09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 28 تير 1396 در ساعت 56 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در جوامع امروزی افسردگی یکی از بیماری های رایج میان تمام مردم شده است که اغلب به دلیل مصرف غیر اصولی داروهای ضد افسردگی دچار مشکلات زیادی می شوند. افرادی دچار افسردگی هستند اغلب راه های زیادی را برای درمان مشکل خود امتحان می کنند و متاسفانه انجام دادن ورزش تقریبا آخرین کاری است که آنها به ذهنشان می رسد و انجام می دهند.

در صورتی که پزشکان به این نتیجه رسیده اند که بهترین و راحت ترین کاری که برای درمان افسردگی می توانیم انجام دهیم، انجام دادن ورزش است. زمانی که برای مدت زمان کوتاهی ورزش را شروع کنید تاثیرات آن را حتما حس خواهید کرد.بهتر است به توصیه هایی که در ادامه این مقاله می آوریم توجه کنید تا بتوانید با انجام دادن ورزش افسردگی را از بین ببرید و اجازه ندهید افسردگی جلوی تناسب اندام و سلامتیتان را بگیرد.

برای اینکه بتوانید اولین گام را برای خلاص شدن از دست افسردگی بردارید باید سعی کنید که فکر کردن های بی مورد برای مشکلات و مسئولیت هایی که دارید را تمام کنید و تمام هوش و حواستان را به ورزش معطوف کنید. بهترین کاری که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید، پرت کردن حواستان به کار و مشغله های خوبی مانند ورزش است.به سراغ ورزش هایی بروید که دوست دارید. هزاران رشته ورزشی زیبا مانند؛ پیاه روی، دویدن، سنگ نوردی، دوچرخه سواری و ... وجود دارد که می توانید با میل و آگاهی یکی از آنها را انتخاب کرده و روزانه و به صورت منظم ورزش انجام دهید.

اگر حوصله خارج شدن از خانه را ندارید، ورزش را فراموش نکنید و برای خانه دستگاه هوازی مانند؛ دوچرخه ثابت، تردمیل و ... تهیه کنید تا بتوانید در خانه ورزش کنید و فعالیتی داشته باشید.با کمک تردمیل می توانید بدون اینکه احتیاج باشد به فضای باز و بیرون از خانه بروید، مدت زمانی را راه بروید یا بدوید.

تردمیل های امروزی دارای نمایشگر هستند که می توانند سرعت، زمان، مسافت، تعداد ضربان قلب و ... را در اختیار شما قرار دهند و شما با توجه به این اطلاعات برنامه ورزشی مناسبی برای خود طراحی کرده یا از برنامه ای از پیش تعیین شده تردمیل استفاده کنید.زمانی که ورزش را شروع می کنید به یاد داشته باشید که اگر سعی کنید ورزش را تا جایی ادامه دهید که عرق کنید، بدن با ترشح اندورفین احساس شادابی و نشاط پیدا خواهد کرد و علایم افسردگی کمتر به سراغتان خواهد آمد.

با یکی از دوستانتان که از در کنار او بودن خوشحال می شوید، قرار ورزش حتی پیاده روی ساده بگذارید و زمانی را برای ورزش در کنار هم بگذارانید. تعامل با افراد جدید باعث تقویت روحیه شما می شود و می توانید روز بدون افسردگی را تجربه کنید. با کمک ورزش می توانید اگر دچار اضافه وزن هستید به تناسب اندام دلخواهتان برسید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

با کمک ورزش می توانید بدنتان را از نو بسازید و روی بدن خود کنترل پیدا کنید. ورزش می تواند اعتماد به نفس از دست رفته را نیز بازگرداند و بدن را با چالش های مثبتی مثل تناسب اندام، شادابی و ... مواجه کند. با انجام دادن ورزش می توانید علاوه بر لاغری آرتروز، فشار خون، دیابت و ... را تا حد زیادی درمان کنید.

زمانی که حتی با راه رفتن ساده چربی های اضافی بدن را آب می کنید، استخوان ها را نیز تقویت خواهید کرد. کم کم با مشاهده پیشرفت هایتان سعی کنید فعالیت خود را افزایش داده و از وزنه های ورزشی نیز کمک بگیرید و حتی تلاشتان را دو برابر کنید تا این احساس شادابی و سلامتی در شما بیشتر شود و دیگر در کنج خانه از افسردگی و عواقب آن رنج نکشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()