09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 10 مرداد 1398 در ساعت 25 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر جزو افرادی هستید که طعم چاقی را چشیده و برای رسیدن به تناسب اندام تلاش کرده باشید، حتما به این مشکل برخورد کرده اید که برای لاغری گاهی فارق از روش‌ها و توصیه‌ها لازم است به بدن کمی استراحت داده و بیشتر روی افکار و رفتارها تمرکز لازم را داشته باشیم تا به لاغری و تناسب اندام دلخواهمان برسیم. لاغری نیز راهی پر از مشکلات است که باید برای رسیدن به نقطه پایان از روانشناسی لاغری نیز باخبر باشید. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که افکار بر روی روند لاغری ما تاثیر زیادی دارد و باید ذهن و افکارمان را برای رسیدن به موفقیت آماده کنیم. شاید به‌ همین خاطر بسیاری از افرادی که تصمیم می‌گیرند با ورزش و رژیم غذایی لاغر شوند، به جایی نمی‌رسند.

*** اگر شما فردی هستید که هنوز عادات غذایی نامناسبی دارید، باید این را بدانید که با این راهکارها به جایی نمی رسید و باید آنها را اول از ذهن وسپس از زندگی تان حذف کنید. عادات سالم مانند ورزش منظم و البته روزانه، خوردن گوشت و سبزیجات و خواب خوب نه تنها شما را به سمت لاغری خواهد برد، بلکه به شما کمک می کند همیشه بدن سالم و سلامتی داشته باشید.

عادات بدی مانند خوردن مشروبات الکلی دیر خوابیدن یا خوردن چیپس و پفک و هله هوله بدن شما را به مرور زمان از بین خواهد برد و اندام خوبی نیز نخواهید داشت. با ترک این عادات راحت تر به تناسب اندام می رسید و در ضمن به حفظ سلامتی تان کمک زیادی کرده اید. اگر بتوانید عادات بد زندگی تان را تشخیص دهید و به مرور زمان آنها را نیز ترک کنید کمک فراوانی به خودتان کرده اید. مبارزه با وسوسه ها و عادات های همیشگی بسیار سخت است، اما با تمرین و کمی مقاومت این کار شدنی است و می توانید. به طول مثال اگر عادت کرده اید زمانی که از جلوی ظرف شکلات رد می شوید، شکلاتی بردارید و ناخونکی به آنها بزنید، بهتر است ظرف شکلات را از سر راهتان بردارید تا وسوسه نشوید و راحت تر با این مشکل مقابله کنید. برای عادات بد خود راه حل هایی سالم پیدا کنید و بر فرض مثال اگر صبح ها از خواب بیدار می شوید و هوس خوردن شیرینی دارید برای رفع این هوس از میوه های شیرین استفاده کنید تا هم مواد قندی لازم را به بدن شما برسانند و هم کالری زیادی نیز وارد بدنتان نکنند.

*** ما موجوداتی اجتماعی هستیم و بدون داشتن ارتباط اجتماعی با دیگران زندگی برایمان دشوار می شود. در شرایط مختلف رژیم غذایی درست و مناسب با همراهی اطرافیان است که به نتیجه درست خواهد رسید. به طور مثال اگر با دیگران بیرون می روید به دوستانتان بسپارید که به شما برای زیاد خوردن اسراری نکنند و با بقیه همراه نشوید. ردکردن غذا چندان کار سختی نیست و با چند بار تکرار این قضیه برایتان عادی خواهد شد و نظر دیگران برایتان چندان اهمیتی پیدا نخواهد کرد.

*** انجام دادن ورزش را برای خود به عادت تبدیل کنید. بهانه ها را دور بریزید و سعی کنید راهی پیدا کنید تا حداقل یک ساعت برای سلامتی بدن تان وقت بگذارید. اگر نمی توانید به باشگاه یا مکان ورزشی بروید بهتر است برای خانه دستگاه ورزشی مانند تردمیل تهیه کنید و بر روی آن حداقل یک ساعت پیاده روی کنید تا بتوانید سطح متابولیسم بدن تان را بالا نگه دارید و شاهد چربی سوزی خوبی در بدن تان باشید.

*** از خوردن چربی نترسید و چربی را در ذهن تان به غولی بزرگ تبدیل نکنید. چربی های سالم، برای بدن ما لازم هستند. رژیم های غذایی که دارای چربی مفید می باشند دلیلی برای بیماری‌های قلبی و چاقی و دیابت نیستد و فقط باید چربی های مفید و اصولی مصرف کنید. ترس از چربی نداشته باشید و به اندازه آنها را مصرف نمایید.

*** استرس خود را از بین ببرید. هستند افرادی که در زمان هایی که استرس دارند غذای بیشتری مصرف می کنند و برای رهایی از استرس غذا می‌خورند. درست است که غذا خوردن به ما آرامش می دهد، اما با خوردن مرغ سرخ شده، شیرینی و ... فقط چاق تر و چاق تر می شوید. استرس هم ذهنتان را بر هم می زند و هم با این روش تناسب اندام تان را می گیرد و هم سلامتی تان را از دست خواهید داد. مشکل شما استرس است و نه غذا خوردن. برای رفع این مشکل بهتر دلایل اصلی استرس تان را پیدا کنید آنها را از بین ببرید. برای تسلط به خود بهتر است آبی بنوشید و به پیاده روی بروید یا مانند من شروع به نوشتن مطبی کنید که سرگرم باشید و سراغ خوردن نروید. در زمان استرس معمولا اگر شروع به خوردن کنید، متوجه مقدار غذایی که می خورید نمی شوید و اگر ول تان کنند می توانید کل قابلمه را بخورید بدون اینکه متوجه شوید.

*** دائما وزن تان را چک نکنید، زیرا بدن در طی روز و حتی روزانه نوسان زیادی دارد و مشاهده این نوسان ممکن است شما را اذیت کند. وزن و ظاهرتان را مدام با افراد دیگر مقایسه نکنید زیرا این کار به روان شما فشار زیادی وارد می کند. مدام خود را با دیگران مقایسه نکنید، زیرا این کار شما را بیش از اندازه آزار خواهد داد و اجازه نمی دهد تلاش تان را برای رسیدن به هدف انجام دهید. نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و اصراری برای بهترین بودن نداشته باشید.

با این راهکارهای کوچک اما مفید می توانید ذهن تان را آرام کنید تا بتوانید برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام مد نظرتان تلاش نمایید. به شما توصیه داریم اصول سالم خوری را با توجه به نیاز بدن تان رعایت کنید و از این شاخه به اون شاخه نپرید. این کار ممکن است برای محدوده زمانی شما را به نتایج دلخواه تان برساند، اما باطن قضیه را دچار مشکلات زیادی می کند. پس راه اصولی پیش بگیرید تا بدن سالمی داشته باشید و به هدف نهایی تان، تناسب اندام برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()