09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 17 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در دنیای کنونی با زیاد شدن مشغله ها روزانه مردم کمتر فرصت پیدا می کنند تا در طی روز ورزش اجام دهند و از این طریق سطح سلامتی را خود را ارتقا یا حتی حفظ نمایند.به همین دلیل تولیدکنندگان لوازم ورزشی به این فکر افتادند تا با طراحی و ساخت لوازم ورزشی ثابت افراد با هر سن و سالی قادر باشند در خانه بدون نیاز باشگاه و حضور در خارج از خانه، ورزش انجام دهند و سلامتی خود را ارتقا دهند.

دوچرخه سواری نیز از ورزش های مفیدی است که افراد می توانند به راحتی در خانه یا سالن این کار را انجام دهند و به سلامتی و تناسب اندام مورد نظر با سرعت بیشتری برسند.اسپینینگ یا همان دوچرخه ثابت یکی از راه های خوب برای سوزاندن کالری در بدن است که باعث کاهش وزن و قدرتمند شدن عضلات در بدن می شود.

دستگاه اسپینینگ به شما این امکان را می دهد تا با کمک چرخ لنگر، زنجیر و... در خانه یا باشگاه دوچرخه سواری حرفه ای جاده ای را تجربه کنید. این نوع دوچرخه ها در برابر اصطکاک مقاومت داشته و شباهت بسیار زیادی به دوچرخه های جاده ای و حرفه ای دارند.فواید و مزایای استفاده از دوچرخه ثابت اسپینینگ سالهاست به اثبات رسیده است.

ورزش شورای آمریکا اعلام کرده است که برای اینکه بتوانید سلامتی قلبی و عروقی خود را حفظ کنید و در عین حال قادر باشید به طور همزمان بر عضلات مختلف بدن مانند باسن، ران و ساق پاها تاثیر مثبتی بگذارید، می توانید از دستگاه ورزشی اسپینینگ اسفاده کنید و از تاثیرات مثبت آن بهره مند شوید.با استفاده از اسپینینگ می توانید کالری سوزی زیادی در بدن راه بیندازید و بدن را دچار چالش کنید و ورزش هوازی مفیدی را برای سلامتی و رسیدن به تناسب اندام انجام دهید.

همان طور که گفته شد ورزش کردن با دستگاه اسپینینگ ورزشی هوازی محسوب می شود و با انجام طولانی مدت این ورزش می توانید باعث افزایش حجم شش ها در بدن شوید و تنفس خود را به خوبی کنترل کرده و ورزش راحت تری انجام دهید.همان طور که گفته شد دستگاه اسپینینگ شباهت زیادی به دوچرخه های جاده ای دارد و حتی افرادی که دوچرخه سوار حرفه ای هستند، در زمان مسدومیت و آسیب دیدگی می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کرده و استقامت عضلات را حفظ کنند.

با رکاب زدن بر روی دستگاه اسپینینگ می توانید به راحتی عضلات چهار سر ران، همسترینگ، سرین، عضلات ساق پا و ... قوی کنید و حتی تاندون ها، رباط و مفاصل بدن را به صورت روزانه تمرین دهید و برای ارتقای سلامتی آنها فعالیت خوبی انجام دهید.ورزشکار با استفاده از دوچرخه ثابت می تواند با هر سرعتی که دوست دارد پدال بزند و مجبور نیست از سایر دوچرخه سوران پیروی کند و می تواند به دلخواه با هر سرعت و در هر مدت زمانی ورزش حرفه ای را انجام دهد و از نتایج خوب آن بهره مند شوید.

سواری با اسپینینگ این امکان را به شما می دهد که به راحتی ماهیچه های پای خود را قوی کرده و به آنها فرم زیبایی بدهید.هنگام ورزش با این دستگاه قادر خواهید بود شدت سختی ورزش را نیز تغییر دهید و ورزش را به اوج خود برسانید و بعد از آن آرام آرام شدت ورزش را دوباره کم کنید.با ورزش بر روی اسپینینگ می توانید سبب آزاد شدن اندروفین طبیعی در بدن شوید و مانند دوچرخه سوران حرفه ای از رکاب زدن و ورزش لذت ببرید و بدون استفاده از دارویی خاص احساس خوشایندی را حتی در فضای خانه تجربه کنید.

جالب است بدانید تولید آدرنالین در بدن سبب میشود تا شما خل و خوی بهتر و خوشحال بیشتری نسبت به گذشته داشته باشید و این امر از استرس درونی شما کم می کند و باعث بالا رفتن مقاومت و ایمنی بدن شما خواهد شد و به ارتقای سلامتی بدن شما کمک زیادی خواهد کرد.متخصصان تاکید دارند که افراد بزرگسال بهتر است در هفته حداقل 150 دقیقه فعالیت ورزشی داشته باشند.

این مدت زمان را بهتر است تقسیم بندی کنند و به طور مثال در هفته 3 روز در مدت زمان 20 تا 60 دقیقه ورزش انجام دهند تا بتوانند به حفظ سلامتی و ارتقای تناسب اندام بدن خود کمک کنند.با انجام دادن حرکات و تکنیک های اصولی که مربیان و متخصصان تاکید کرده اند، ورزشکار به راحتی می تواند عضلات شکم را نیز در زمان رکاب زدن درگیر کند و با رعایت ریتم خاصی در رکاب زدن بر روی ماهیچه های شکم نیز تاثیر بگذارد.

با یک رکاب زدن بر روی اسپینینگ در یک دوره کوتاه می توانید تغییرات زیادی را در ناحیه شکم مشاهده کرده و زودتر به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید.زمانی که بر روی اسپینینگ رکاب می زنید اگر از موسیقی پر ضربی استفاده کنید انرژی بیشتری به شما منتقل می شود و می توانید مدت زمان ورزش را طولانی تر کنید و زودتر به اهداف مورد نظر برسید.

به یاد داشته باشید که در زمان رکاب زدن شکم را داخل داده و نفس منظم و عمیقی انجام دهید تا با جریان پیدا کردن منظم اکسیژن در خون کالری سوزی بهتری در بدن انجام شود و بتوانید زودتر از شر چربی های اضافه بدن راحت شوید.می دانید که دستگاه اسپینینگ و ورزش با آن مخصوص باشگاه نیست و با تهیه مدل خانگی آن می توانید به راحتی از این دستگاه ورزشی خوب در خانه و کنار خانواده استفاده کنید و به اهداف مورد نظر خود برسید.فقط باید توجه داشته باشید که مطابق با وزن افرادی که می خواهند در خانه از این دستگاه استفاده کنند خرید کنید تا در زمان استفاده هم دستگاه و هم افراد خانواده دچار مشکل نشوند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()