09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 14 تير 1396 در ساعت 17 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید با مشکلات دنیای امروز اکثر ما فرصتی پیدا نکنیم تا به فضای بیرون از خانه آن هم به دلایل زیادی مانند؛ مشغله های کاری سرما یا گرمای بیش از حد فرار از آلودگی هوا، ترافیک و ... برویم و ورزش انجام دهیم، اما اکثر ما دیدن فضای بیرون و طبیعت را دوست داریم و از اینکه نمی توانیم در کنار آنها فعالیت بدنی داشته باشیم دلخوریم.

دانشمندان در دنیای امروزی بیشتر تلاش دارند اکثر اسباب و وسایل کاربردی زندگی و ورزشی ما را شبیه سازی کنند تا بتوانیم در حالتی مجازی در خانه در بهترین شرایط و تداعی فضای بیرون از خانه نیز ورزش کنیم و از مزایای آن بهره مند شویم.آرون پوزی؛ دانشمند خلاق توانست با طراحی زیبا و درست لذت دوچرخه سواری را با ساخت دوچرخه ثابتی خانگی با همان حال و هوا به خانه بیاورد.

این دانشمند بزرگ علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارد تا آنجا که گفته می شود، حتما حداقل روزی نیم ساعت از وقت خود را برای دوچرخه سواری در نظر می گرفته است. این زمان کوتاه نتوانسته او را راضی کند و به فکر ابداع دوچرخه ثابت افتاد تا بتواند با ساخت دوچرخه ثابت هیجان و جذابیت بیرون از خانه را نیز در خانه فراهم کند.

در گذشته دوچرخه های ثابت معمولی طراحی و تولید شده بودند، ولی امکاناتی که این طرح در اختیار کاربران قرار می دهد را ندارند و این اختراع جدید هیجان انجام دادن ورزش در خارج از خانه را برای ما به خوبی تداعی می کند.پوزی، اپلیکیشنی طراحی کرد که قادر است تصاویری از گوگل استریت ویو (Googel street view) دریافت کند. او به دوچرخه ثابت نمایشگری که توان بلوتوثی داشته باشد وصل کرد تا اندازه دور در دقیقه و فعالیت بدنی که ورزشکار انجام می دهد را بتواند نشان دهد.

این برنامه دارای هدستی نیز می باشد که می تواند جذابیت های محیط اطراف که ورزشکار در هنگام استفاده از دوچرخه ثابت از آن می گذرد را به نمایش در آورد. این دانشمند بعد از طراحی و ساخت این طرح تصمیم به سفری از جنوب به شمال انگلستان گرفت آن هم با رکاب زدن و از این ابداع را به راحتی استفاده کرد.

بزرگترین مشکل این ابداع

قرار بود این دوچرخه ثابت بتواند واقعیت را به مجازی تبدیل کند و اما تشخیص انتخاب مکان عبور مناسب بسیار مشکل است و بهتر است قبل از استفاده از تصاویر حدود و فاصله راه را تنظیم کنید تا دچار سردرگمی نشوید.

پوزن با اختراع این وسیله توانست به اثبات رساند که در خانه نیز می توانید سفر دور و درازی به هر جای دنیا داشته باشید و این تبدیل واقعیت به مجازی از دوچرخه سواری آغاز شده است و می تواند در زمینه های دیگر نیز به واقعیت تبدیل شود.

با کمک این ابداع دیگر تصادفات کم خواهد شد، شرایط بد آب و هوایی نیز نمی تواند مشکلی بر سر راه انجام دادن ورزش بوجود آورد و از حجم زیاد ترافیک بسیار کم خواهد کرد.جالب است بدانید اکثر دوچرخه سواران از ورود حشرات به داخل چشم و بینی خود گلایه دارند که این ابداع می تواند کاملا این مشکل را رفع کند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()