09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1396 در ساعت 43 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دلیل ورزش کردن بسیاری از افراد حذف چربی های اضافی بدن مخصوصا چربی های شکم و ناحیه میانی بدن است. با آب شدن چربی ها عضلات کم کم خود نمایی می کنند و شما با انجام دادن تمرینات قدرتی قادر خواهید بود شکم را خوش فرم کنید و عضلات شش تکه را به نمایش در بیاورید.در زمان انجام دادن تمرینات ورزشی به یاد داشته باشید تا با اشتباه انجام دادن حرکات ورزشی به بدن آسیبی وارد نکنید و از ادامه فعالیت باز نمانید.

برای رسیدن به بدنی عضلانی و شکمی شش تکه پشتکار زیادی احتیاج دارید و هرگز به سراغ راه حل های مافوق ورزشی و خطرناک و در عین حال راحت، مانند تزریق داروهای مختلف نروید.برای رسیدن به هدفتان بهترین کار رعایت رژیم غذایی و انجام دادن مرتب تمرینات هوازی و قدرتی در کنار هم می باشد تا راحت تر و سریع تر به فرم دلخواه خود برسید.

عضلات شکم نیز مانند سایر عضلات بدن هستند و باید برای خوش فرم و زیباتر شدن آنها از وزنه و دستگاه های ورزشی نیز استفاده کنید.بیشتر افراد گمان می کنند تنها با انجام دادن درازنشست (ورزش های هوازی) می توانند به نتایج دلخواه خود برسند، ولی حتی با انجام تعداد زیاد درازنشست فقط کمک خواهید کرد تا چربی های اضافی این ناحیه سریع تر آب شوند و روی عضلات و حالت آنها تاثیری نخواهد گذاشت، درست مانند زمانی که انتظار داشته باشید عضلات سینه شما تنها با شنای سوئدی خوش فرم و برجسته شود.

پاها را ثابت کنید

در زمان انجام دادن حرکات شکم پاهای خود را محکم کنید تا به عضلات شکم فشار بیشتری وارد شود. بسیاری از افراد حتی افراد حرفه ای نیز گاهی انجام دادن این کار را فراموش می کنند. با رها شدن پاها فشار کمتری به عضلات شکم وارد می شود و عضلات جمع کننده لگن درگیر حرکت خواهند شد و با این حرکت اشتباه در طولانی مدت ممکن است به مهره های کمر شما آسیب وارد شود.

تکرار تمرینات کوتاه و سریع

انجام دادن تمرینات کوتاه، آهسته و کنترل شده برای عضلات شکم بسیار مفید است و اگر این اصل را فراموش نکنید می توانید تمرینات مفیدی را با انقباض عضلات شکمتان انجام دهید. با انجام دادن سرعتی حرکات عضلات بدن آسیب خواهند دید و شما را مدت طولانی از ورزش کردن باز می دارند.

تمرینات بدون فشار

عضلات شکم با اینکه کوچک هستند، ولی مانند سایر عضلات دیگر بدن احتیاج به رسیدگی و تمرین مخصوص دارند و نباید انتظار داشته باشید تنها با درازنشست ساده خوش فرم و زیبا شوند. باید این عضلات را نیز تحت فشار تمرینی قرار دهید و از دردهایی که ایجاد می شود نترسید و آنها را چاشنی برای تمریناتتان بدانید.

انجام حرکات اشتباه

سعی کنید عضلات شکم خود را در جهات مختلف تمرین دهید. از عضلات زیر شکم و پایین شروع کنید که این کار را می توانید به آهستگی با بالا آوردن پاها و با انجام دادن حرکاتی مانند کرانچ معکوس و شکم خلبانی و ... انجام دهید.استفاده از وزنه را فراموش نکنید و تمام حرکات شکمی و چرخش تنه را انجام دهید و از تمرینات جدید که موجب تقویت بخش میانی و شامل انقباضات ایستایی شکم هستند استفاده کنید و در تمریناتتان تنوع ایجاد کنید.

باز کردن کمربند

مربیان برای انجام دادن حرکات ورزشی مانند؛ اسکوات و ددلیفت و ... بستن کمربند محافظتی برای کمر و عضلات شکمی را توصیه می کنند، اما به یاد داشته باشید در زمان انجام دادن تمرینات شکمی کمربند را باز کنید و تا عضلات به راحتی بتوانند فعالیت کنند و رشد داشته باشند.

تمرینات شکمی جدید

تمرینات جدید با کمک وسایل جدید امروزی میت واند به شما کمک کند تا زودتر به نتایج دلخواهتان برسید. استفاده از توپ پیلاتس یکی از ورزش های جدید است که می توانید به راحتی پاهایتان را روی توپ قرار دهید و زاویه ای 90 درجه با کمک آن بسازید تا بخش پایینی شکمتان را تقویت و باعث خوش فرم شدن آن بشوید.

به وسیله توپ حرکات مفید دیگری مانند؛ چرخش روی توپ و ... نیز می توانید انجام دهید که کمک خوبی برای عضلانی شدن شکم هستند.برای زیبایی عضلات شکم، انجام دادن دوچرخه را نیز فراموش نکنید و در کنار استفاده از دستگاه ها و وزنه های مختلف انجام دادن این قبیل حرکات نیز می تواند کمک خوبی برای رسیدن هر چه زودتر شما به اهدافتان باشد.

کرانچ پا صاف

این حرکت برای آب کردن چربی های اضافی شکم مناسب بوده و میتواند به سفت شدن عضلات شکم کمک زیادی کند. با انجام این حرکت میتوانید عضلات شکم را حسابی فعال کنید و بر روی این قسمت از شکم بیشتر کار کنید. در زمان اجرای این حرکت دقت کنید تا کمرتان صاف باشد و اگر قوس داشته باشد عضلات شکمی به خوبی درگیر نخواهند شد و برای شما مشکل ایجاد خواهد کرد.

تقویت عضلات شکم با کمک بارفیکس

زمانی که از میله آویزان هستید و حرکت بارفیکس را انجام می دهید، می توانید علاوه بر عضلات دست و سرشانه ها، عضلات شکم را نیز تقویت کنید. برای انجام این کار کافی است لگن را مساوی زمین قرار دهید و با صاف کردن شکم سعی کنید پاها را جمع کرده به سمت داخل شکم ببرید تا عضلات منقبض شوند و بعد از مکث کوتاهی آنها را رها کنید.

حرکت کوهنوردی

این حرکت را حتی در خانه با استفاده از تردمیل نیز میتوانید انجام دهید. برای اجرای این حرکت می توانید شیب تردمیل را زیاد کنید تا با راه رفتن ضربان قلب شما افزایش پیدا کند و کالری بیشتری بسوزانید. لازم نیست فشار زیادی به عضلات باسن بیاورید، همین که بتوانید عضلات شکم را منقبض کنید ،حتی برای چند ثانیه کمک خواهید کرد عضلات فعال شوند و چربی سوزی بیشتری در این ناحیه انجام شود.

تویست روسی

این حرکت برای اینکه عضلات شکم شما به خوبی فرم بگیرد بسیار مفید است. با این حرکت به طور همزمان می توانید عضلات داخلی و هم خارجی شکم را تقویت کنید، فقط باید دقت داشته باشید تا بیش از اندازه به عضلات شکم فشار وارد نکنید زاویه بین پاها را کنترل کنید و بهم نزدیک نگه دارید و بهتر است عضلات شکم را منقبض کنید.

کرانچ معکوس

برای انجام این حرکت باید روی زمین دراز بکشید و پاها را خم نگه دارید. پاها را به آرامی به سمت شکم بیاورید و سپس به آرامی باز کنید. به یاد داشته باشید که پاها را بیش از اندازه به سمت شکم فشار ندهید و نباید پاها از قسمت کمر بیشتر به سمت شکم بروند.اگر این اندازه را رعایت کنید میتوانید علاوه بر تقویت عضلات، فشار زیاد را از کمر و شکم بردارید.

درازنشست همراه وزنه

اگر علاقه زیادی به انجام دادن درازنشست دارید بهتر است برای اینکه نتایج بهتری دریافت کنید در زمان انجام درازنشست از وزنه استفاده کنید و حتما سعی کنید زانوها را تا جایی که میتوانید 90 درجه نگه دارید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()