09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 11 شهریور 1396 در ساعت 58 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رسیدن به وزن متعادل و بدست آوردن تناسب اندام سوژه و در واقع نقل بیشتر محافل امروز شده است. حتما میدانید این هدف با یک جا نشستن و کم تحرکی به دست نمی آید و برای رسیدن به آن باید تلاش کرد. بیشتر ما در ذهن داریم که از شنبه ای که می آید باید به باشگاه برویم و برای لاغری تلاش خواهیم کرد و با این همه مشغله های روزانه اغلب این کار به تعویق می افتد و نمی توانیم فکرهای خود را عملی کنیم.

ما این را باید بدانیم که در هر مکان و در هر زمانی می توانیم ورزش کنیم و نیاز نیست که حتما به باشگاه برویم آن هم در صبح زود، مهم داشتن انگیزه برای از بین بردن چربی های اضافی و رسیدن به تناسب اندام و ارتقا دادن سطح سلامتی بدن ماست. برای خانه تردمیلی بخرید که برنامه از پیش تعیین شده داشته باشد تا بتوانید بدون نیاز به حضور مربی و راهنمایی کسی تمرینات خود را نیز آغاز کنید.

جالب است بدانید تحقیقات به اثبات رسانده است که حتی 10 دقیقه فعالیت ورزشی می تواند تاثیر چشمگیری بر روی سلامتی جسمی و روحی ما داشته باشد. می دانید فعالیتی که ضربان قلب شما را بالا ببرد برای بدن شما مفیدترین ورزش است، هر چند که کوتاه باشد. با تند تند نفس کشیدن و بالا رفتن ضربان قلب احساس سرزندگی و شادابی به شما دست خواهد داد و شما برای ادامه فعالیت های روزانه خود انگیزه زیادی خواهید داشت.

با کمک تردمیل حتی اگر در طی روز فرصتی برای ورزش ندارید، می توانید در شب زمان تلویزیون تماشا کردن نیز بدوید و از برنامه های از پیش تعیین شده تردمیل استفاده کنید و چربی های اضافی را از بین ببرید. فقط 10 دقیقه به فکر سلامتیتان باشید حتی اگر ( 50 دقیقه) در هفته 5 بار این 10 دقیقه طلایی را به یاد بیاورید، می توانید بدن را از خطر سکته مغزی، دیابت، کلسترول بالا، انواع سرطان ها و ... نجات دهید.

همیشه به یاد داشته باشید دویدن کار سختی نیست و فراموش نکردن انگیزه هایی که برای رسیدن به آنها باید ورزش انجام دهید سخت است. دویدن و ورزش کردن در فضای باز و مخصوصا سرما یا گرمای آزار دهنده سخت است و بهترین کار در خانه ماندن و استفاده از دستگاه های هوازی مانند تردمیل است. با کمک تردمیل آمادگی جسمانیان را افزایش دهید و کم کم مدت زمان دویدنتان را بیشتر کنید.

حتی 10 دقیقه ورزش و دویدن و پیاده روی نتایج خوبی برای ما خواهد داشت و در دراز مدت نتایج آن را در سلامتیتان مشاهده خواهید کرد و از لحاظ روحی نیز شاداب تر خواهید شد. اگر وقت کمی دارید و و فقط می خواهید قانون طلایی 10 دقیقه را رعایت کنید تا سلامتی و تناسب اندام را همیشگی کنید، زمانی که برای 5 تا 7 دقیقه پیاده روی کردید، دویدید و ضربان قلب را بالا بردید بهتر است 2 تا 3 دقیقه آخر را چند نرمش تکمیلی انجام دهید تا مفاصل شما نیز همیشه آمادگی کارهای روزانه را داشته باشند.

برای حفظ اندام رویایی تان فقط 10 دقیقه زمان لازم است!

**پاها را جمع کرده و روی کمر دراز بکشید. کمی بالاتنه تان را بالا بیاورید و دست ها را روی زانو قرار دهید. عضلات شکم را منقبض کنید و به آهستگی با پای دیگر این حرکت را تکرار کنید.

برای حفظ اندام رویایی تان فقط 10 دقیقه زمان لازم است!

** بایستید، پاها را به عرض شانه ها باز کرده و زانو ها را کمی خم کنید. بازوها را به طرفین و موازی با شانه ها بالا بیاورید. سرتان را ثابت نگه دارید و با کمک دست‌هایتان دایره‌های کوچکی در هوا از جلو به عقب و سپس از عقب به جلو رسم کنید و کتف ها را بچرخانید.

برای حفظ اندام رویایی تان فقط 10 دقیقه زمان لازم است!

** چهار دست و پا باشید و بازوی چپ و پای مخالف را همزمان بالا بیاورید و سعی کنید هم زمان دایره‌های کوچکی در هوا بکشید. در تمام تمرینات تا جایی که می توانید عضلات شکم را منقبض نگه دارید. این تمرین را برای بازو و پای دیگر نیز انجام دهید.

اجرای این نکات شما را به سلامتی نزدیک می کند و با ورزش در مدن زمان 10 دقیقه بدن خود را همیشه سلامت و متناسب نگه دارید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()