09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 29 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از عواملی که در بهبود کارایی تردمیل شما نقش عمده ای دارد و عمر آن را نیز طولانی تر می کند قرار دادن تردمیل در جای مناسب می باشد.همچنین زمانی که تردمیل خود را در جایی مناسب و ایده آل قرار می دهید با میل و اشتیاق بیشتری به انجام ورزش می پردازید.

اولین نکته در انتخاب مکان مناسب برای قرار دادن تردمیل این است که باید دستگاه در جای صافی که بدون شیب و پستی بلندی باشد قرار داده شود تا پایه های آن در وضعیت تراز قرار گیرد.در غیر این صورت دستگاه در هنگام تمرین دچار لرزش و عدم تعادل می شود که این در کوتاه کردن عمر دستگاه موثر است.همچنین از قرار دادن تردمیل در مکانی که نور خورشید به طور مستقیم به آن بتابد خودداری کنید.مکانهایی مانند استخر و سونا نیز که دارای رطوبت هستند برای قرار دادن تردمیل مناسب نمی باشد.همچنین تردمیل نباید در معرض گرد و غبار و خاک باشد .این امر موجب کوتاه شدن عمر مفید دستگاه می گردد.

بعد از حذف این مکانها از لیست انتخابی برای قرار دادن تردمیل در آنها،دنبال مکانی مناسب برای قرار دادن تردمیل خود می گردیم که بیشتر نیازهای ما را در طول تمرین بر آورده کند.اگر از افرادی هستید که به سبک چیدمان خانه خود و دکوراسیون آن اهمیت می دهید می توانید در این زمینه از یک طراح داخلی کمک بخواهید.

در این مقاله ما به شما کمک می کنیم و چند نقطه ساده از منزلتان که می توانید تردمیل را در آن قرار دهید به شما معرفی می کنیم.در واقع انتخاب یک مکان راحت و ایده آل برای انجام ورزش ارزش صرف زمانی کوتاه برای خواندن این مطلب را دارد.پس با ما همراه شوید.

قرار دادن تردمیل در اتاق خواب

یکی از مکانهای ایده آل برای قرار دادن تردمیل اتاق خواب است.بسیاری از افراد دوست دارند که به تنهایی و در آرامش به انجام تمرینات ورزشی بپردازند برای این افراد اتاق خواب گزینه مناسبی برای قرار دادن تردمیل می باشد.

بعلاوه اگر شما به استفاده هر روز از تردمیل اعتقاد دارید با قرار دادن آن در اتاق خواب صبح ها بلافاصله بعد از بیدار شدن تردمیل را می بینید و شبها نیز قبل از خواب آن را مشاهده می کنید بنابراین دیدن دائمی یک وسیله ورزشی، حس نیاز به ورزش را در انسان ایجاد می کند و او را به انجام تمرین فرا می خواند.اما ممکن است قرار دادن تردمیل در اتاق خواب با زمان استراحت عضو دیگر خانواده در تضاد باشد و برای شما ایجاد مشکل کند.

روش های ساده ای برای لذت بخش تر کردن پیاده روی بر روی تردمیل در اتاق خواب وجود دارد:

1) اتاق خواب به دلیل اینکه معمولاً فضای کمتری نسبت به سایر قسمت های خانه دارند در اثر گرمای دستگاه زودتر گرم می شوند بنابراین قرار دادن یک فن مناسب در اتاق خواب سبب تعادل کلی هوا و راحت ورزش کردن شما می شود.

2) اگر در روز و زمانی که هوا روشن است ورزش می کنید سعی کنید در هنگام تمرین پرده ها را کنار بزنید و در نورطبیعی روز تمرین کنید این کار سبب افزایش انرژی شما در هنگام ورزش می شود.

3) می توانید در اتاق خواب خود یک تلویزیون قرار دهید تا در هنگام تمرین برنامه مورد علاقه تان را تماشا کنید در این حالت کمتر خسته می شوید و به دنبال گذشتن زمان نیستید.

4) فضای اتاق را به گونه ای اماده کنید که در آن مکان از انجام ورزش لذت ببرید مثلاً می توانید پوسترهایی به دیوار اتاق بچسبانید که شما را به انجام ورزش ترغیب کند.

5) اگر تردمیل شما امکان پخش موزیک را ندارد، می توانید با یک دستگاه پخش موزیک در طول تمرین به آهنگ شاد و مهیج ورزشی گوش کنید و تمرینات خود را به صورت ریتمیک دنبال کنید به این ترتیب زودتر به نتیجه دلخواه خود در کاهش وزن دست می یابید.

قرار دادن تردمیل در گاراژ منزل

اگر احساس می کنید که در منزل فضای کافی برای قرار دادن تردمیل ندارید و دوست دارید در جای به دور از شلوغی و سر صدای خانواده تمرین کنید و همچنین صدای تمرین و موزیک بلند شما نیز باعث آزار بقیه نشود می توانید گاراژ را برای قرار دادن تردمیل انتخاب کنید.

البته مشکل گاراژ معتدل نگه داشتن دما در سرمای زمستان و گرمای تابستان می باشد، که شما می توانید با قرار یک اسپیلت یا هر وسیله معتدل کننده دما این مشکل را حل کنید و به سادگی به انجام تمرین بپردازید و با صدای بلند به موزیک دلخواهتان گوش کنید.

قرار دادن تردمیل در راهرو

اگر راهروی منزل شما فضای کافی برای قرار دان تردمیل را دارد می توانید از این مکان بلااستفاده بهره ببرید و تردمیل تان را در آن قرار دهید.همچنین این جا فضای جالبی برای قرار دادن تردمیل می باشد.البته باید به نکات زیر در این زمینه توجه کنید:

1) مانند هر فضای دیگری اگر این محیط هم نیاز به تغییر دما دارد باید از دستگاهی برای تعدیل دمای آن استفاده کنید.

2) حتماً توجه کنید که از هر طرف فضای کافی در اطراف تردمیل وجود داشته باشد و در صورت عدم تعادل به دیوار یا فضاهای این چنینی برخورد نمی کنید.همچنین قرار دادن دستگاه در مکانهایی که سقف کوتاهی دارند سبب می شود تا نتوانید به شیوه مناسب ورزش کنید و دچار احساس خفگی شوید.پس از کافی بودن فضا اطمینان پیدا کنید.

3) می توانید فضای راهرو را به گونه ای مناسب برای تمرین خود آماده کنید که از ورزش در آن لذت ببرید.مثلاً از پوسترهای ورزشی استفاده کنید یا تلویزیونی در آن قرار دهید.به هر حال تمرین در یک محیط ساده و مدت طولانی نگاه کردن به دیوار خالی خسته کننده و کسالت آور می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
2 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()