09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 26 آذر 1396 در ساعت 52 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هدف ما از ورزش بهبود سلامتی و داشتن تناسب اندام است. شیوه یک زندگی سالم خوردن به اندازه، استراحت کافی و ورزش کردن می باشد. تردمیل یک دستگاه ورزشی خانگی است که می توانید با آن در محیط منزل به تمرینات ورزشی بپردازید.

راه رفتن و ورزش کردن برای ما بسیار مفید می باشد. کاهش فعالیت و نشستن پای تلویزیون منجر به کم تحرکی و بسیاری از بیماری ها از جمله لخته شدن خون می شود. با توجه به اینکه تماشای طولانی مدت تلویزیون ریسک لخته شدن خون را افزایش می دهد، توصیه می شود در خانه ورزش کنید تا این کم تحرکی جبران شود.

ریسک لخته شدن خون در برخی اعضای بدن مانند: عروق پا، لگن و ریه ها با نشستن پای تلویزیون و بی تحرکی آن هم برای مدت طولانی افزایش می یابد. تماشای تلویزیون به خودی خود بد نیست، ولی نشستن طولانی مدت پای آن خطرات لخته شدن خون در بدن را به همراه خواهد داشت.

ریسک لختگی خون در آن دسته از افرادی که ورزش می کنند نسبت به آنهایی که بی تحرک هستند کمتر است و به عبارتی ورزش منظم باعث سلامتی جسم می شود. افرادی که وقت بیشتری پای تلویزیون می نشینند و بی تحرک هستند، نسبت به آنهایی که به ندرت تلویزیون تماشا می کنند و فعالیت ورزشی نیز دارند، 1/7 بیشتر در معرض ابتلا به لخته شدن خون هستند.

بهترین روش برای حفظ سلامتی بدن این است که یک دستگاه ورزشی خانگی مانند؛ تردمیل را مقابل تلویزیون قرار دهید تا در هنگام تماشای تلویزیون به تمرینات ورزشی هم بپردازید. این کار موجب می شود هم از ورزش خود لذت برید و هم در هنگام تماشای تلویزیون تحرک داشته باشید و از ابتلا به بسیاری بیماری ها جلوگیری کنید. چنانچه تماشای تلویزیون بخش زیادی از فعالیت های روزانه شما را در بر دارد، سعی کنید همزمان با تماشای تلویزیون به بدن خود برسید و با ورزش آن را تقویت نمایید.

قرار دادن تردمیل در مقابل تلویزیون

تردمیل یک دستگاه ورزشی است که می توانید بر روی آن تحرک داشته و تمرینات ورزشی روزانه خود را به راحتی انجام دهید. عده زیادی در هنگام ورزش با تردمیل موسیقی گوش می دهند یا به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود می پردازند. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهید و سرگرم باشید. تعدادی از افراد با موسیقی یا فیلم و تعدادی نیز در محیط آرام ورزش می کنند، ولی بهترین حالت ورزش کردن با تردمیل می تواند در حالت تماشای تلویزیون باشد.

تماشای تلویزیون در حین ورزش موجب می شود شما دیرتر از ورزش کردن خسته شوید. چنانچه محل مناسبی در مقابل تلویزیون برای تردمیل ندارید می توانید یک تلویزیون ارزان تهیه کرده و آن را مقابل تردمیل نصب کنید.

زمانی که تلویزیون را نصب می کنید به فاصله آن با تردمیل توجه کنید. در حین ورزش با تردمیل نباید برای تماشای تلویزیون سرتان را بالا یا پایین نگه دارید. فاصله طولی خود را با تلویزیون حفظ کنید، زیرا نگاه کردن در فاصله نزدیک به تلویزیون موجب آسیب دیدن چشمان شما نیز می شود. در نهایت باید توصیه کرد که ورزش با تردمیل موجب تندرستی و نشاط می شود و شما می توانید در محیط خانه از ورزش خود لذت بیرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()