09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 در ساعت 1 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

داشتن تناسب اندام و هیکی ایده آل برای بیشتر افراد امروزه از لحاظ ظاهری بسیار اهمیت پیدا کرده است. در دنیای امروز فعالیت افراد در هر سن و سالی که هستند کم شده است و گاهی افراد مجبورند برای انجام دادن کارهایشان از صبح تا عصر را یک جا بنشینند و فعالیتی نداشته باشند که همین موضوع بر روی تناسب اندام آنها تاثیر زیادی خواهد گذاشت. نداشتن وقت کافی برای انجام دادن فعالیت فیزیکی و ورزش مهم ترین بهانه افراد در این برهه از زمان است که سبب چاقی و از بین رفتن تناسب اندام می شود. شاید شما هم جرو افرادی باشید که دوست دارند بدون انجام دادن کاری سخت و خاص لاغری را تجربه کنند و در این مقاله قصد داریم با هم به این نکته بپردازیم که آیا امکان دارد بدون ورزش و انجام دادن فعالیت های فیزیکی خاص به لاغری و تناسب اندام رسید؟

این عقیده که بعضی افراد می گویند اگر بیشتر ورزش کنی می توانی بیشتر بخوری و در عین حال لاغر هم ‌شوی بسیار اشتباه است و اغلب این افراد تولیدکنندگان غذا، نوشیدنی و ... هستند که در نهایت شما به بیراهه خواهید رفت و نتیجه ای جز چاقی نصیب شما نخواهد شد. ورزش کردن نمی تواند به طور کامل و صد در صد سبب لاغری ما شود و جالب است بدانید زمانی که ورزش می کنید تنها می توانید 30 درصد به لاغری و تناسب اندامتان کمک کنید و بیشترین کاری که با ورزش کردن انجام می دهید آن است که به سلامتی و ارتقای آن در بدن تان کمک خواهید کرد.

فعالیت‌ فیزیکی به مرور زمان بر روی مقدار غذایی که می‌خورید ومقدار کالری‌ مصرف تان تاثیر می گذارد که این موضوع در نهایت بر روی وزن شما نیز بی تأثیر نیست. اینکه تصور کنید با خسته کردن بدن و انجام دادن ورزش می توانید سریع تر به لاغری برسید سخت در اشتباه هستید و باید حواستان به نوع و البته مقدار غذایی که می خورید نیز باشد. زمانی که دچار اضافه وزن شدید بهتر است به این فکر نکنید که می توانید فقط با افزایش ورزش از این وزن اضافی خلاص شوید. ورزش برای جسم و ذهن‌تان خوب است و در کنار مواردی مانند رعایت اصولی تغذیه می تواند کمک کند تا بتوانید به تناسب اندام و وزن ایده آل تان برسید.

با انجام دادن ورزش به صورت منظم و روزانه می توانید از شر بیماری هایی مانند فشار خون و دیابت نوع 2 و سکته‌های قلبی و مغزی خلاص شوید. تحقیقات نشان داده اند که با انجام دادن منظم و روزانه ورزش می توانید از به وجود آمدن اختلالات ذهنی حاصل از جنون یا آلزایمر نیز جلوگیری کنید. ورزش کردن جادویی برای سلامتی شماست و با انجام دادن آن متوجه اثرات شگفت‌انگیز آن در بدن تان خواهید شد. این ورزش حتما نباید سنگین اجرا شود یا مدت طولانی عرق بریزید و ورزش انجام دهید. به طور مثال حتی اگر روزی نیم ساعت نیز بر روی تردمیل خانگی ساده خود پیاده روی انجام دهید نیز می توانید کالری بسوزانید و به ارتقای سطح سلامتی نیز کمک نمایید.

بر روی تردمیل برنامه های از پیش تعیین شده ای قرار دارد که با انتخاب هر یک از آنها می توانید اصولی ورزش نمایید و به نتایج دلخواه تان برسید. البته به یاد داشته باشید که تحقیقات نشان داده است که افردی که روزانه ورزش می کنند اگر تغییراتی در رویه تغذیه ای خود ایجاد نکنند تنها مقدار کمی از وزن شان را از دست خواهند داد. برای رسیدن به لاغری علاوه بر انجام تمرینات ورزشی هر چند ساده مانند راه رفتن بر روی تردمیل باید حواستان به کالری ورودی و خروجی بدنتان نیز باشد. با کاهش روزانه 500 کالری، چه از طریق رژیم غذایی یا ورزش در یک هفته شاهد کاهش وزن خواهید بود و اگر همین مقدار کالری را به بدن اضافه کنید باعث افزایش وزن شما خواهد شد.

انجام دادن ورزش اصلا برای مردم جالب نیست و باید بدانید با اجرای ورزش تنها بخش کوچکی از انرژی کل مصرفی روزانه‌ی شما سوزانده می شود و بیشتر بر روی سلامتی تان می توانید تاثیرات مثبتی بگذارید. بدن در حالت عادی به سه دلیل سوخت‌و‌ساز حتی در حالت در حال استراحت، هضم و تجزیه‌ی غذا و فعالیت‌های فیزیکی عادی روزانه کالری می سوزاند. برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری باید حواستان به خورد و خوراکتان نیز باشد وبا نگاه واقع بینانه روال زندگی و فعایت های تان را سالم کنید و از روی اصول کارهایتان حتی غذا خوردنتان را انجام دهید.

در پی تحقیقاتی عده ای با کنار گذاشتن رفتارها، عادت‌ها و ویژگی‌های بد زندگی خود توانستند دست کم 13.5 کیلوگرم وزن کم کرده و آن را حفظ کنند. برای رسیدن به این نقطه ایده آل افراد هفته‌ای یک بار خودشان را وزن کرده، کالری ورودی‌شان را محدود می‌کنند، غذاهای چرب استفاده نکرده و اندازه‌ی غذایی‌شان را نیز کنترل و کمتر می‌کنند و البته این افراد مرتب ورزش می نمایند.

فعالیت فیزیکی همراه با کنترل کالری ورودی بهترین کاری است که می توانید برای رسیدن به تناسب اندام تان انجام دهید و به وزن ایده آل تان برسید. ورزش به تنهایی تأثیر کمی بر روی کاهش وزن خواهد داشت و رژیم غذایی همراه با ورزش به اهداف شما کمک بیشتری خواهند کرد. بارژیم غذایی همراه ورزش بهتر و بیشتر به نتایج دلخواهتان خواهید رسید و این را به یاد داشته باشید که با ورزش کردن به تنهایی مقدار کمی از وزن تان را کم خواهید کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()