09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 در ساعت 3 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دغدغه های امروز زندگی به قدری زیاد و سخت شده است که زن و مرد نمی شناسد. این روزها تمام افراد مجبورند ساعت زیادی را کار کنند و تقریبا زمان زیادی برای انجام دادن ورزش یا حتی تفریح در طول هفته برای آنها باقی نمی ماند. به دلیل کم بودن تحرک و انجام ندادن ورزش اغلب افراد با اضافه وزن روبه رو هستند و برای از بین بردن این مشکل باید چاره ای اندیشید. از دست دادن تناسب اندام کمتری خطری است که بدن ما را تهدید می کند و بعد از آن انواع بیماری ها و مشکلات آنها به سراغ ما خواهند آمد که باید راه حلی برای این مشکل پیدا کنیم. کم کردن وزن راهی دشواری است که باید آن را با صبر و حوصله طی کرد.

اینکه در هر شرایطی تسلیم چاقی و مشکلات آن نشوید اصلی ترین کار شماست و بعد از آن باید به فکر داشتن تغذیه ای مناسب و انجام دادن ورزش ساده اما روزانه باشید. کمتر غذا بخورید، بیشتر تحرک داشته باشید. با در نظر گرفتن این دو رکن بهتر است به توصیه هایی که در ادامه این مطلب به آن می پردازیم توجه داشته باشید.

در وهله اول باید سعی کنید سبک زندگی سالم را برای خود انتخاب کنید و این مهم ترین گام برای رسیدن به سلامتی و البته تناسب اندام است. لازم نیست شما مدت زمان زیادی را برای رفتن به باشگاه و انجام دادن ورزش های سنگین بگذارید. بهتر است در ابتدا فقط سعی کنید سالم غذا بخورید و کارهایی برای ارتقای سلامتی تان انجام دهید. اگر نتوانستید به باشگاه بروید یا حتی پیاده روی ساده ای با تردمیل در خانه انجام دهید، نباید فراموش کنید که توجه به رژیم غذایی تان بسیار اهیمت دارد و می تواند تاثیر زیادی بر روی سلامتی و داشتن تناسب اندامتان داشته باشد.

انجام دادن آشپزی های سخت و پختن غذاهای مخصوص و فوق العاده را از ذهنتان دور کنید، زیرا این کاری است که نمی توانید در طولانی مدت آن هم با دغدغه های زیاد کاری خود انجام دهید و بهترین کاری که می توانید انجام دهید آن است که کمتر بخورید. با این روش هم به بدن تان توجه کرده اید و هم مراقب وقت و هزینه تان بوده اید. اندازه‌ غذا خوردن می تواند کالری کمتری به بدنتان برساند و به طور مثال دسر نخوردن می تواند کالری مصرفی شما را کاهش داده و شما یک گام به تناسب اندام مورد نظرتان نزدیک تر شوید.

یکی از بهترین کارهایی که برای رسیدن به لاغری در زمان انجام کار می توانید انجام دهید آن است که در تعداد وعده های زیادتر البته با حجم بسیار کمی غذا بخورید. با این عمل سوخت و ساز بدن تان را فعال نگه داشته و سطح انسولین خونتان را بالا می برد و شما ولع زیادی برای خوردن غذاهای مضر نخواهید داشت.

باید از اصول و روش درست تغذیه استفاده نمایید و به طور مثال این درست نیست که صبح یک فنجان قهوه بخورید تا شب چیزی نخورید و بدن تان در این حالت در قحطی قرار بگیرد. اصول غذایی این است که در طول روز سه وعده‌ی اصلی و یک الی دو میان ‌وعده داشته باشید. همان طور که گفته شد لازم نیست چندین ساعت متوالی ورزش سنگین انجام دهید و فقط کافی است در زمان بازگشت به خانه بر روی تردمیل یا بیرون از خانه نیم الی یک ساعت پیاده روی انجام دهید تا بتوانید سوخت و ساز بدن تان را بالا ببرید. حتی اگر نیم ساعت متوالی نتوانستید ورزش انجام دهید، تقسیم کردن زمان تان بهترین کار شما خواهد بود؛ مثلا 10 دقیقه در صبح، 10 دقیقه در بعد از ناهار و 10 دقیقه در شب ورزش انجام دهید.

اگر کار شما طوری است که باید از صبح روی صندلی و پشت کامپیوتر بنشینید، بهتر است گه گاهی از جای‌تان بلند شوید، راه بروید و بایستید. هیچ گاه به اندازه خوابیدن را فراموش نکنید تا بدن تان بتواند عملکرد درستی داشته باشد.

تغییر سبک زندگی همراه با به موقع و کافی خوابیدن باید همراه باشد تا احتمال رسیدن به هدفتان افزایش پیدا کند. اگر بدن شما انرژی کافی نداشته باشد برای انجام دادن ورزش نیز توانی نخواهید داشت و نمی توانید حتی کوچکترین تمرینی را بعد از ساعت کاریتان انجام دهید.

برای بازسازی بدن از تعطیلات آخر هفته تان استفاده کرده و سعی کنید حداقل در تعطیلات سالم غذا بخورید و فعالیت ورزشی مناسبی داشته باشید. لازم نیست برای انجام دادن ورزش به بدن تان سخت بگیرید همین که شما 45 دقیقه تا 1 ساعت از 24 ساعت روزتان را با تردمیل خانگی پیاده روی اینتروال خوبی انجام دهید برای بدن تان مفید بوده و کمک می کند تا راحت تر به اهداف تان برسید.

برای سوزاندن کالری ‌لزوما نباید به باشگاه بروید یا ورزش های خارق العاده ای انجام دهید و فقط کافی است ساعتی را با خانواده یا حتی تنها بر روی تردمیل پیاده روی ساده ای انجام دهید. استفاده از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای تناسب اندام می تواند در این راه به شما کمک زیادی کند.

در راه رسیدن به تناسب اندام و لاغری تان خوردن غذاهای فیبردار مانند غلات سبوس‌دار، حبوبات، میوه‌ها و سبزیجات و ... را فراموش نکنید. این نکته را به خاطر بسپارید که استرس بر روی نحوه عملکرد شما و خورد و خوراکتان تاثیرگذار خواهد بود. استرس می تواند بر روی اشتها، غذا خوردن و نحوه‌ی هضم غذا و ... بدن شما تاثیر بگذارد. وجود سلامتی بر روی تمام زندگی شما تاثیر می گذارد و برای انجام ورزش یا داشتن برنامه غذایی سالم باید وقت بگذارید مانند زمانی که خود در طی یک روز پیدا می کنید و به آرایشگاه می روید. باید زمان کافی جهت مراقبت از خودتان پیدا کرده و تغییری اساسی در زندگی‌تان ایجاد کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()