09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 25 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بعضی از روزها که ناامیدی، افسردگی و اضطراب بر شما غلبه می کند، بهترین کار این است که به ورزش مشغول بشوید؛ زیرا تحرک بدنی به مدت نسبتاً طولانی باعث ترشح اندروفین می شود؛ اندروفین خود محرک مغز است و استرس را کاهش می دهد؛ در نتیجه فرد احساس نشاط و سرزندگی پیدا می کند. شاید در هنگام افسرگی برای ایجاد نشاط راه های دیگری به ذهنتان برسد؛ ولی به خاطر داشته باشید ورزش راهی است که علاوه بر شادابی، شما را به تناسب اندام و زیبایی می رساند.

لازم نیست کار را برای خود سخت کنید و تمرینات دشواری انجام بدهید؛ پیاده روی ورزش ساده ای است که اغلب مواقع می توان آن را به راحتی انجام داد؛ وجود دستگاه های ورزشی مانند دوچرخه ثابت ، تردمیل ، اسکی فضایی و ... ورزش را برای شما قابل دسترسی می کند و حتی وقتی حوصله ندارید برای ورزش از منزل خارج بشوید، توسط این دستگاه ها می توانید به تمرین بپردازید و حال و هوای خود را تغییر بدهید؛ البته ورزش در فضای بیرون و محیط سرسبز، نشاط بیشتری به همراه می آورد.

اکثر مردم تمرینات یکنواخت باشگاه های ورزشی را دوست ندارند. باغبانی، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، اسکیت سواری و... فعالیت های بدنی هستند که شرایط روحی شما را بهبود می بخشند؛ ولی با سرد شدن هوا و وجود آلودگی ها شاید امکان انجام این گونه تمرینات در فضای بیرون وجود نداشته باشد؛ به همین دلیل برای این که از ورزش بی بهره نمانید به ورزش با دستگاه های هوازی اکتفا کنید.اندروفین یک ماده ضد درد است که با تحریک مغز باعث بی حسی می شود؛ با ترشح این ماده از مغز فرد احساس خرسندی و نشاط پیدا خواهد کرد و استرس کاهش می یابد؛ در نتیجه اگر می خواهید شاداب باشید به هر طریقی که می توانید ورزش کنید.

هر تحرکی که داشته باشید بهتر از بی تحرکی و سکون است؛ ورزش ضمن این که باعث می شود حال روحی بهتری داشته باشد، سبب تناسب اندام نیز می شود و داشتن تناسب اندام باعث می شود رضایت بیشتری از خود داشته باشید و بیشتر لذت ببرید.فعالیت بدنی که ضربان قلب را بالا ببرد، موجب می شود بیشتر و عمیق تر تنفس کنید؛ اکسیژن بیشتر سوخت و ساز را افزایش می دهد؛ در نتیجه شما هم خوش اندام تر می شوید و هم برای انجام کارهای روزانه انرژی بیشتری به دست می آورید.

تحقیقات نشان داده در بدن کسانی که 2 هفته به صورت منظم ورزش می کنند تغییرات شیمیایی به وجود می آید که باعث می شود به داشتن تحرک بیشتر علاقمند بشوند؛ بنابراین انجام تمرینات ورزشی فقط در 2 هفته اول کمی سخت به نظر می رسد؛ بسیاری از مردم به ورزش اعتیاد دارند و اگر هر روز ورزش نکنند گویی چیزی کم دارند.زمانی که به شدت ناامید هستید و تحت استرس شدید روانی قرار دارید در بدنتان کورتیزول تولید می شود؛ کورتیزول هورمونی است که با گذشت زمان به همه ارگان های بدن آسیب می رساند.

ورزش در سطح دشوار ترشح کورتیزول را کاهش می دهد؛ در نتیجه بدن سالم تر باقی می ماند. برای این که در ورزش موفق تر باشید و انگیزه بیشتری داشته باشید، یکی از دوستان یا اعضای خانواده را با خود همراه کنید.ورزشی را انجام بدهید که از انجام آن لذت می برید و حداقل 2 هفته به خود زمان بدهید تا به ورزش کردن عادت کنید و بتوانید برای همیشه از مزایای شیمیایی ورزش بهره مند بشوید. در صورتی که با دستگاه های ورزشی ورزش می کنید، گاهی از منزل خارج شده و انجام همان تمرینات را در محیط بیرون تجربه کنید و لذت ببرید.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()