09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 مرداد 1395 در ساعت 28 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

صندلی ماساژور ابزاری است که توسط آن ماساژ به صورت اتوماتیک و هوشمند اجرا می شود و پیشرفته ترین ماساژها را بر روی بدن کاربر اجرا می کند.ماساژ بر روی صندلی ماساژور بسیار آرامش بخش و مطلوب می باشد؛ زیرا فرد در شرایطی قرار می گیرد که بسیار راحت است و احساس رضایتمندی پیدا می کند.

در صندلی های ماساژور که به شکل یک مبل بسیار راحت طراحی شده اند برنامه های متنوعی اجرا می شود. این وسیله هوشمند اغلب حرکاتی را که یک ماساژور حرفه ای اجرا می کند از قبیل حرکات ضربه ای، ورز دادن، سراندن، فشردن، مالش عمیق، مالش سطحی و حرکات لرزشی را شبیه سازی می کند و کاربر می تواند مدت ماساژ را تنظیم کند.ماساژ با این دستگاه فواید و مزایای خاصی دارد که ما در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

فواید پزشکی صندلی ماساژور:

صندلی ماساژور تاثیرات زیادی بر روی دستگاه عصبی می گذارد و به عنوان یک تسکین دهنده و آرام بخش عمل می کند، این دستگاه به رفع اختلالات روانی و عصبی مانند بی خوابی، سردرد، افسردگی، تنش های عصبی، اضطراب و... کمک می کند و فواید زیادی برای ماهیچه ها و عضلات بدن دارد. ماساژ با آرامش دادن و ایجاد کشش در نسوج نرم بدن تنش ماهیچه ها را کاهش داده و به نرم شدن نسوج بدن منجر می شود؛ در نتیجه سموم و مواد زائد از بدن خارج می شوند. صندلی ماساژور با افزایش جریان خون در رگ ها، بهبود گردش خون، تنظیم فشار خون و تنظیم ضربان قلب سبب تقویت سیستم قلب- عروقی می شود.مبل ماساژور با دفع سموم و مواد زائد که اغلب به دلیل فشارهای خارجی ایجاد می گردد، منجر بهبود دستگاه لنفاوی می شود.

صندلی ماساژور فعالیت شش ها را منظم کرده و سبب خارج شدن ترشحات مضر از ریه می شود؛ همچنین این دستگاه تاثیر به سزایی در بهبود عملکرد اندام های داخلی بدن دارد و خطر ابتلا به بیماری واریس را کاهش می دهد.صندلی ماساژور به کاهش درد، درمان آرتروز زانو و گردن و ایجاد شادابی و طراوت در پوست بدن و صورت کمک می کند. این ابزار هوشمند به صورت اتوماتیک پیشرفته ترین انواع و حرکات ماساژ را بر روی بدن اجرا می کند.

روی این مبل بسیار راحت فرد وضعیت مطلوبی خواهد داشت؛ به همین دلیل احساس رضایت می کند. تنوع برنامه های ماساژ در صندلی های ماساژور امروزی بسیار زیاد است؛ به طوری که اغلب آن ها برای بدن یک مرد یا یک زن قابل تنظیم هستند و اغلب حرکاتی را که یک ماساژور حرفه ای بر روی بدن افراد اجرا می کند مانند حرکات نیدینگ ضربه ای، سراندن، فشردن، ورز دادن، حرکات لرزشی، مالش سطحی، مالش عمیق و... توسط این دستگاه شبیه سازی می شود. مدت ماساژ بر روی صندلی ماساژور قابل تنظیم است و کاربر می تواند به میل خود از آن استفاده کند.

صندلی های ماساژور برای ماساژهای زیبایی و ماساژ آرامش بخش مناسب می باشد. این دستگاه از کیسه های هوا و غلطک های الکتریکی تشکیل شده که به جای انگشت های ماساژور به کار گرفته می شوند و به همان اندازه درمانگر هستند.در صورتی که به خرید صندلی ماساژور علاقمند هستید به نکات زیر توجه داشته باشید:

1- شدت لرزش صندلی های ماساژور متفاوت هستند؛ پیش از هر چیز از مناسب بودن شدت لرزش این دستگاه برای بدن خود مطمئن بشوید. قوت و ضعف صندلی ماساژور به حجم عضلات بستگی دارد. در بعضی از صندلی ماساژورها شدت لرزش قابل تنظیم و کنترل است؛ این مزیت بر روی قیمت دستگاه تاثیر می گذارد.

2- اندازه و حجم صندلی ماساژور به کارآیی آن بستگی دارد؛ هرچه کارآیی صندلی بیشتر باشد حجم بیشتری خواهد داشت.

3- ویژگی های متنوع صندلی ماساژور به شما امکان می دهد تکنیک های مورد علاقه خود را تجربه کنید. این دستگاه می تواند قسمت های مختلف بدن از جمله باسن، بازوها، ساق پا، ران پا و... را با روش هایی مانند ضربه زدن پایه، فشار نقطه ای و پرس که همانند ماساژ شیاتسو، سوئدی، هاوایی و تای هست، ماساژ می دهد. به وسیله پر و خالی شدن کیسه های هوا ساق پا و دست ها نیز ماساژ داده می شوند. سیستم لرزش بیشتر در نواحی گردن، ران ها و عضلات کمر به کار می رود. اگر گمان می کنید این حرکات به درد شما نمی خورد باید توجه داشته باشید قابل حذف و کنترل هستند یا خیر. برخی صندلی های ماساژور سیستم پخش موسیقی دارند و حتی با ریتم موسیقی هماهنگ شده و ماساژ ریتمک ارائه می دهند که برای اغلب افراد خوشایند است.

4- به ظاهر صندلی ماساژ دقت کنید و مطمئن شوید رنگ آن را دوست دارید و با دکوراسیون منزل شما هماهنگ است.

5- همه کارآیی هایی که ذکر شد بر روی قیمت این دستگاه موثر هستند. علاوه بر قیمت به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه دقت کنید.

6- صندلی ماساژور می بایست توسط کارشناس مربوطه نصب و راه اندازی بشود. این دستگاه باید بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده باشد و توسط شرکت فروشنده قابل تعمیر باشد و این از خدمات پس از فروش محصول محسوب می شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()