09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 44 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تردمیل یک دستگاه ورزشی هوازی است که از مدت ها پیش وارد بازار شده است و همراه با تکنولوژی روز جهان پیش رفته است. امروزه این دستگاه در انواع تردمیل خانگی ، تردمیل باشگاهی و تردمیل آبی موجود می باشد و افراد می توانند با نیازهای متفاوت دستگاه متناسبی را تهیه کنند و به ورزش بپردازند.در هنگام خرید یک تردمیل مناسب می بایست به نکات متفاوتی توجه کنید.

اولین مسئله قیمت دستگاه است؛ البته شما با توجه با هزینه ای که در نظر گرفته اید خرید انجام می دهید؛ اما در نظر داشته باشید عواملی همچون قدرت موتور، نوع شیب دستی یا برقی، فضای دویدن یا عرض تسمه، تک کاره یا چند کاره بودن دستگاه، برند و کشور سازنده در قیمت دستگاه تاثیر گذار است. هرگز تردمیل دسته دوم خرید نکنید؛ زیرا شما نمی دانید نفر قبلی به چه صورت از دستگاه استفاده و مراقبت کرده است؛ ممکن است موتور تردمیلی که می خرید نیم سوز شده باشد.

به اطلاعاتی که نمایشگر تردمیل در اختیار کاربر قرار می دهد توجه داشته باشید؛ مانیتور دستگاه باید حداقل زمان، مسافت، سرعت و کالری مصرف شده را نشان بدهد؛ زیرا این اطلاعات بسیار کارآمد هستند. هر چه عملکرد دستگاه بیشتر باشد، قیمت آن افزایش پیدا می کند؛ اما با این اطلاعات بسیار مفید می توان یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کرد و روی برنامه پیش رفت.

به حداکثر وزن قابل تحمل برای دستگاه دقت کنید و مطمئن شوید تردمیل وزن شما یا سنگین ترین عضو خانواده را که مایل است با این وسیله تمرینات ورزشی انجام بدهد، متحمل می شود. وزن قابل تحمل برای تردمیل به جنس بدنه، تسمه، اندازه دستگاه و قدرت موتور بستگی دارد.

تردمیلی بخرید که بتوانید هر روز به مدت طولانی آن را مورد استفاده قرار بدهید. معمولاٌ کمترین توان موتور تردمیل 1.5 اسب بخار است، اما شما برای منزل دستگاهی را انتخاب کنید که 2.5 الی 3 اسب بخار توان داشته باشد. قدرت موتور تردمیل باشگاهی می بایست بیش از 3 اسب بخار باشد. تردمیل نباید سرو صدای زیادی ایجاد کند؛ کم صدا بودن دستگاه نشانه کیفیت قطعات مکانیکی و طراحی مناسب آن می باشد و ربطی به توان موتور ندارد.

در صورتی که مایل هستید برای عضله سازی و فرم دادن به ماهیچه های پایین تنه شیب دستگاه را افزایش بدهید و دویدن و راه رفتن در شیب سربالایی را تجربه نمایید؛ دستگاه باید شیب حداقل 10 درصد داشته باشد. وقتی با شیب دستگاه زیاد کار می کنید برای راحتی کار تردمیلی بخرید که شیب آن برقی باشد و به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه شیب تنظیم بشود.در هنگام خرید دستگاه را روشن کنید و چند دقیقه با سرعت کم بر روی آن راه بروید؛ در این زمان نباید احساس لرزش کنید؛ با این کار تلنگر نوار نقاله را چک کرده اید که نمی بایست وجود داشته باشد.

سرعت تردمیل غالباٌ از 0.5 کیلومتر در ساعت شروع شده و به 16 الی 20 کیلومتر در ساعت می رسد؛ گرچه تردمیل هایی نیز وجود دارند که سرعت آن ها به حدود 40 کیلومتر در ساعت می رسد که برای افراد حرفه ای مناسب می باشد. تغییر سرعت می بایست به سادگی و با فشار یک دکمه امکان پذیر باشد.در برخی از تردمیل ها پروتز های مصنوعی وجود دارد که به دستگاه شیب منفی یا قابلیت حرکت رو به عقب را می دهد. سرعت منفی دستگاه را نیز چک کنید؛ شیب منفی دویدن در سرپایینی را شبیه سازی می کند و معمولاٌ میان 10 الی 16 درصد متغیر است.

آغاز و پایان حرکت دستگاه می بایست به صورت آرام و روان باشد تا ضربه به اندام ورزشکار وارد نشود. اغلب تردمیل های مدرن مجهز به ضربه گیرهایی هستند که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند. وقتی نوار نقاله خاصیت ضربه گیری داشته باشد امکان دویدن بر روی سطح نرم و انعطاف پذیر ایجاد می شود.دستگاه باید بتواند در شیب های بیشتر نیز سرعت خود را حفظ کند و نباید در این حالت نا متعادل بشود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()