09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 4 مهر 1396 در ساعت 43 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لاغری و رسیدن به تناسب اندام دغدغه اکثر افراد است و راه های زیادی را نیز برای رسیدن به این هدف امتحان می کنند. همان طور که میدانید این هدف با تلاش و ممارست به دست می آید و لاغری و تناسب اندام چیزی نیست که گمان کنید یک شبه می توانید به آن برسید. رعایت رژیم غذایی اصولی و انجام دادن درست و روزانه ورزش میتواند ما را در راه رسیدن به هدفمان یاری کند. قبل از هر کاری باید به نحوه خورد و خوراکمان توجه کرده تا بتوانیم از ورود کالری های زیاد به بدن جلوگیری کنیم و به سراغ آب کردن چربی های اضافه بدن برویم.

برای خود لیستی تهیه کنید تا برنامه روزانه داشته باشید. لیستی از غذاهایی که مجاز هستید بخورید و ورزش هایی که بهتر است انجام دهید. اگر بتوانید برای دو هفته این کار را انجام دهید بعد از مدتی انجام آن برای شما عادی خواهد شد. بهترین کار آن است که حتی برای ساعت های بیکاری خود نیز برنامه غذایی و ورزشی درست کنید تا بتوانید به وزن دلخواهتان برسید.

برای شروع بهتر است مصرف گوشت قرمزتان را کم کنید و پروتئین لازم برای بدن را از طریق گوشت مرغ، ماهی و از مواد غذایی مغذی به دست آورید. برای بدست آوردن سلامتی بهترین کار آن است که تا جای که میتوانید از غذاهای حاضری که مقدار زیادی چربی و کالری دارند، دست بکشید و غذاهای سالم را جایگزین آنها کنید.

برای حفظ سلامتی بهترین کاری که میتوانید انجام دهید خوردن غذاهای بخارپز، کباب شده و بریان است و تا جایی که میتوانید خوردن غذاهای سرخ شده را به حداقل برسانید. حتما بارها شنیده اید که پزشکان توصیه دارند برای مزه دار کردن غذا و سالادهایتان بهتر است از ادویه و سس های بدون چربی استفاده کنید. آب لیمو، آب غوره، سرکه، روغن زیتون از چاشنی های خوشمزه و در عین حال بدون ضرری هستند که می توانید آزادانه از آنها استفاده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

سبزیجات و میوه های تازه را از لیست غذایی خود حذف نکنید و با دست و دلبازی آنها را مصرف کنید را در برنامه ی غذایی خود آنها را بگنجانید. اگر می توانید غذای خود را با خوردن سالاد یا سوپ سبک شروع کنید تا گرسنگی کاذب شما گرفته شود و بر خوراک خود تسلط داشته باشید و با تسلط بر خورد و خوراکتان راحت تر بتوانید وزنتان را کاهش دهید. مصرف سبزی های تازه را قبل از خوردن غذای اصلی فراموش نکنید، زیرا سبزیجات دارای فیبر هستند و مدت زمان بیشتری ما را سیر نگه می دارند و برای سلامتی بسیار مفیدند.

به جای مصرف تنقلات و شیرینی های مضر مصرف میوه را در دستور رژیم غذایی خود بگنجانید. میوه ها کالری کمی دارند و با داشتن ویتامین ها و عناصر معدنی مختلف خوردن آنها بعد از غذا برای بدن بسیار مفید است. در زمان پیروی از رژیم غذایی باید به نوشیدنی هایی که می خورید نیز توجه داشته باشید. اکثر افراد از این موضوع غافل می شوند و فقط به خورن غذاها دقت می کنند که این کار آنها را از رسیدن به اهدافشان دور خواهد کرد.

به طور مثال بارها و بارها گفته شده است که نوشابه بسیار مضر است. محققان اعلام کرده اند که اگر شما 2 لیوان نوشابه مصرف کنید، در واقع 250 کالری انرژی دریافت کرده اید! سوزاندن کالری هم حتما می دانید کار راحتی نیست و باید زحمت زیادی بکشید تا آنها را بسوزانید پس بهتر است در زمان خوردن به نوشیدنی ها و غذاهایی که می خورید دقت کنید.

بهترین نوشیدنی آب می باشد و بهتر است آب را برای حفظ سلامتی بدنتان در طی روز به مقدار کافی بنوشید که پزشکان توصیه دارند این مقدار نباید کمتر از 6 تا 8 لیوان در طول روز باشد. نوشیدن آب به صورت منظم و طبیعی باعث تنظیم اعمال حیاتی بدن می گردد و شما بدن سالم تر و شاداب تری خواهید داشت و حتی از طریق آن سوخت و ساز بدنتان را نیز افزایش دهید.

بعضی از افراد در زمانی که عصبی هستند بیشتر غذا می خورند و احساسات بر روی اشتهای آنها تاثیر زیادی می گذارد. پس قبل از اقدام به کاری دنبال راه حلی برای درمان مشکلات روحی خود باشید تا با شروع رژیم و فعالیت ورزشی روزانه بتوانید بر اشتهای کاذب خود غلبه کنید و زودتر به اهدافتان برسید.

همان طور که گفته شد رعایت رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند شما را به اهدافتان برساند و باید فعالیت ورزشی نیز در کنار آن دنبال کنید. فعالیت و ورزشی را انتخاب کرده تا بتوانید هر روز آن را دنبال کنید. اگر نمی توانید روزانه به باشگاه بروید و در کنار دیگران ورزش خود را دنبال کنید، بهترین کار آن است که از دستگاه های هوازی کمک بگیرید و در خانه روزانه برای نیم ساعت هم شده فعالیتی ورزشی داشته باشید.

تردمیل های جدید با داشتن برنامه های از پیش تعیین شده ای که دارند می توانند نیاز شما را به مربی برطرف کنند و با انتخاب یکی از آنها در کمترین زمان ورزش خود را شروع کرده و زودتر به اهداف مورد نظرتان برسید. حتی اگر نمی توانید 30 دقیقه نیز بر روی تردمیل پیاده روی انجام دهید و به بدن شما فشار وارد می شود بهتر است این مدت زمان را به تایم های کوتاه تر نیز تقسیم کنید و با استراحتی کوتاه در بین این فواصل برای فعالیت ورزشی جان تازه ای و انرژی خوبی داشته باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()