09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 2 مهر 1396 در ساعت 21 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افرادی که دچار اضافه وزن هستند برای رسیدن به لاغری حتما راه های زیادی را امتحان کرده اند و با چالش های زیادی نیز روبه رو بوده اند. بهتر است بدانید کمک گرفتن از متخصصی برای ادامه این راه بهترین راه حل است تا بتواند عبور از این راه دشوار را برای شما راحت تر کند.

همان طور که می دانید افزایش وزن به دلیل عدم تحرک کافی و استفاده از فست فودها و رژیم غذایی نامناسب بسیار زیاد شده است. افزایش وزن مشکلات زیادی را از نظر سلامتی و زیبایی به وجود می آورد و علاوه بر از دست دادن زیبایی سبب از بین رفتن سلامتی ما نیز میشود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید آن است که برای رسیدن به تناسب اندام و سلامتی رژیم غذایی و ورزش را در کنار هم دنبال کنید. در زمان اجرای رژیم غذایی توجه به چند نکته ضروری است و با رعایت آنها میتوانید زودتر به اهداف مورد نظرتان برسید. در ابتدای شروع راه برای رسیدنتان برنامه مناسبی تهیه کنید تا دچار پرخوری و در اصطلاح خورده خوری نشوید. صبحانه خوردن را فراموش نکنید. تحقیقات نشان داده است کسانیکه صبح صبحانه مفصلی میخورند و به این وعده اهمیت بیشتری نسبت به شام می دهند،افزایش وزن کمتر یپیدا میکنند.

یک راه حل خوب به شما پیشنهاد میکنیم، میتوانید قبل خوردن غذا از بشقابتان عکس بگیرید. با این کار میتوانید آگاهانه در مورد غذایی که میخورید فکر کنید و تصمیات جدیدی در مورد آن بگیرید. استفاده از اپلیکیشن های لاغری بر روی گوشی موبایل نیز میتواند به شما کمک کند. با کمک این اپلیکیشن ها میتوانید در طول روز از مقدار کالری های دریافتی خود آگاه باشید و آنها را برای خود ثبت کنید.

زمانی که کالری ها را ثبت کنید می توانید میزان کالری سوزانده شده در بدن را نیز بدست آوردید و تشخیص دهید چه میزان کالری برای بدن شما مورد نیاز است. رژیم غذایی تان نیز مانند برنامه تمرینی ورزش شما باید در مدت زمان های مختلف و کوتاه تغییر کند تا بدن به آنها عادت نکرده و بتوانید با همان سرعت اولیه به اهدف مورد نظرتان برسید.برای قوی کردن اراده خود بهترین کار آن است که کارهاییکه میخواهید انجام دهید را روی کاغذ بنویسید تا آنها را فراموش نکنید.

در زمان انجام دادن رژیم، ورزش را فراموش نکرده و با کاهش وزن ماهیچه های خود را تقویت کنید. تا جایی که میتوانید انجام دادن ورزش را فراموش نکنید و حتما آن را به صورت مرتب انجام دهید. برای انجام دادن ورزش اگر نمی توانید به بیرون از خانه بروید با کمک تردمیل تمرینات روزانه خود را در منزل انجام دهید.

تردمیل های امروزی دارای برنامه های از پیش تعیین شده ای هستند که میتوانید با توجه به اطلاعاتی که تردمیل در اختیار شما قرار میدهد برنامه مناسبی را انتخاب کرده و زودتر به اهداف خود برسید. برنامه های تردمیل مانند مربی برای شما خواهند بود و می توانید از کمک های آن استفاده کنید. برای سریع تر طی شدن دوران رژیم می توانید از دیگر ورزش ها نیز کمک بگیرید تا زودتر به اهداف مورد نظرتان برسید. 

میتوانید برای لاغری در کنار پیاده روی و استفاده از تردمیل شنا کردن را نیز انتخاب کنید. شنا کردن و غوطه ور شدن در آب از استرس های روزانه برای کاهش وزن کم میکند. شنا در عین حالی که با افزایش سوخت و ساز باعث لاغری شما می شود، عضلات شما را نیز تقویت میکند و زودتر به تناسب اندامی ایده آل خواهید رسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()