09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 28 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر در خانه و با استفاده از تردمیل تمرین می کنید تغییر دادن برنامه ورزشی شما به طور مرتب واجب نیست. بلکه می‌توانید با تغییرات کوچکی نظیر زمان و شدت تمرینات به مدت 4 تا 12 هفته از نتایج فوق العاده استفاده از آن بهره مند شوید. پس تغییر برنامه هر 4 هفته یکبار ضرورتی ندارد.

شناسایی عضلات ضعیف و تقویت آنها

تمریناتی که شما با استفاده از تردمیل انجام می دهید بسته به اینکه می دوید، سریع گام برمی دارید یا پیاده روی می کنید بدنتان را دچار چالش می کند.پس اگر همیشه یک نوع حرکت را با سرعت ثابت و در زمان مشخص انجام دهید تعدادی از عضلات شما درگیر می شوند و سایر عضلات در این فعالیت شرکتی نمی کنند بنابراین همیشه توصیه می شود تا با هر وسیله ورزشی که کار میکنید شیوه استفاده کامل از آن را بیامزید و یا پس از مدتی با استفاده از دستگاهی دیگر فعالیت کنید و به طور گردشی تمرین کنید. برای مثال اگر همیشه بر روی تردمیل به سمت جلو حرکت می کنید تنها عضلات جلوی ران و ساق پای شما تقویت می شود پس برای تقویت عضلات پشتی نیز می توانید از گام برداشتن به سمت عقب استفاده کنید.

با این شیوه شما علاوه بر تقویت عضلاتی که اکثراً درگیر فعالیت هستند عضلات قسمت های دیگر بدن را که ضعیف تر می باشد تقویت می کنید و به مرور زمان فاصله قدرت بین این دو گروه عضلات کمتر شده و همچنین سبب تقویت و افزایش توان بدنی شما می گردد.

کاهش آسیب‌های ناشی در استفاده بیش از حد از یک گروه اندامها و عضلات

برخی از افراد با انجام تمرینات ورزشی تکراری مثل دویدن طولانی بر روی تردمیل در روزهای متمادی پس از مدتی دچار درد و آسیب در مفاصل یا عضلات خود می شوند. اگر از افرادی هستید که بعد از انجام 2 ماه تمرین در ناحیه ای از بدن خود دچار درد می شوید، باید از ورزش های ترکیبی استفاده کنید مثلا از تردمیل و دوچرخه ثابت به صورت دوره ای استفاده کنید یا شیوه فعالیت خود را تغییر دهید. البته همه افراد اینگونه نیستند، بسیاری از ورزشکاران برای مدت طولانی به یک شیوه تکراری تمرین می کنند و دچار هیچ مشکلی نمی شوند.

خستگی از انجام فعالیت تکراری

از آنجایی که در انجام هر کاری خصوصاً ورزش، جهت رسیدن به هدف مطلوب داشتن انگیزه بسیار مورد اهمیت است.فرد باید از تمرین و ورزشی که انجام میدهد لذت ببرد.برخی از افراد پس از مدتی از انجام یک تمرین تکراری خسته می شوند و انگیزه خود را از دست می دهند و ادامه تمرین را متوقف می کنند. بنابراین این افراد باید برنامه تمرینی را انتخاب کنند تا متنوع بوده و برای آنها خسته کننده نباشد.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()