09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 1 مهر 1396 در ساعت 47 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ورزش با کمک دستگاه های جدید مثل تردمیل برای بیشتر افراد مخصوصا میانسالان سخت تر از جوانان است و این افراد گمان میکنند که استفاده از این دستگاه ها سخت است و اغلب ترجیح میدهند بدون حضور دستگاهای ورزشی مانند: تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال و ... ورزش انجام دهند. این تصور که پیاده روی و ورزش کردن در فضای آزاد ما را بیشتر لاغر میکند تا اینکه بر روی تردمیل راه برویم و بدویم کاملا غلط است.

برای امتحان هم شده از تردمیل استفاده کنید. این دستگاه سطح صاف و نرمی دارد و این سطح به شما و کمرتان آسیبی وارد نخواهد کرد. پیاده روی بر روی سطحی ناهوار و سخت حتی برای مدت زمان کوتاهی به کمر و پاهای شما آسیب های جدی وارد می کند. راه رفتن و پیاده روی بر روی تردمیل قواعد خاصی دارد که بهتر است قبل از استفاده از آنها مطلع باشید تا دچار مشکلی نشوید. در ابتدا توجه داشته باشید سرعتی که برای شروع تمریناتتان انتخاب می کنید بسیار مهم بوده و بهتر است تمرینات را با سرعت و مدت زمان کم شروع کنید.

در ابتدای ورزش همیشه به یاد داشته باشید که باید بدنتان را حتی برای 5 دقیقه هم شده گرم کنید. اگر تا به حال ورزش را به طور جدی دنبال نکرده اید و آمادگی جسمانی مناسبی ندارید، بهتر است ورزش را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. با کمک تردمیل میتوانید حتی پانزده دقیقه نیز پیاده روی مفیدی را تجربه کنید، اما اگر بخواهید در فضای آزاد راه بروید حداقل زمانی که پیاده روی باید انجام دهید، سی دقیقه می‌باشد. این با احتساب انجام دادن کارها و آماده شدن برای خروج از خانه دست کم 2 ساعتی از زمان شما را تلف خواهد کرد.

در اصل هدف ورزش کردن و داشتن فعالیت چه در محیط خانه باشید و چه در محیط بیرون به پیاده روی، خرید یا .... فرق چندانی ندارد و این را بدانید که برای هیچ مربی یا پزشکی این دو تفاوتی ندارد و اغلب بر روی یکی از آنها تاکید نمی کنند. این را در نظر داشته باشید که پیادروی در فضای آزاد و پیاده روی یا دویدن بر روی تردمیل تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط تنها موضوعی که مهم است آن است که شما بتوانید هر روز ورزش کنید حتی شده برای مدت زمان کوتاهی در حدود 20 دقیقه.

گاهی به دلیل آنکه رفتن به بیرون از خانه به شرایط محیطی مثل آب و هوا، سرما و گرما باران و برف آلودگی هوا و ... بستگی دارد، تمرین روزانه را به تعویق می اندازد و اگر ورزش را روزانه انجام ندهید بعد از چند روز انجام ندادن ورزش دوباره نسبت به انجام فعالیت سرد خواهید شد و شاید حتی آن را نیز برای مدت بیشتری ترک کنید و این موضوع شما را از رسیدن به اهدافی که دارید عقب می اندازد.

تفاوتی اساسی بین دستگاه تردمیل و پیاده روی نیز در این موضوع است که وجود تردمیلی در خانه، شما را تحت هر شرایطی به انجام دادن ورزش و حتی پیاده روی ساده تشویق می کند. با استفاده از تردمیل شما در زمان پیاده روی تنها تمرکز‌تان بر روی راه رفتن است و لازم نیست حواستان به محیط اطراف و مشکلاتی که شاید برای شما رخ دهد باشد، ‌اما هنگام پیاده روی در محیط بیرون باید حواستان به مسیری که راه می‌روید و پیاده روی انجام م یدهید باشد و برای فعالیت باید با صرف دقت و انرژی بیشتری راه بروید.

اگر تردمیل را انتخاب کرده اید برای کالری سوزی بیشتر لازم نیست گام های بلند بردارید یا خلاف جهت عادت های خود کاری انجام دهید، همین که به صورت معمولی و عادی راه بروید بهترین کار را انجام داده اید و بدون اینکه دچار مشکلی شوید به اهداف خود می رسید. با پیاده روی بر روی تردمیل می توانید با سرعت مشخصی در مدت زمان ورزشتان راه بروید یا حتی بعد از بالا رفتن آمادگی جسمانیتان بدوید. در محیط بیرون با سرعت معینی نمی‌توانید راه بروید، زیرا زمانی که احساس خستگی کنید، بدن خود به خود سرعت را کم می کند و باز به این نتیجه میرسیم که راه رفتن بر روی تردمیل از راه رفتن در محیط بیرون خانه و فضای آزاد بهتر است.

زمانی که در خانه از تردمیل استفاده می کنید می توانید با کمک خود دستگاه، آهنگ های مورد علاقه خود را گوش دهید و با انرژی بیشتر ورزش را دنبال کرده و مدت زمان بیشتری نیز فعالیت کنید تا بتوانید سریع تر به اهداف مورد نظر خود برسید. اگر بتوانید در نزدیکی تردمیل خود تلویزیونی نیز قرار دهید می توانید برنامه های مورد علاقه خود را نیز دنبال کنید و با یک تیر دو نشان بزنید و از شر چربی های اضافی نیز خلاص شوید.

اگر به هر دلیلی بیرون از خانه ورزش می کنید تا جایی که میتوانید به اطراف‌تان زیاد دقت نداشته باشید و تمام حواستان را به ورزش و اجرای تمرینات و پیاده روی بگذارید. به طور مثال بهتر است در زمان راه رفتن چند ثانیه شکم‌تان را به داخل برده و محکم نگه دارید و دوباره عضلات را رها کنید و این کار را برای چندین بار انجام دهید، این حرکت سبب می شود تا شکم شما زودتر کوچک شود .

اگر تردمیلی چند کاره نیز برای خانه تهیه کنید بهترین کار را انجام داده اید و میتوانید باشگاه کوچکی برای خود در خانه داشته باشید و تمریناتتان را کامل کنید و زودتر به اهداف خود برسید و از شر چربی های اضافی خلاص شوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()