضافه ای را که در طول روز دریافت کرده اید، می توانید به سادگی و با انجام پیاده روی های شبانه، از بین ببرید. اگر قبل از خواب پیاده روی کنید، ممکن است نتوانید به راحتی بخوابید و مشکلی در خواب تان به وجود آید، زیرا تعداد ضربان قلب بعد از انجام دادن ورزش بالا می رود و ممکن است آرامش شبانه را از شما بگیرد و نگذارد راحت به خواب بروید و باید زمان مناسبی از شب را برای انجام دادن ورزش تان انتخاب کنید.

بهتر است برای اینکه بتوانید با کمک پیاده روی لاغر شوید و کالری سوزی خوبی نیز داشته باشید ساعت بدن خود را بشناسید و در آن زمان با انجام دادن ورزش و تمرینات اصولی در کنار رعایت رژیم غذایی مناسب به اهدافی که مد نظر دارید برسید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()