09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 30 دی 1396 در ساعت 9 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان طور که می دانید امروزه برای راحت تر شدن انجام ورزش دستگاه های هوازی خانگی زیادی در مدل ها و ابعاد گوناگون طراحی و ساخته شده اند که برای انجام روزانه ورزش به راحتی می توانید متناسب به وزن و علاقه خود دستگاهی را انتخاب و خریداری نمایید.

تردمیل نیز یکی از دستگاه های خوب و در عین حال راحت هوازی است و این را بدانید شما نمی توانید برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری ورزشی راحت تر از راه رفتن و دویدن ورزشی انجام دهید.

تردمیل قابلیت های متفاوتی دارد که با تنظیم هر کدام از آنها می توانید میزان و در واقع شدت تمریناتان را به دلخواهتان تغییر دهید. از جمله این امکانات سرعت و شیب در تردمیل هستند که با کم و زیاد کردن آنها به دلخواه و البته با توجه به میزان آمادگی جسمانی که دارید می توانید شدت و حتی سرعت رسیدن به هدف خود را تنظیم کنید و با توجه به آنها برای بدن خود برنامه های مناسبی را طراحی نمایید.

زمانی که در این دستگاه شیب و سرعت را به درستی تنظیم کنید می توانید کالری سوزی خوبی نیز برای بدن خود به راه بیندازید.

با کمک راه رفتن یا دویدن اصولی بر روی تردمیل می توانید به ساخت تراکم استخوان بدنتان نیز کمک زیادی کنید، مخصوصا شما بانوان که می خواهید مادران آینده سالمی باشید و کودکان سلامتی را به دنیا بیاورید.

تردمیل به ما کمک می کند تا در هر شرایط آب و هوایی و حتی آلودگی هوا بتوانیم ورزش روزانه خود را انجام دهیم و دیگر سرما و بارندگی مانعی برای اجرای برنامه های ورزشی ما نخواهند بود.

زمانی که شیب و سرعت تردمیل را تنظیم کنید می توانید کالری و چربی سوزی بالایی را در بدنتان به راه بیندازید و به دنبال آن سریع تر وزن خود را از دست بدهید.

تردمیل دستگاهی ورزشی است که افراد با هر سن و سالی که باشند و حتی در هر زمان از شبانه روز می توانند از آن استفاده کنند و به لاغری و تناسب اندام مناسبی برسند. اگر شما جزو افرادی هستید که اضافه وزن دارید و به دنبال لاغری می باشید با تهیه تردمیل و استفاده از امکانات آن می توانید به اهدافتان برسید و فقط کافی است تمرینات ورزشی خود را ملایم شروع کرده و به مرور زمان و افزایش قدرت جسمانیتان شدت تمرینات را نیز افزایش دهید.

فراموش نکنید برای اینکه بتوانید از انجام دادن تمریناتتان نتایج خوبی بگیرید باید آنها را به صورت روزانه انجام دهید و تمرینات متناوبی اجرا کنید.

شیب مانند دیگر ویژگی های تردمیل در هر مدل متفاوت است. تردمیل ها دارای شیب برقی یا دستی هستند که با کمک آنها می توانید سطح تمریناتتان را تغییر دهید. مانیتور تردمیل ها معمولا قادرند اطلاعات زیادی را در مورد نحوه تمریناتتان مانند: سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، درجه شیب استفاده شده و... را در اختیار شما قرار دهند.

زمانی که بر روی تردمیل ورزش انجام می دهید با افزایش مقدار کمی از شیب می توانید به راحتی مقاومت هوا در حین راه رفتن مانند زمانی که خارج از خانه پیاده روی می کنید را برای خود بازسازی کنید. استفاده از شیب تردمیل در حین تمرینات به شما کمک می کند تا میزان کالری سوزی بدن را افزایش داده و ساخت سلول های عضلانی را راحت تر کنید.

%5 تا %15 شیبی استاندارد برای تردمیل ها می باشد و زمانی که شیب تردمیل را بین 1 تا حداکثر 2 درجه قرار می دهید مقاومت هوا را در تمرینات خانگی بازسازی کرده اید و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

همان طور که می دانید پیاده روی در مکان هایی که سربالایی است سخت تر انجام می شود و زمانی که از تردمیل در خانه استفاده می کنید با استفاده از شیب تردمیل می توانید به صورت دستی تا 5 درجه و به صورت برقی 15 تا 20 درجه تمرینات کوه نوری یا پیاده روی در سربالایی را برای خود شبیه سازی کنید.

افرادی که به دلیل کردن کم کردن وزنشان تردمیل تهیه می کنند، بهتر است تردمیل بخرند که مجهز به تغییر شیب است. همان طور که گفته شد شیب به دو صورت دستی و برقی در تردمیل قابلیت تغییر دارد که در زمانی که شیب تردمیل به صورت برقی جابه جا شود در تردمیل موتوری جداگانه برای آن در نظر گرفته خواهد شد. موتور شیب کمک می کند حرکت شیب به راحتی و فقط با فشار دادن دکمه ای امکان پذیر باشد.

شیب در بعضی از تردمیل ها دارای برنامه تمرین های از پیش تعیین شده نیز است که با انتخاب آنها شیب به صورت خودکار تغییر خواهد کرد. اگر شما تردمیلی دارید که به صورت دستی شیب آن تغییر می کند باید توجه داشته باشید که به صورت آرام آرام شیب را تغییر دهید، ‌برای مثال از 1 درجه تا به 5 درجه در هر 2 دقیقه نه بیشتر تا به زانوها و کمر شما فشار زیادی وارد نشود.

شدت و سختی برای کاهش وزن لازم است و البته باید توجه داشته باشید که ضربان قلب خود را بین %70 تا %85 درصد نگه دارند تا کالری سوزی خوبی در بدنتان به راه بیندازید و در عین حال دچار مشکلی هم نشوید.

تداوم ورزش در تمام روز های هفته بسیار اهمیت دارد و ورزش با تردمیل در مقایسه با ورزش در خارج از خانه بسیار راحت تر است و شما بهتر می توانید به امور خانه نیز رسیدگی کرده و به هدفتان نیز برسید.

به یاد داشته باشید افراد سنگین وزن بیشتر کالری می سوزانند و شیب تردمیل نیز به این کار کمک بیشتری می کند، زیرا سبب می شود عضلات بیشتری درگیر انجام دادن ورزش شوند و چربی بیشتری نیز بسوزانید. زمانی که آمادگی جسمانیتان بالا رفت بهتر است از یک شیب متعادل در سرعت های بالا برای تمرین و دویدن بر روی تردمیل استفاده کنید تا شاهد نتایج بهتری نیز باشید.

فراموش نکنید در زمان استفاده از تردمیل تکیه مداوم بر دستگیره ها سوزاندن کالری را کمتر می کنند و گاهی دچار عدم تعادل شما می شوند. پس در زمان دویدن یا راه رفتن بر روی تردمیل دستان خود را نیز درگیر ورزش کرده تا فرم بدنتان را حفظ کنید و بتوانید کالری های بیشتری بسوزانید.

راه رفتن و دویدن بر روی سطح صاف تردمیل بدون شیب راحت است، زیرا با هیچ مقاومتی رو به رو نیستید و اگر می خواهید کالری بیشتری بسوزانید بهتر است شیب تردمیل را افزایش دهید.

فراموش نکنید افرادی که از کمردرد رنج می برند نباید با شیب تردمیل ورزش کنند تا به عضلات پایین کمر آنها که ضعیف است فشاری وارد نشود و برای شروع ورزش از دکتر خود نیز حتما راهنمایی بخواهید و به یاد داشته باشید در ابتدای کارتان تمرینات خود را با شدت کم شروع کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
6 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()