09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 7 فروردین 1401 در ساعت 55 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این مقاله قصد دارد درباره دستگاه تردمیل باشگاهی مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه دهد. به عبارت بهتر محتوای مقاله تصمیم دارد به نحوه استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن و لاغر شدن اشاره کند. کاهش وزن و دست یابی به آن همواره به عنوان یک موضوع مهم مطرح شده است و افراد زیادی وجود دارند که به دنبال روش های لاغری هستند. به این منظور برخی افراد از قرص های چربی سوزی استفاده می کنند، برخی تمرکز بر رژیم غذایی را در اولویت قرار می دهند و برخی نیز راه ورزش را در پیش می گیرند.

ورزش با استفاده از دستگاه ورزشی تردمیل، یکی از بهترین تمرینات برای کاهش وزن و لاغر شدن است. اما در صورتی امکان لاغری و کاهش وزن از طریق استفاده از تردمیل وجود دارد که رعایت اصول و نکات آن صحیح باشد. این مقاله به برخی از نکات پیرامون استفاده از دستگاه تردمیل برای کاهش وزن اشاره کرده است که آگاهی از آنها می تواند برای لاغر شدن و کاهش وزن مفید باشد. در ادامه با تردمیل کو همراه شوید.

7 نکته برای کاهش وزن سریع توسط تردمیل:

در این بخش به برخی نکات برای استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن سریع ارائه خواهد شد:

1) برداشتن گام های کوتاه: شاید برخی از افراد تصور کنند که هرچه گام های بلندتری داشته باشند کاهش وزن آنها سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد. در صورتی که چنین تصوری اشتباه است، زیرا فرد در واقع در حال اتلاف انرژی خود است. گام های بلند نیازمند تلاش بیشتری هستند اما کارایی را بیشتر نخواهند کرد. بهتر است گام ها کوتاه باشند. همچنین توصیه می شود که فاصله پاها از سطح دستگاه تردمیل در هر مرحله 3 ثانیه باشد. در این صورت با گذشت زمان، سوزاندن چربی بیشتر خواهد شد.

2) دقت کردن به بازوان: بیشترین تمرکز فرد در هنگام قدم زدن و راه رفتن روی تردمیل باشگاهی، به سوی بخش تحتانی است. اما بهتر است که به حرکت بازوان نیز توجه شود، زیرا موجب می شوند انرژی تخلیه شوند. بازوان باید در حین راه رفتن روی دستگاه در کنار بدن نگه داشته شوند. همچنین در هنگام آغاز دویدن آهسته نیز بهتر است که زاویه بازوها با دو طرف بدن، 90 درجه باشد. در کل بهتر است که حرکت بازوان با حرکت پاها هماهنگ باشد.

3) به افراد نباید فشار آورد: برای این که یک تمرین و چربی سوزی بتواند موثر واقع شود، سه عنصر اصلی نیاز است که عبارتند از: شدت، فرکانس و مدت زمان. اگر این سه عنصر متعادل باشند چربی سوزی فرد متراکم خواهد بود زیرا سازگاری بدن به وجود می آید. طبیعی است که فرد تمایل به افزایش هر سه عنصر داشته باشد اما نباید افزایش آنها به طور همزمان رخ دهد. روش درست، انتخاب یکی از آنها و تمرکز روی آنها به مدت یک هفته است. در ادامه روش، طی دو هفته بعدی تمرکز بر دو عنصر دیگر صورت گیرد. به این ترتیب انجام چربی سوزی بدن بهتر خواهد بود.

4) نگرفتن میله های دستگاه تردمیل: برداشتن گام در سراشیبی نیازمند انرژی بیشتری نسبت به سطح زمین است. اما در هنگام انتقال وزن فرد روی میله های دستگاه تردمیل باشگاهی، سوزاندن کالری کمتر خواهد بود.

5) اجرای تمرینات متناوب برای سوزاندن چربی: فعالیت بهتر است با کمی دویدن آغاز شود؛ به این ترتیب افزایش ضربان قلب و همچنین افزایش تدریجی سرعت موجب شروع چربی سوزی خواهد شد. سپس بدن سرد شود و تمرین آغاز شود. به این نکته نیز باید  توجه شود که افزایش سرعت نباید بیش از حد باشد زیرا انرژی را تلف خواهد کرد و فرد دیگر قادر نخواهد بود فعالیت را انجام دهد. مطالعات نشان می دهد که در صورت انجام تمرینات متناوب و با شدت، طی مدت زمان استراحت، چربی سوزی بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

6) حرکت کردن به چپ و راست: برخی افراد تمایل به اجرای یک حرکت ثابت در یک مکان ثابت ندارند. طبق معمول، بدن باید به مدت 3 تا 4 دقیقه گرم شود و پس از آن، فرد سعی کند که به سمت چپ و راست بدن خود بپیچد زیرا در این صورت چربی سوزی افزایش پیدا خواهد کرد. شاید در ابتدا دشوار به نظر برسد که چنین روشی اجرا شود؛ در نتیجه بهتر است سرعت دویدن از حد معمول کندتر باشد. مدت زمان مناسب این تمرین بهتر است که حدود 30 دقیقه در نظر گرفته شود.

7) آموختن نحوه صحیح پیاده روی و راه رفتن: بعد از آموختن اصول استفاده درست از دستگاه تردمیل باشگاهی، باید تمرکز روی راه رفتن قرار بگیرد. در صورتی که فرد به درستی راه برود و سرعت خود را حفظ کند، می تواند در هر جلسه 300 کالری بسوزاند.

آنچه بهتر است در پایان مقاله بدانید

اضافه وزن و چاقی یکی از مشکلات بزرگ جامعه امروزی است که ناشی از بی تحرکی و کم تحرکی است. تعداد زیادی از افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. چرا که این موضوع علاوه بر این که تناسب اندام را از افراد می گیرد می تواند زمینه ساز بروز مشکلات جسمی، روحی و نداشتن اعتماد به نفس شود. برای برطرف کردن این مشکلات باید چاره ای برای لاغری اندیشید که شیوه های گوناگونی را شامل می شود. یکی از بهترین وسیله های ورزشی برای به کارگیری در راستای کاهش وزن، انواع دستگاه تردمیل است. در واقع کاهش وزن و افزایش کالری سوزی را می توان یکی از کاربردهای دستگاه تردمیل دانست.

دویدن روی دستگاه تردمیل موجب افزایش ضربان قلب می شود. در نتیجه کاهش احتمال ابتلا به بیماری قلبی را می توان در زمره مزایای تردمیل قرار داد. بسیاری از افراد از دستگاه تردمیل استفاده می کنند تنها برای این که پیش از ورزش اصلی، بدن خود را گرم کنند؛ اما در واقع تردمیل برای عضلات کاردیو یکی از تجهیزات ورزشی مناسب است. بنابراین یادگیری نحوه استفاده از آن می تواند برای کاهش وزن و تناسب اندام کمک کننده باشد. اما این نکته باید مد نظر قرار بگیرد که در صورت ناآگاهی از نحوه صحیح استفاده از دستگاه تردمیل، امکان آسیب دیدگی در بدن در طولانی مدت وجود دارد. این مقاله به همین موضوع پرداخته است. در واقع در این مقاله، نحوه استفاده از دستگاه تردمیل برای لاغر شدن و اشتباهات رایج مربوط به استفاده از آن مطرح شده است.

خرید تردمیل باشگاهی از مجموعه تردمیل کو

برای خرید تردمیل باشگاهی می توان به فروشگاه تردمیل کو مراجعه کرد. این فروشگاه انواع دستگاه تردمیل را در مدل ها و برندهای مختلف در اختیار افراد متقاضی و علاقه مند قرار می دهد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()