09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 22 شهریور 1397 در ساعت 2 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تردمیل یکی از بهترین لوازم مورد نیاز که برای هر خانه ای لازم است. صنعت رو به پیشرفت است و این پیشرفت بر روی تمام لوازم مورد نیاز زندگی ما نیز تاثیر خواهد گذاشت. تکنولوژی جدید بر روی این دستگاه مفید نیز تاثیراتی می گذارد و باعث پیشرفت زیادی در آن می شود.

حتما شما یا در اطرافتان افرادی هستند که فضای زیادی برای قرار دادن دستگاه های هوازی ندارند و به دلیل مشغله کاری نیز به طور کل ورزش را کنار گذاشته اند. خانه های امروزی بسیار کوچک شده است و دیگر جایی برای قرار دادن تردمیل یا دیگر دستگاه های هوازی باقی نمی ماند. با استفاده از تردمیل می توانید در هر شرایط آب و هوایی در باران یا آفتاب شدید نیز انجام دادن ورزش خود را به تاخیر نیندازید و روزانه آن را پیگیری کنید.

طراحان و تولیدکنندگان برای این مشکل به دنبال راه حل هستند و توانستند راه حل های مختلفی نیز ابداع کنند که یکی از این راه حل ها تولید تردمیلی با حسگر مادون قرمز است.

این تردمیل جدید علاوه بر اینکه بسیار سبک، باریک و البته جمع و جور است به حسگرهای مادون قرمز نیز مجهز شده است.

شرکت چینی IPO Sport توانسته مینی تردمیلی را تولید کند که می تواند به موبایل فرد استفاده کننده متصل شود و از این طریق به راحتی از آن استفاده کنید. این تردمیل جدید ظاهر بسیار جمع و جور و کوچکی دارد که به راحتی می توانید در هر خانه و فضایی از آن استفاده کنید و بعد از استفاده آن را جمع کرده و داخل کمد، پشت مبل، زیر تخت خواب از آن نگهداری کنید.

وزن تردمیل دارای مادون قرمز بسیار سبک بوده و حداکثر تا 25 کیلوگرم است که جابه جا کردن آن را بسیار راحت کرده و برای خانم های خانه دار نیز مشکلی به وجود نمی آورد.

تردمیلی که این شرکت چینی ساخته است صفحه ای باریک و دیجیتالی دارد که مجهز به یک نمایشگر یکپارچه نیز می باشد. صفحه این تردمیل .4.7 تا 9 سانتی متر با زمین فاصله دارد و ابعاد آن 120 در 46 سانتی متر است.

بدنه مینی تردمیل از آلومینیوم و نوعی کامپوزیت ساخته شده است و حسگر اشعه مادون قرمز که بر روی این تردمیل تعبیه شده، امکان تنظیم سرعت را به شما می دهد. زمانی که بر روی این تردمیل قدم بر می دارید حسگرها قدم های شما را رصد می کنند و بعد از ردیابی موتور به طور اتوماتیک روشن می شود.

سرعت این دستگاه به سه بخش پرسرعت، سرعت متوسط و کم سرعت تقسیم شده و نمایشگر آن نیز به صورت دیجیتال امکان خواندن اطلاعات تمرینات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()