09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 17 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان طور که می دانید با بالا رفتن سن متابولیسم بدن کند می شود و کاهش وزن در سنین میانسالی به سختی اتفاق می افتد؛ اما داشتن اندامی متناسب و زیبا در هیچ سنی غیر ممکن نیست. افراد میانسال با توجه به نکات خاصی می توانند در برنامه کاهش وزن موفق باشند.

کاهش وزن بدون افزایش فعالیت بدنی برای همه افراد و به خصوص افراد میانسال غیر ممکن است؛ افزایش تحرک واقعاً کار سختی نیست و از هر نظر به نفع فرد می باشد. در صورتی که فرصت کافی برای رفتن به باشگاه و پارک را ندارید؛ هر روز به مدت 30 دقیقه با تردمیل خانگی در منزل به پیاده روی بپردازید.

برای لاغر شدن یک فرمول کلی وجود دارد؛ شما باید بیش از آنچه کالری به دست می آورید کالری از دست بدهید؛ فعالیت بدنی بیشتر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. در برنامه کاهش وزن باید مقدارغذایی را که در هر وعده میل می کنید، کاهش بدهید و در وعده های بیشتری مقدار کمی غذا بخورید؛ اما هرگز وعده صبحانه را حذف نکنید؛ زمانی که از یک وعده غذایی صرف نظر می کنید، بدن تلاش می کند برای تامین انرژی، کالری ها را نگه دارد.

در برنامه کاهش وزن می بایست بر روی افزایش متابولیسم تمرکز داشته باشید و بدن را وادار به سوزاندن کالری ها بکنید؛ خوردن غذا در وعده های متعدد و به مقدار کم سوخت و ساز را بالا نگه می دارد و منجر به افزایش متابولیسم می شود.افرادی که در فکر کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز هستند، باید غذاهای کم چرب و بدون قند میل کنند؛ البته این تنها بخشی از راه حل است؛ باید مراقب کالری که با مواد غذایی گوناگون دریافت می کنید باشید و حدالمقدور آن ها را یادداشت کنید.

غذاهای سرخ شده را تا آن جا که می توانید حذف کرده و از گریل استفاده نمایید. به جای دسرهای شیرین که بسیار پرکالری هستند میوه میل کنید؛ در فصل تابستان می توانید دانه های انگور را در فریزر گذاشته و آن ها را به صورت منجمد بخورید.چای خود را به جای شکر با عسل شیرین کنید. شکلات تلخ را جایگزین شکلات های شیرین نمایید؛ این کار هوس شما را نسبت به شکلات های معمولی از بین می برد؛ ضمن این که شکلات تلخ کالری کمتری دارد و باعث افزایش سوخت و ساز می شود؛ همچنین شکلات تلخ دارای مزایای سلامتی نیز هست.

مطمئن شوید هر روز به اندازه کافی پروتئین مصرف می کنید؛ در صورتی که در رژیم غذایی شما به اندازه کافی پروتئین نباشد به جای چربی عضلات خود را از دست می دهید؛ عضلات بافت ارزشمندی هستند که انرژی بدن راتامین می کنند و سوخت و ساز را نیز افزایش می دهند. گوشت کم چرب، پنیر کم چرب، و آجیل ها منابع خوب پروتئین هستند؛ البته می توانید پروتئین را به صورت پودر نیز به غذای خود اضافه کنید. پودرهای بدون طعم پروتئین در بازار موجود می باشد.

در مهمانی ها رژیم غذایی خود را به کل کنار نگذارید و مراقب باشید بیش از حد غذاهای چرب و پرکالری نخورید؛ مخصوصاً اگر فرد معاشرتی هستید که زیاد به مهمانی و جشن دعوت می شود باید حتماً این نکته را در نظر داشته باشد.در رستوران با یکی از همراهان خود شریک بشوید و همیشه نصف پرس غذا سفارش بدهید؛ همچنین مراقب سس ها باشد؛ سس ها کم حجم به نظر می رسند اما معمولاً کالری زیادی دارند؛ به جای سس روی سالاد خود آب لیمو بریزید.

بعضی از دسرهای بدون قند در بازار وجود دارند که برای افراد دیابتی تولید می شوند؛ این دسرها برای میان وعده مناسب هستند؛ می توانید به جای شیرینی این دسرها را استفاده کنید. نکته مهم دیگر این است که باید در طول روز بدن خود را هیداراته نگه دارید؛ آب بهترین نوشیدنی دنیا شناخته شده؛ در روز 8 لیوان آب میل کنید. تحقیقات اخیر نشان داده آب کافی سوخت و ساز را افزایش می دهد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()