09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 3 دی 1397 در ساعت 47 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بدن با بالا رفتن سن تغییرات زیادی می کند و اتفاقات زیادی در سنین 40 سالگی به بعد در بدن ما رخ می دهد. از چهل سالگی به بعد باید دقت بیشتری بر روی بدن تان و سلامتی آن داشته باشید و تغییرات زیادی بر روی تغذیه و راه و روشی که همیشه آن را دنبال می کردید انجام دهید و حتی یک روز هم از انجام دادن ورزش غافل نشوید. همان طور که میدانید با بالا رفتن سن دغدغه ها و مشکلاتی که باید با آنها دست و پنجه نرم کنیم نیز بیشتر و بیشتر خواهند شد. در چهل سالگی نگرانی‌ها و دل‌مشغولی‌های روحی و جسمی ما بیشتر از دوران قبل از آن خواهد بود و باید سعی کنیم عادت های درستی که داریم را حفظ کرده و حتی آنها را بیشتر کنیم و عادت های بد و مضری که به سلامتی روحی و جسمانی ما صدمه می زنند را ترک کنیم.

حتما میدانید با افزایش سن افزایش وزن و راحت تر چاق می شویم و برای اینکه این وزن را به حالت نرمال و درستی برگردانیم راه سخت و دشوار زیادی در پیش خواهیم داشت. داشتن تغذیه مناسب علاوه بر اینکه کمک می کند تا بدن تان متناسب تر و خوش فرم تر باشد، کمک می کند تا بدن سالم تری داشته باشید. در ادامه این مقاله به شما یادآوری می کنیم که بهتر است چه کارهایی را انجام دهید تا بتوانید از چهل سالگی تا پایان عمرتان با بدنی سالم و به دور از انواع بیماری ها زندگی کنید.

می دانید که بعد از 40 سالگی در خانم‌ها ترشح استروژن کمتر می شود و این موضوع سبب می شود استخوان‌ها جذب کلسیم کمتری داشته باشند و اگر این رویه بدون توجه کافی ادامه داشته باشد خطر ابتلا به پوکی استخوان و شکستگی افزایش پیدا خواهد کرد. به صورت روزانه سعی کنید کلسیم مصرف نمایید چه به صورت مواد غذایی نظیر پنیر، شیر، بادام ( البته در مصرف بادام زیاده‌روی نکنید، زیرا کربوهیدرات و چربی زیادی دارد و سبب چاقی شما خواهد شد)، ماست کم چرب که البته طبیعی باشد بیشتر مصرف کنید، زیرا به بدن کلسیم بیشتری می رساند.

بعد از 40 سالگی باید میزان پروتئین بیشتری را استفاده نمایید تا عضلات شما بتوانند حجم خود را حداقل حفظ نمایند، زیرا همان طور که میدانید عضلات از این سن به بعد تحلیل خواهند رفت و باید کاری برای آنها انجام داد. مصرف کردن 30 گرم پروتئین در هر وعده غذایی بهترین اقدامی است که در دوران میان سالی می توانید انجام دهید تا عضلات جای خود را به چربی ندهند. انواع سویا، دانه کاج، مرغ، گوشت و ... میزان جذب پروتئین بدن شما را بالا خواهند برد.

احتباس آب در بدن بعد از 40 سالگی بیشتر رخ می دهد و برای جلوگیری از این کار بهتر است سدیم کمتری جذب کنید. کاهش میزان نمک ساده‌ترین راهکاری است که باید شما انجام دهید تا آب در بدن تان ذخیره نشود و دچار ورم زیادی نشوید. تا جایی که میتوانید از خوردن محصولات و غذاهای آماده دوری کنید، زیرا این گونه مواد غذایی نمک و چربی زیادی دارند و به بدن شما آسیب زیادی می رسانند. بعد از 40 سالگی خوردن فلفل دلمه‌ای، توت‌ها، بروکلی، توت‌فرنگی، چای سبز و شکلات سیاه و ... را در لیست غذایی هر روزتان قرار دهید تا از مزایای این مواد مفید بهره مند شوید.

کنترل رژیم غذایی همان طور که گفته شد یکی از اساسی ترین کارهایی است که باید روزانه انجام دهید، یکی دیگر از کارهای مهمی که نباید آن را فراموش کنید انجام دادن و البته ترک نکردن فعالیت روزانه است. باید برای فعالیت بدن تان روزانه برنامه منظمی داشته باشید و فقط برنامه تان این نباشد که به سرکار بروید و مدت زمان زیادی را پشت میز بنشینید و بعد از کار به خانه برگردید و خسته فقط غذا بخورید و بخوابید. لازم است که روزانه کمی ورزش کنید و تحرکی داشته باشید. شنا، رفتن به باشگاه یا حتی انجام دادن روزانه پیاده روی ساده به سلامتی و البته حفظ تناسب اندام شما کمک بزرگی می کند.

اگر فرصت کافی ندارید و نمی توانید به خارج از خانه یا حتی باشگاه بروید بهترین کاری که برای حفظ سلامتی تان میتوانید انجام دهید خرید تردمیل خانگی است. تردمیل این امکان را به شما می‌دهد حتی در هوای برفی و بارانی، خیلی سرد یا خیلی گرم نیز در خانه ورزش انجام دهید و تحرکی داشته باشید. با کمک تردمیل می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز ورزش خود را انجام دهید و به هوای پیاده روی از خانه خارج نشده و دچار حوادث غیرمترقبه نشوید. در زمان استفاده از تردمیل به راحتی می توانید تلویزیون تماشا کرده یا حتی تلفنی با دوستانتان صحبت كنید و متوجه گذر زمان نشوید.

تردمیل به افراد بالای 40 سال کمک می کند تا بدون آماده‌سازی زیاد قبلی در هر زمان از روز كه به خانه برگشتند پیاده روی انجام داده و خانه به ‌دور از هیاهوی بیرون برای حفظ سلامتی بدن شان ورزشی را انجام دهند. ‌تردمیل‌ خانگی جدید در انواع مختلفی تولید شده است که با داشتن برنامه‌های پیاده‌روی و دویدن متنوع این امکان را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا با تغییر دادن شیب‌ و سرعت دستگاه سطح تمرینات خود را تغییر دهید و در خانه حتی کوه نوردی را نیز برای خودتان شبیه سازی کنید و از انجام دادن این سبک ورزش به نتایج خوبی دست پیدا کنید و لذت ببرید.

استفاده از تردمیل خانگی برای شما که به سن میانسالگی رسیده اید بسیار مفید و البته حرکتی هوشمندانه است، زیرا در زمان انجام دادن ورزش راحت تر می توانید بر روی بدن تان و سلامتی آن تسلط داشته باشید و دچار مشکلات یا آسیب های احتمالی نشوید. تعداد ضربان قلب شما در زمان انجام دادن پیاده وری بر روی تردمیل کاملا مشخص است و با آگاهی از این موضوع می توانید بر روی سرعت خود تسلط داشته باشید تا یك ورزش موثر انجام داده باشید و به تناسب اندام برسید. تردمیل ‌‌با استفاده از كنترل ضربان قلب شما به‌ صورت مداوم، به شما اجازه می‌دهد تا ورزش خود را به یك ورزش علمی و موثر تبدیل كنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()