09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 7 شهریور 1397 در ساعت 4 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اکثر افراد چاق و دارای اضافه وزن زمانی تصمیم به لاغری می گیرند که بخواهند در مهمانی شرکت کنند یا لباس مورد علاقه شان سایز آنها نشود و ... اما واقعا این دلایل برای لاغری کافی است؟

کم کردن چربی های اضافی که در طی سالیان سال در بدن ما انباشته شده است در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست و البته امروزه با تکنولوژی جدید و دستگاه هایی که اختراع و ساخته شده است این کار کمی راحت تر شده است، اما علاوه بر داشتن هزینه بسیار زیاد سبب آسیب رسیدن به سلامتی بدن شما در مدت زمان طولانی خواهد شد.

برنامه های غذایی و داروهای لاغری که ادعا می کنند می توانند در مدت زمان کمی وزن شما را کم کنند برای سلامتی ما ضرر دارند.

زمانی که با برنامه های غلط غذایی بدن تان را در قحطی قرار دهید در اولین فرصت و در هر شرایطی دچار انواع بیماری ها می شوید. می توانید با دنبال کردن یک برنامه غذایی اصولی علاوه بر حفظ سلامتی تناسب اندام نیز پیدا کنید و کاهش وزن خوبی داشته باشید.

برای رسیدن به تناسب اندام دو اصل داشتن تحرک کافی یا در واقع انجام دادن ورزش روزانه به همراه رژیم غذایی سالم را نباید فراموش کنید. رژیم غذایی نادرست عوارض بدی برای تمام بدن علی الخصوص سیستم گوارش شما دارد و سبب بروز سنگ کیسه صفرا، دردهای معده و حتی انواع سرطان ها خواهد شد.

برنامه غذایی مناسب را از دکتر متخصص تغذیه دریافت کنید تا او با توجه به وزن و سن و سال یا حتی جنسیت تان بهترین برنامه غذایی را برای شما تهیه کند تا دچار کمبود ویتامین و مشکلات احتمالی آن نشوید.

توجه داشته باشید که نباید کالری که دریافت می کنید کمتر از 800 کالری شود. حداکثر وزنی که می توانید در هفته کم کنید 0.5 کیلو یا 1 کیلو باشد تا بتوانید علاوه بر خلاص شدن از وزن اضافی بدنتان سلامتی خود را نیز حفظ کنید.

کاهش وزن سریع برای بدن عوارض جانبی زیادی دارد و جالب است بدانید این سرعت کاهش وزن و چربی سوزی سبب سوختن چیزهای دیگری در بدن مانند: عضلات و ویتامین ها و ... نیز می شود. کاهش وزن سالم، کاهش وزنی است که فقط چربی های بدن شما از بین بروند و عضلات برای سلامتی شما باقی بمانند و برای این کار نباید ورزش کردن را از یاد ببرید.

ورزش ساده ای را برای انجام دادن روزانه خود انتخاب کنید. پیاده روی از ساده ترین ورزش هایی است که می توانید روزانه آن را در هر شرایطی انجام دهید. با تهیه تردمیل دیگر بهانه ای برای انجام ندادن آن ندارید و با استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده می توانید برنامه اصولی را درست انجام دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

افرادی که در روزهای اول رژیم سخت خود وزن زیادی کم می کنند باید توجه داشته باشند که این وزن مربوط به آب بدن، بافت عضلانی آنهاست و نه چربی های ذخیره شده در بدن.

با انجام دادن ورزش و حتی پیاده روی ساده می توانید جلوی از دست رفتن بافت عضلانی را بگیرید. با قوی شدن عضللات حتی سوخت وساز خود را می توانید بالا ببرید و راحت تر چربی را آب کنید و به تناسب اندام برسید.

زمانی که مواد معدنی کمتر به بدن برسد در معرض خط پوکی استخوان قرار خواهید گرفت و با کوچکترین پیچ خوردگی پا یا ضرب دیدگی به بدن صدمات و شکستگی های جدی پیدا خواهید کرد.

برنامه غذایی بسیار کم کالری جریان گوارش تان را بر هم می زند و سبب مشکلاتی مانند یبوست یا اسهال خواهید شد که هر کدام از این مشکلات شما را به دردسرهای زیادی خواهد انداخت و پس به نوع غذاهایی که می خورید توجه داشته باشید و سعی کنید تا جایی که می توانید از میوه و سبزیجات تازه در برنامه غذایی تان استفاده کنید.

مصرف گوشت یا پروتئین را از برنامه غذایی تان حذف نکنید و فیبرها را جزو غذای اصلی تان قرار دهید.

فیبر یا همان میوه و سبزیجات حتی سرعت فرایند گوارش شما را افزایش خواهند داد و سبب تازگی و طراوت پوست شما نیز خواهند شد. آب خوردن به مقدار کافی یا حتی زیاد را فراموش نکنید، زیرا کم آبی بدن جلوی کاهش وزن مطلوب بدن را خواهد گرفت و دچار یبوست خواهید شد.

برای کاهش وزن از نوشیدنی های شیرین استفاده نکنید و به جای آن از آب و مایعات سالم استفاده نمایید. برنامه های غذایی که سبب شوند کالری بسیار کمی به بدنتان برسد شما را دچار سردردهای مضمن نیز می کنند و شما درگیر مشکلات و بیماری های زیادی خواهید شد. وقتی چنین اتفاقی می افتد بدن بافت عضلانی را می شکند تا گلیکوژن ذخیره شده در آنها را برای مغز ارسال کند.

زمانی که به مغز به واسطه رژیم غذایی نادرست گلیکوژن کمی برسد، مغز برای ادامه فعالیت و درست کار انجام دادن به گلوکز نیاز دارد و اگر ذخایر بدن دچار مشکل شوند مغز برای سوخت دچار مشکل می شود و شما احساس سردرد خواهید داشت.

افرادی که وزن خود را با سرعت زیادی کم می کنند یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است به سراغ آنها برود، سنگ کیسه صفرا است. سنگ هایی که در صفرا تشکیل می شوند گرفتارهای زیادی را برای شما و سلامتی تان به وجود خواهند آورد که البته در اکثر موارد سبب برداشتن کیسه صفرا خواهد شد.

وزن خود را با تجویز پزشک با برنامه طولانی باید کم کنید و بهتر است حداقل بتوانید تا یک سال وزنی که کم کرده اید را ثابت نگه دارید تا بدن تان همراه با پیدا کردن تناسب اندام نیز سالم بماند و دچار عوارض زیاد کم کردن سریع وزن نشوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()