09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 7 تير 1396 در ساعت 24 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با انجام دادن ورزش به صورت روزانه و منظم می توانید سلامتی خود را حفظ کرده و حتی به تناسب اندام دست پیدا کنید.با کمک ورزش حتی می توانید روند بیماری هایی مانند کلسترول، فشارخون و... را به تعویق بیندازید و با دنبال کردن رژیم غذایی و انجام دادن ورزش سلامتی قلبتان را نیز تضمین کنید.تحقیقات نشان داده است که شما تنها با انجام یک جلسه ورزش استقامتی سرعت نفس کشیدنتان نیز افزایش پیدا می کند و قلب شما مانند زمانی که پیاده روی تند انجام می دهید، شروع به فعالیت کرده و حتی قادر است DNA آسیب دیده را ترمیم کرده و به بازسازی مجدد بافت قلب نیز کمک کند.

پس از تحقیقات بسیار محققان اعلام کرده اند که با 30 دقیقه پیاده روی بافت های آسیب دیده قلب بازسازی خواهد شد. برای اثبات این موضوع محققان از یک موش استفاده کردند و قلب آن را پس از نیم ساعت دویدن بر روی تردمیل مورد بررسی قرار دادند. آنها به این نتیجه رسیدند که انجام ورزش مقاومتی موجب تنظیم بافت قلب می شود و ورزش نقش حفاظتی برای سلامتی قلب و عروق بازی می کند.

یافته های محققان از موش ها به انسان نیز قابل تطبیق است، زیرا انسان و موش ژن های مشابه زیادی دارند و به راحتی میتوان این دستاوردها را به انسان نیز ربط داد.با استفاده از تردمیل خانگی در خانه و در هر ساعت از شبانه روز به دور از آلودگی هوا، شلوغی و سرما و گرما می توانید مدت زمانی را به انجام ورزش ساده مانند پیاده روی یا دویدن اختصاص دهید.تردمیل های امروزی به برنامه های از پیش تعیین شده مجهز هستند که شما به راحتی بدون نیاز به مربی می توانید بهترین و مناسب ترین برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و در کمترین زمان ورزش را شروع کنید.

با کمک تردمیل دیگر نیاز نیست در گرمای شدید هوا یا سرمای زیاد از خانه خارج شوید و می توانید در خانه با بهترین شرایط آب و هوایی ورزش روزانه خود را انجام دهید.همان طور که میدانید سرعت دویدن از پیاده روی تند بیشتر است ولی انجام دادن پیاده روی تند به بدن کمک می کند تا افراد بتوانند کالری بیشتری بسوزانند و زودتر به کاهش وزن و تناسب اندام برسند.با افزایش سرعت تردمیل در خانه می توانید پیاده روی سریعی را انجام دهید، البته بهتر است میزان سرعت تردمیل را کم کم با بدست آوردن تعادل خود افزایش دهید تا دچار مشکلی نشوید.

با انجام دادن پیاده روی سریع می توانید موجب تقویت و استحکام استخوان ها، ماهیچه های قلب و حتی شکم شوید.با پیاده روی میتوانید مقاومت قلب را افزایش دهید و ظرفیت آن را نیز بیشتر کنید. با افزایش مقاومت قلب، بافت قلب نیز تغییر خواهد کرد و مدت زمان طولانی تری سلامت و سرحال باقی خواهد ماند.با انجام پیاده روی سریع بر روی تردمیل فشار خون را نیز می توانید کاهش دهید و با کم شدن علایم افسردگی، خلق و خوی بهتری نیز پیدا خواهید کرد و می توانید سلامتی قلبتان را تضمین کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()