09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 53 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر قصد دارید تا با استفاده از تردمیل خریداری شده خود هر روز و طی چندین سال متمادی تمرینات پربازده و با کیفیت بالا انجام دهید، سعی کنید که در کنار فاکتور قیمت کیفیت دستگاه را بیش از پیش مد نظر داشته باشید. تا محصول خریداری شده برای مدتها قابل استفاده و مناسب باشد.شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه بالاتر موفق به خرید محصول با کیفیت تری شوید، به جای اینکه هر از چندگاهی مجبور به تعویض دستگاه خود شده و هزینه های بیشتری متحمل شوید.بنابراین احتمالاً تردمیل های ارزان قیمت بعد از مدتی دچار مشکل می شود و به ناچار از رده خارج میگردند و یا بعد از استفاده هر روزه و مداوم از آن بازده شان پایین آمده و توان اولیه را ندارند.

پس اگر نمی توانید بودجه خود را افزایش دهید سعی کنید تردمیلی انتخاب کنید که از لحاظ امکانات و کارایی ها در رده پایین تر باشد اما در عوض از کیفیت بالاتری برخوردار باشد به این ترتیب عمر آن طولانی تر میشود. البته شما می توانید با صرف هزینه بالاتر تردمیلی با استاندارد جهانی خریداری کنید که امکانات و ویژگی های تردمیل های امروزی را نیز داشته باشد و سالها بدون مشکل از آن استفاده نمایید.

مشکلات احتمالی تردمیل های ارزان قیمت به شرح ذیل می باشد:

ضعف موتور

تردمیلهای با قیمت پایین معمولاً موتورهای ضعیفی دارند بنابراین هنگام کار باید با بیشترین توان خود فعالیت کنند.این امر سبب می شود تا با گذشت زمان سیم کشی دستگاه و عایق بندی آن دچار مشکل شده و با ادمه پیدا کردن این وضعیت دستگاه می سوزد.یکی از نشانه های پی بردن به این نقص بوی سوختگی خفیف دستگاه می باشد. اما معمولاً تردمیل های گران قیمت تر موتورهای قویتر و بزرگتری دارند و هنگام استفاده از آن متحمل فشار نمی شوند بنابراین خیلی کم اتفاق می افتد که از ناحیه موتور دچار مشکل یا نقص فنی شوند.

سفتی و خشکی قطعات

بسیاری از اجزای تردمیل های ارزان قیمت مانند یاتاقان ها و غلطک آنها از جنس پلاستیکی هستند و همین امر سبب می شود که به مرور زمان جنس آنها خشکتر و سفت تر شده و دچار مشکلاتی از قبیل چرخش، کاهش سایز و... شوند.اما در ساخت اجزای تردمیل های با قیمت بالاتر معمولاً از فلز استفاده شده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت دارد و به مشکلی برنمی خورد.

ضعف در سیم کشی دستگاه

فشارهایی در هنگام ورزش کردن بر روی تردمیل به دستگاه وارد میشود که اگر دستگاه مقاومت کافی نداشته باشد سبب می شود تا قطعات ضعیف الکترونیکی مانند سیم ها قادر نباشند تا این فشار اضافه را تحمل کنند بنابراین دستگاه دچار مشکل و آسیب می شود.

اجزای پلاستیکی مربوط به شیب دستگاه

در تردمیل هایی که دارای قابلیت تنظیم شیب هستند موتورهایی برای تنظیم شیب وجود دارد در نوع ارزان قیمت تردمیل، این موتور دارای اهرم ها و قسمت های پلاستیکی و ضعیف تر می باشند و با گذشت زمان به ویژه برای افرادی که از تمرینات متمرکز بر شیب تردمیل زیاد استفاده می کنند خراب شده و کارایی خود را از دست می دهد.اما تردمیل های گران قیمت تر دارای محصولات با کیفیت فلزی در زمینه شیب تردمیل هستند که معمولاً دچار مشکل نمی شوند و کار با آنها سریعتر و ساده تر می باشد.

زمان بندی نامناسب

پردازنده موجود در تردمیل های با کیفیت بالاتر فشاری که بر روی تسمه تردمیل وارد می شود را زودتر احساس میکنند و واکنش سریعی نسبت به آن دارند. بنابراین دویدن و راه رفتن بر روی آنها بسیار روان و بدون لرزش و سر وصدا می باشد.در عوض پردازنده موجود در محصولات با قیمت پایین تر به کندی عمل می کنند و ارتباط آنها دچار تاخیر می باشد در نتیجه راه رفتن و دویدن بر روی آن به نرمی صورت نمی گیرد و دارای سرو صدا و لغزش می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
3 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()