09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 6 بهمن 1401 در ساعت 17 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

داشتن کفش کتانی و تردمیل هر دو به انجام دادن ورزش روزانه کمک زیادی می کنند و امروزه نیز با برندهای مختلف و ویژگی های متعددی در بازار موجود می باشند.

با پیشرفت تکنولوژی در ساخت و تولید هر کدام از این دو عنصر مهم تناسب اندام تغییرات زیادی ایجاد شده است که علاوه بر جذابیت کارایی آنها را نیز افزایش داده است. تلفیق کردن این دو عنصر مهم کار جدید و نویی است که یکی از بزرگترین شرکت‌های طراحی کفش و کتانی این ثبت اختراع را انجام داده و یک تردمیل کوچک داخل کتانی قرار داده ومحصول جدیدی تولید کرده است.

به گزارش ایسنا؛ شرکت نایکی این حق اختراع را ثبت کرده است. می دانید که تردمیل دستگاهی هوازی برای رسیدن به تناسب اندام و چربی سوزی است که با وجود برنامه های متعددی که دارند کمک می کنند بتوانید بدون مربی نیز تمرینات حرفه ای انجام دهید.

کتانی ورزشی خوب نیز وسیله کارآمد برای ورزشکاران و حتی غیر ورزشکار است که کمک می کند تا علاوه بر راحتی پاها و حتی بدنتان کالری سوزی خوبی را نیز در زمان ورزش و پیاده روی تجربه کنید و از ورزش کردن و راه رفتن خسته نشوید.

اما این اختراع جدید تردمیلی کوچک یا در واقع مینیاتوری داخل کتانی است که در حقیقت این تردمیل مینیاتوری داخل کتانی تعبیه شده است و به ورزشکاران کمک می کند تا با یک تیر دو نشان بزنند.

ایده تولید این کفش جذاب و البته عجیب به نظر می رسد. نوار قابل چرخشی در داخل کفش‌ تعبیه می شود که فرآیند پوشیدن کفش‌ را آسان تر کرده و کمک می کند تا فشار زیادی به کمر و ستون فقرات وارد نشود. یک موتور الکتریکی قدرت نوار نقاله چرخشی داخل کفش را تامین می کند و لازم نیست برای پوشیدن و درآوردن کفش زمان زیادی بگذارید.

مهندسان طراح این اختراع معتقدند با این اختراع می توانند به پوشیده شدن کفش های مرغوب و کتانی کمک کنند.

کفش تردمیل دار؛ پیکربندی خاصی دارد و فضای بالا و کفی کفش از یکدیگر جدا شده اند. زمانی که پای خود را داخل کفش می برید تردمیل داخل کفش، پای شما را به سمت جلو هدایت می‌کند و کفش پوشیدن را برای شما آسان تر خواهد کرد.

این طراحی سنسورهایی برای تشخیص تغییر جهت یا حرکت شما درون کفش نیز طراحی و تعبیه کرده است و به کمک آنها موتور می‌تواند چرخش نوار نقاله را کنترل کرده و در مواقع لزوم حرکت تردمیل را معکوس کند تا بتوانید کفش را به راحتی دربیاورید.

نایکی معتقد است که این اختراع و اصول را به راحتی می توان در تمام کفش ها به کار برد و به ویژگی ها و قابلیت های آنها اضافه کرد. این اختراع می تواند برای افرادی که توانایی فیزیکی ندارند یا افراد کهنسال که با پوشیدن کفش مشکل دارند بسیار مناسب باشد و البته هستند افرادی که وجود یک نوار نقاله را داخل کفش به صورت دائم ترسناک می دانند و با این امر مشکل دارند. این کفش با وجود مکانیزم های در حال حرکتی که دارد پایداری و ثبات دارد و این قضیه دیدن و پوشیدن این گونه کفش ها را جذاب کرده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()