09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 12 دی 1396 در ساعت 56 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ساده ترین و کم خرج ترین ورزشی که تمام افراد در هر سن و سالی می توانند آن را انجام دهند پیاده روی است. این ورزش متعلق به گروه سنی خاص یا جنسیتی نیست و تمام افراد زن و مرد با سن های مختلف می توانند این ورزش را انجام دهند و از مزایای آن بهره مند شوند. حال سوال این است که آیا این ورزش باعث کاهش وزن و لاغری می شود یا خیر؟

پیاده روی ورزشی است که به ما کمک می کند تا بتوانیم سلامتی و تندرستی خود را حفظ و ارتقا داده و حتی روشی موثر برای کنترل وزن و کاهش وزن به شمار می رود. اغلب افراد ورزش هایی را برای رسیدن به لاغری انجام می دهند که فکر می کنند به دلیل سخت بودن اجرای آنها کالری بیشتری می سوزاند، اما بعد از گذشت چند هفته زمانی که نتایج مورد نظرشان را نگرفتند تعجب می کنند که چرا نتیجه ای که می خواستند را نگرفته اند. فراموش نکنید رسیدن به لاغری و تناسب اندام نیاز به گذشت زمان دارد. برای کاهش وزن باید تمامی موارد موثر را در نظر گرفت.

برای کاهش وزن علاوه بر اینکه باید از رژیم غذایی درست و اصولی پیروی کرد، باید همراه آن ورزشی را انجام داد که بتواند مستقیما بر روی چربی های اضافی تاثیر بگذارد و با پیگیری تدریجا سطح تندرستی را افزایش دهد. پیاده روی یکی از بهترین ورزش هایی است که میتوان برای کاهش دائمی وزن انجام داد. با انجام پیاده روی روزانه به راحتی می توانید درصد بالایی از چربی بدنتان را آب کرده و حتی سطح سلامتی خود را افزایش دهید و سرحال باشید، انرژی بیشتری برای کار کردن داشته باشید و ابتلا به انواع بیماری ها را نیز از خود دور کنید.

همان طور که میدانید پیاده روی ورزش آسانی است و احتیاج به آموزش و تجهیزات خاصی ندارد. این ورزش را در هر ساعت از شبانه روز به راحتی می توانید انجام دهید و اگر قادر نیستید به باشگاه یا حتی در بیرون از خانه در پارک ها و فضای آزاد ورزش کنید، بهترین کار آن است که از تردمیل این دستگاه خوب هوازی استفاده کنید و در خانه با آرامش پیاده روی ساده ای را انجام دهید.

اولین دلیلی و بیشترین علتی كه مردم برای انجام دادن ورزش روزانه خود تردمیل را انتخاب می‌كنند، راحتی انجام دادن ورزش با آن است. با تردمیل حتی می توانید در هوای برفی و بارانی، سرد یا گرم نیز راه بروید و ورزش کنید. تردمیل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید همزمان با تماشای تلویزیون یا صحبت کردن با تلفن، پیاده روی کنید و با گوش کردن به موسیقی مورد علاقه تان مدت زمان بیشتری نیز ورزش کنید.

تردمیل های جدید اغلب دارای برنامه‌های پیاده‌روی و دویدن متنوعی هستند که با انتخاب یکی از آنها می توانید در کمترین زمان ورزش خود را شروع کنید. با کمک تغییر شیب‌ و سرعت میتوانید شدت تمرینات را تغییر دهید و بدن را از یکنواختی ورزش نجات دهید. نمایشگر تردمیل ها قادرند تعداد ضربان قلب، کالری که می سوزانید، مسافتی را که طی می کنید و ... را به نمایش شما کاربران در بیاورند. زمانی که شما به صورت مداوم از تعداد ضربان قلبتان باخبر باشید می توانید به راحتی آن را کنترل کنید تا ورزش موثری داشته باشید و به بدن خود نیز آسیبی نرسانید.

زمانی که بر روی تردمیل می باشید می توانید با توجه به میزان ضربان قلبتان سرعت و حتی شدت تردمیل را کنترل کنید تا به سیستم قلب و عروق بدن فشار زیادی وارد نشود. افراد چاق زمانی که بر روی زمین صاف مانند آسفالت قدم میزنند فشار زیادی که بر روی زانوها وکمر وارد می شود مهار نشده و امکان دارد بعدها دچار مشکلات زیادی شوند، اما زمانی که بر روی تردمیل پیاده روی می کنید این ضربات مهار می شوند. اگر از عضلات و انرژی بدن به صور منظم کار کشیده نشود تا حد زیادی کارایی خود را از دست خواهند داد و ما را دچار مشکلات و بیماری های زیادی خواهند کرد.

از سوی دیگر پزشکان پیاده روی سریع را ورزشی خوب برای سوزاندن کالری میدانند و اما باید توجه داشته باشید که برای انجام دادن پیاده روی با شدت بالا لازم است از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشید تا دچار مشکل و آسیبی نشوید. به مرور زمان اگر بتوانید آمادگی جسمانیتان را افزایش دهید با انجام ورزش های شدید خواهید توانست کربوهیدرات بیشتری بسوزانید و زودتر به تناسب اندام مورد نظرتان برسید.

زمانی که بر اثر تمرینات مداوم آمادگی بدن شما افزایش پیدا کند تعداد ضربان قلب نیز بیشتر و منظم تر خواهد شد و میتوانید به مرور زمان کالری بیشتری نیز بسوزانید. پیاده روی را در هر محیطی که فضای کافی داشته باشد میتوانید انجام دهید ولی اگر زمان و حتی مکانی مناسب برای انجام دادن ورزش نداشته باشید میتوانید با کمک تردمیل در خانه و در محیطی بسته نیز نیز پیاده روی انجام دهید. با کمک تردمیل میتوانید در زمان انجام پیاده روی با سرعتی ثابت و مداوم تمرین کنید و چربی بسوزانید.

با کمک پیاده روی مداوم و تدریجی میتوانید به اهداف مورد نظرتان برسید و به ارتقای سطح سلامتیتان نیز کمک کنید. تاجایی که میتوانید برای انجام امور روزمره پیاده روی کنید؛ برای رفتن به سرکار، خرید کردن و ... تا هم بتوانید چربی های ذخیره شده را بسوزانید و هم تنوعی در نوع پیاده رویتان ایجاد کرده باشید. رژیم هایی که با از دست دادن مقدار زیادی آب سبب لاغری شما می شوند، عملا بی فایده خواهند بود و بدتر به بدنتان ضرر میرسانند.

تردمیل های جدید امروزی به برنامه های از پیش تعیین شده زیادی مجهز هستند که با انتخاب یکی از آنها به راحتی می توانید برنامه ورزشی اصولی مناسبی را اجرا کنید. اینکه از شر چربی های اضافی خود خلاص شوید بهترین کار است، البته نباید فراموش کنید که بهتر است این کار را اصولی و درست انجام دهید. برای انجام اصولی و درست این کار نیز بهتر است از تردمیل و امکانات آن استفاده کنید تا بدون آسیب رساندن به بدن به تناسب اندام برسید. اگر تعداد سلول های چربی شما زیاد است، باید ورزش کنید و با استفاده از اصول صحیح علمی، برای کاهش چربی سلول ها، رژیم بگیرید.

برای استفاده از تردمیل و رسیدن به لاغری به یاد داشته باشید که نکاتی که در پایان این مقاله به شما یادآوری می کنیم را رعایت کنید. در زمان سوار شدن بر روی تردمیل سرتان را بالانگه دارید، ‌گردنتان در موقعیت ریلكس و خوبی قرار داشته باشد و نگاهتان مستقیم به جلو باشد. دست‌هایتان عقب و جلو ببرید و اجازه دهید دست ها با فعالیتشان باعث شوند کالری بیشتری بسوزانید.

عضلات شكمتان جمع کرده و به داخل ببرید تا هم عضلات سفت شوند و هم چربی ها فعالیت داشته باشند. سعی کنید قدم هایتان نرمال باشد و بیش از حد آنها را كوتاه یا خیلی بلند برندارید تا دچار مشکلی نشوید. به‌صورت طبیعی نفس بكشید و اگر میتوانید نفس‌های عمیق تری داشته باشید تا در حین ورزش اکسیزن بیشتری به بدن شما برسد و سبب چربی سوزی بیشتری در بدنتان شود.

ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
6 / 10
از 6 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()