09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 17 آبان 1396 در ساعت 46 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پیاده روی یکی از راحت ترین ورزش هایی است که از سوی پزشکان نیز روزانه انجام دادن آن حداقل به مدت 30 الی 40 دقیقه توصیه شده است. این ورزش چه در فضای آزاد، باشگاه یا حتی در خانه با استفاده از دستگاه هوازی تردمیل انجام شود، تفاوتی ندارد و مهم انجام دادن آن است. ورزش ساده پیاده روی برای بدن ما مزایای زیادی دارد که در این مقاله قصد داریم با یکدیگر این مزایا را مرور کنیم و سعی کنیم حداقل این ورزش را به صورت منظم و روزانه انجام دهیم.

با انجام دادن پیاده روی می توانید به آرامش برسید و از تجمع چربی ها در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن شوید و بوجود آمدن پوکی استخوان در بدن خود جلوگیری کنید. پیاده روی حتی اگر زمان زیادی طول نکشد برای بدن مفید است، حتی اگر این مدت زمان تنها 15 دقیقه باشد. پزشکان به این نتیجه رسیده اند اگر تنها 15 دقیقه پیاده روی انجام دهید میتوانید به هضم غذایتان کمک کنید و باعث بهبود سطح قند خونتان شوید.

اغلب افرادی که دچار اضافه وزن هستند برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه بدن و رسیدن به تناسب اندام پول زیادی خرج می کنند، در صورتی که با راحت ترین روش ها مانند انجام پیاده روی روزانه و داشتن تغذیه مناسب و سالم می توانند به راحتی از وزن بدن کم کنند و به هدف مورد نظر خود برسند.

هستند افرادی که حتی به راه حل های غیر طبیعی و سریع می اندیشند و به سراغ مصرف انواع قرص های لاغری می روند و خود و حتی اطرافیان شان را دچار مشکل می کنند. اگر شما به هر دلیلی نمی توانید از خانه خارج شوید و با سرما یا گرمای زیاد هوا مشکل دارید یا اصلا کارهای خانه یا فرزندان نمی گذارند تا شما فرصتی برای رفتن به باشگاه داشته باشید به شما توصیه ای خوب داریم.

با تهیه دستگاه هوازی تردمیل می توانید در خانه تمرینات هوازی یا در واقع پیاده روی مناسبی برای بدن انجام دهید. روزانه 30 دقیقه پیاده روی می‌تواند باعث شادابی شما گردد و مهم تر از همه به شما کمک کند چربی های اضافی بدن را از بین ببرید و به تناسب اندام دلخواهتان برسید.

پیاده روی ورزشی بدون هزینه‌ می باشد که تمام افراد با هر سن و سال میتوانند آن را در سطح خود انجام دهند. داشتن لباس ورزشی ساده و یک کتانی معمولی ولی مناسب وسایل هایی است که شما بیش از هر چیزی به آنها نیاز دارید که اغلب در هر خانه ای این تجهیزات پیدا می شود. به یاد داشته باشید که از لباس و کفش ورزشی استفاده کنید که با پوشیدن آنها احساس آرامش داشته باشید.

جالب است بدانید با روزانه 15 دقیقه پیاده روی می توانید علاوه بر اینکه به هضم غذای خود کمک کنید باعث بهبود سطح قند خونتان شوید و دچار مشکلی نشوید. قدم زدن روزانه به مدت 20 الی 40 دقیقه می تواند دردهای مزمن در بدن به خصوص در ناحیه پشت کمر را کاهش دهد. تردمیل های امروزی دارای برنامه های از پیش تعیین شده هستند که با انتخاب یکی از آنها می توانید در سریع ترین زمان ممکن ورزش انجام دهید و نیازی به مربی نیز نداشته باشید.

با کمک پیاده روی حتی کوتاه مدت می‌توانید خستگی ذهنی را نیز از بین ببرید و باعث تقویت حافظه خود شوید و خطر ابتلا به آلزایمر را از خود دور کنید. پیاده روی می‌تواند مشغله های فکری را از ذهنمان بیرون کند و به ما آرامش خوبی بدهد که بتوانیم کارهای روزانه خود را به راحتی انجام دهیم.

این را فراموش نکنید که اگر می خواهید به سلامتی و تناسب اندام برسید باید در زمان انجام دادن ورزش به خصوص پیاده روی روزانه خود ممارست داشته باشید تا به نتایج دلخواهتان برسید البته نباید نقش موثر تغذیه را فراموش کنید.

انجمن قلب امریکا برای حمایت از قلب انجام دادن پیاده روی را توصیه می کند ؛ زیرا با این کار قلب عملکرد بهتری پیدا می کند.همان طور که می دانید استرس دشمن سلامتی و مخصوصا قلب است که با کمک پیاده روی می توانید استرس را در بدن خود کم کرده و سلامت قلب و در کل بدن را تضمین کنید.

پیاده روی تاثیر مستقیمی بر تراکم استخوان‌ها دارد و میتواند افراد به خصوص زنان را از ابتلا به پوکی استخوان نجات دهد. لازم نیست در مدت زمان های طولانی و با شدت بالایی پیاده روی کنید همین که در حدود نیم ساعت با شدت متوسط پیاده روی کنید و فعالیتی داشته باشید کافی است. استخوان‌ها به فعالیت بدنی واکنش مثبت نشان می‌دهند و این راه حل برای افزایش تراکم استخوان بدن است که راهی ساده و بدون دردسر و حتی هزینه می باشد.

با انجام دادن پیاده روی اصولی و پیروی از دستورات غذایی مفید می توانید قوای جسمانی خود را نیز تقویت کنید. لازم نیست حتما پیاده روی تندی را انجام دهید و بدن را دچار مشکل کنید، همین که شما مستمر و روزانه فعالیتی داشته باشید برای بدن و سالم و شادابی آن بسیار مفید است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()