09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 10 ارديبهشت 1396 در ساعت 25 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مخترعین و طراحان زیادی سعی دارند با دست کاری تردمیل یا حتی دوچرخه ثابت تغییراتی در این دستگاه ها ایجاد کرده تا با ایجاد تنوع بتوانند کاربران بیشتری را به سمت این نوع دستگاه ها جلب کنند.در استان سیستان و بلوچستان مخترع جوانی با نام علی اکبر صفری توانسته تردمیلی 3 چرخ طراحی کند. این دستگاه مانند سایر تردمیل هاست و تنها تفاوت آن با سایر تردمیل ها آن است که هم به صورت نشسته میتوان از این دستگاه استفاده کرد و هم ایستاده.

با تلفیق تردمیل و دوچرخه ثابت به صورت همزمان میتوان از دو دستگاه ورزشی استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد.دویدن و فعالیت بر روی تردمیل، انرژی تولید می کند که با قرار دادن منبعی بر روی دستگاه این نیرو ذخیره می شود و کاربر می تواند حتی در حین ورزش نیز موبایل یا لپ تاپ شارژ کند.صفری در ادامه گفت که دستگاه تردمیل سه چرخ مزیت و ویژگی های دستگاه های دوچرخه و تردمیل را به صورت همزمان دارد.

با استفاده از این دستگاه میتوان فرهنگ دوچرخه سواری را برای داشتن هوایی پاک گسترش داد و با تولید انرژی، برق رایگان نیز استفاده کرد.وی اعلام کرد که طرح او در حال حاضر تجاری نشده است و خواستار حمایت مسئولین از این طرح هستم و با توجه به کمبودهایی که در کشور وجود دارد باید از خارج کشور کمک گرفت و ساخت نمونه جدید را شروع کرد.

این مخترع ماشین کارتینگ نیز طراحی کرده است که درباره این اختراع می گوید: ماشین های کارتینگ را که بررسی کردم متوجه شدم که اغلب آنها وارداتی هستند و در داخل تولیدی نداریم به همین دلیل تصمیم گرفتم ماشین کارتینگی با ابزارهای داخلی بسازم البته با همان کیفیت ولی با هزینه کمتر.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()