09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 41 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افرادی هستند که ران ها یا بازوهای معمولی دارند و در نواحی شکم دچار چاقی و انباشتگی چربی هستند و این چاقی نیز با گرفتن رژیم غذایی از بین نرفته و با این کار تنها سایر اندام ها لاغرتر می شوند.زمانی که به این مشکل برمی خورید باید از سایر ابزار و دستگاه های کمکی استفاده کرده تا بتوانید به صورت موضعی مشکل خود را برطرف کنید.امروزه دستگاه های بسیاری تولید شده اند که می توانند شما را حتی تا سطح قهرمانی همراهی کرده و در عین حال مشکلات شما را نیز برطرف کنند.

دستگاه های هوازی که امروزه تولید شده اند مانند تردمیل، دوچرخه ثابت و اسکی فضایی این امکان را به افراد عادی می دهند تا به تناسب اندام، لاغری و مهم تر از همه سلامتی برسند.دستگاه های هوازی مانند تردمیل این امکان را می دهند تا از مبتدی ترین تا حرفه ای ترین فرد می توانند از وسیله استفاده کنند و به نتایج دلخواه برسند.

زمانی که از دستگاهای ورزشی برای ورزش کردن کمک می گیرید با معین کردن هدفتان می توانید چربی های اضافی را در هر نقطه ای از بدن که باشند را بسوزانید و از بین ببرید.با کمک تردمیل میتوانید تمرینات منظم و مستمری را انجام دهید و با اکسیژن رسانی زیاد به عضلات چربی سوزی بیشتری به راه بیندازید و چربی های ناحیه مورد نظر مانند شکم را از بین ببرید.

زمانی که از تردمیل استفاده می کنید و دوست دارید چربی های شکم را زودتر و در کمترین زمان از بین ببرید، بهتر است شیب دستگاه را زیاد کنید و در زمان راه رفتن یا دویدن برای خود مقاومتی ایجاد کنید. زمانی که شیب تردمیل را زیاد می کنید، عضلات ناحیه شکم باسن و ران ها بیشتر فعالیت انجام می دهند و فشار بیشتری به این نواحی وارد می شود.

جالب است بدانید برای اینکه سطح تمرینات خود را افزایش دهید، باید 3 عنصر زمان، سرعت و شیب را به صورت همزمان افزایش دهید و با در نظر گرفتن هدف باید ورزش را در سطح تمرینات بالایی انجام دهید.اگر شما با ورزش بر روی تردمیل بتوانید روزانه 500 کالری بسوزانید در پایان هفته قادر خواهید بود 35000 کالری بسوزانید و در پایان ماه 2 کیلوگرم از وزن خود را کم کنید.

توجه داشته باشید که در زمان شروع ورزش از برنامه منظم و اصولی پیروی کنید تا آمادگی جسمانی شما افزایش پیدا کند و این را مد نظر قرار دهید که سطح امادگی جسمانی افراد با یکدیگر متفاوت است و نباید برای بدست آوردن نتیجه دلخواه عجله کنید.تغییرات بعد از دو هفته در اندام شما ظاهر می شوند و تا بدست آودن نتیجه نهایی باید حداقل 3 ماه صبر کنید و ناامید نشوید.

با استفاده از تردمیل می توانید در هر ساعت از شبانه روز برنامه ورزشی خود را انجام دهید و وقفه ای در اجرای برنامه چربی سوزی شکم نیندازید و حتی سریال های مورد علاقه تان را نیز دنبال کنید.در زمان استفاده از تردمیل گرم و سرد کردن بدن را فراموش نکنید، در ابتدا و انتهای ورزش حتما حداقل 5 دقیقه ای را به این کار اختصاص دهید تا دچار مشکلات نشوید.

برای اینکه زودتر از شر چربی های ناحیه شکمی خلاص شوید، می توانید از تمرینات قدرتی که بر عضلات این ناحیه فشار می آورند استفاده کنید و چربی های شکم را آب کنید.اغلب افراد گمان می کنند اگر درازنشست انجام دهند می توانند چربی های شکم را آب کند، در صورتی که این تمرین فقط عضلات را سفت تر می کند و باعث چربی سوزی نخواهد شد.

زمانی که بر روی تردمیل به قسمت مشخصی از بدن فشار وارد کنید و با رساندن اکسیژن بیشتر به بدن می توانید چربی سوز در بدن راه بیندازید و با آب شدن چربی شکم به فرم دلخواه خود برسید.فراموش نکنید که کنار انجام دادن ورزش بهتر است از یک رژیم غذایی متناسب پیروی کنید تا زودتر به هدف مورد نظرتان برسید، زیرا حتی اگر شما ورزش سنگینی هم انجام دهید و به همان میزان با خوردن غذاهای مضر، کالری وارد بدن می کنید و لاغری و چربی سوزی در بدن شما رخ نمی دهد و شما همچنان درگیر آب کردن چربی شکمتان خواهید ماند.

برای اینکه زودتر به هدف در نظر گرفته خود برسید می توانید از دوچرخه ثابت استفاده کنید و از این دستگاه هوازی که می تواند بر روی چربی های شکمی تاثیر بگذارد کمک بگیرید.با ترکیب کردن ورزش پیاده روی و دوچرخه سواری می توانید با سرعت بیشتری به نتایج دلخواه برسید و چربی های شکم را آب کنید.به یاد داشته باشید که اگر تنها تردمیل در دسترس دارید، می توانید بعد از انجام تمرینات روی زمین دراز بکشید و پاها را به آرامی بالا ببرید و حالت رکاب زدن را با پاها در بیاورید. با انجام دادن این حالت میتوانید چربی سوزی در ناحیه شکم را سرعت ببخشید و زودتر به هدف مورد نظر برسید، بدون اینکه نیاز به دستگاه هوازی دیگری باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
7 / 10
از 8 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()