09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 26 تير 1396 در ساعت 39 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این روزها تمام افراد برای گذراندن زندگی مشغله زیادی دارند و فرصتی برای انجام دادن ورزش حتی پیاده روی ساده پیدا نمی کنند. تردمیل بهترین راه حلی است که به ما این امکان را می دهد در خانه و هر ساعتی از شبانه روز و حتی در حال تلویزیون تماشا کردن پیاده روی خوبی انجام دهیم. تمام افراد با هر سن و سالی می توانند با استفاده از تردمیل چربی سوزی خوبی داشته باشند و لاغر شوند.

جالب است بدانید با یک ساعت ورزش کردن در حد متوسط بر روی تردمیل می توانید 700 کالری بسوزانید و با رعایت برنامه غذایی درست نیز می توانید سریعتر به هدف خود برسید.با استفاده از تردمیل در سرما، گرما یا آلودگی هوا می توانید ورزش مفیدی در خانه انجام دهید. تردمیل نیز مانند سایر وسایل های برقی احتیاج به رسیدگی دارد و ممکن است در هنگام کار دچار مشکلاتی شود.

شاید تجربه کرده باشید تردمیل را به برق وصل کرده اید ولی روشن نمی شود. این امر ممکن است دلایل زیادی داشته باشد که در ادامه به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد.می دانید که تردمیل نیز با برق کار می کند و باید مواظب ولتاژ و عملکردهای آن باشید. قبل از وصل کردن تردمیل به برق، پریز را تست کنید تا ایرادی نداشته باشد. برقی که تردمیل را به آن وصل می کنید بهتر است 220 ولت باشد و حتما قبل از اتصال ولتاژ برقی که تردمیل نیاز دارد را پیدا کنید.

در صورتی که تردمیل روشن نمی شود باید سعی کنید تمام قسمت ها مانند کلیدها، فیوزها و حتی سیم ها را چک کنید. بعضی از اوقات پیش می آید که کلیدها یا حتی کلید ایمنی درست کار نمی کنند که با کمک گرفتن از فردی متخصص می توانید این مشکل را حل کنید.در بیشتر موارد قطع برق و مشکل نرسیدن آن به دستگاه از فیوزها، کلیدهای قطع کننده برق و سیم ها می باشد.

در زمانی که تردمیلتان خاموش است می توانید تمام کلید ها مخصوصا کلید ایمنی دستگاه را تست کنید و اگر تمام این موارد مشکلی نداشت قدم بعدی را بردارید. زمانی که تردمیل خاموش است سیم ها و کلید های قطع کننده را تست کنید تا مشخص شود در کدام قسمت تردمیل دچار مشکل شده است.

فراموش نکنید رسیدن به تناسب اندام در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست و بهتر است به خودتان و دستگاه فشار زیادی نیاورید تا دچار مریضی و خرابی دستگاهتان نشوید.تردمیل باید روزانه استفاده شود و به همین دلیل در معرض خرابی و مشکل بیشتری قرار می گیرد و بهتر است مشکلات به وجود آمده را در کمترین زمان ممکن حل کنید تا با زیاد شدن خرابی تردمیل غیر قابل استفاده نشود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()