09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 49 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

به طور کلی شکم چه در زنان و چه در مردان ناحیه خوبی برای تجمع چربی است؛ از طرفی چاقی شکمی بیماری های بسیاری مانند دیابت نوع 2، چربی کبد، چربی خون، بیماری های قلبی – عروقی و ...را به همراه می آورد.

اغلب افراد از ورزش انتظارات نا به جایی دارند؛ مثلاً فکر می کنند با تمرین ورزشی می توانند نقطه خاصی از بدن خود را کوچک کنند و به اصطلاح لاغری موضعی انجام بدهند؛ در حالی که فقط ورزش هوازی آن هم به صورت منظم و مستمر می تواند منجر به آب شدن چربی های اضافه بدن بشود و در این بین ممکن از است بعضی از نقاط بدن که مورد نظر ما نیست کوچک بشود؛ البته انجام ورزش هوازی با بعضی از دستگاه ها و به شیوه مناسب می تواند لاغری را در نقاط خاصی متمرکز کند؛ به طوری که بیشترین چربی سوزی در ناحیه مورد نظر اتفاق بیفتد.

ورزش های قدرتی مانند دراز و نشست که در مدت کوتاهی انجام می شوند و فقط به عضلات شکم فشار وارد می کنند، کار چندانی برای لاغری این ناحیه انجام نمی دهد. برای کاهش وزن تنها یک فرمول وجود دارد، آن هم این است که ما کالری کمتر از آنچه مصرف می کنیم، دریافت کنیم یا کالری سوزی را افزایش بدهیم؛ به همین دلیل همه متخصصان برای لاغری رژیم غذایی مناسب و ورزش را توصیه می کنند.ورزش کالری سوزی را افزایش می دهد و با رژیم غذایی می توانیم کالری دریافتی را کنترل کنیم و وزن از دست بدهیم.

اسکی فضایی یک دستگاه تطبیق پذیر و بدون برخورد است که با آن می توان تمرینات هوازی انجام داد و وضعیت قلبی- عروقی خود را بهبود بخشید. این دستگاه کمک می کند بتوانید با ورزش چربی بیشتری در ناحیه شکم بسوزانید و پایین تنه ای خوش فرم داشته باشید.اغلب اسکی فضایی ها به دو دسته متحرک و دو دسته ثابت مجهز هستند؛ اگر در حین تمرین دسته های متحرک دستگاه را بگیرید و دست های خود را هماهنگ با حرکت پاها عقب و جلو ببرید، بالاتنه نیز درگیر می شود.

در این حالت ضربان قلب بالاتر می رود و اکسیژن رسانی به بدن بیشتر می شود؛ در نتیجه سوخت و ساز افزایش می یابد و وزن از دست می دهید. هنگامی که بر روی اسکی فضایی پاهای خور را به حالت بیضی شکل به حرکت در می آورید، در حقیقت در حال تازه سازی فیبرهای ماهیچه ای هستید. این گون حرکات ماهیچه های ناحیه شکم را دچار انقباض می کند و باعث تعادل در این منطقه می شود.

زمانی که عضله ای در بدن فعال می شود متابولیسم افزایش می یابد و این مسئله به سوختن چربی های شکم منجر می شود. کاربر می تواند روی این دستگاه مقاومت و شیب پدال ها را تنظیم کند؛ با افزایش مقاومت فشار بیشتری به ماهیچه های شکم وارد می شود و فرم بهتری پیدا می کنند.

در صورتی که هدف اصلی شما کاهش وزن است، هرگز نباید رژیم غذایی را فراموش کنید؛ اگر روزانه با ورزش حدود 500 بسوزانید در هفته حدود نیم کیلوگرم وزن از دست می دهید و این در صورتی است که به هیچ وجه کالری مصرفی خود را افزایش ندهید.اگر کالری دریافتی را نیز کاهش بدهید زودتر به نتیجه می رسید؛ سعی کنید به جای تنقلات، میوه و سبزیجات تازه بخورید.پیش از شروع تمرینات ورزشی یک لیوان آب بنوشید؛ این کار بدن را هیدراته نگه می دارد و باعث می شود دمای بدن متعادل باقی بماند.

ارسال نظر

مهری :
19 1
خیلی عالیه تمام بدن درگیر میکنه من ک خیلی راضیم
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 6 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()