09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 28 تير 1396 در ساعت 22 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از بدترین آمارهایی که در طی چند وقت اخیر در اختیار عموم مردم قرار داده شده، آن است که 80 درصد افراد در طول زندگی خود دچار کمردرد می شوند و مشکلات و دردهای آن را حتی برای تمام عمر تحمل می کنند.شایع ترین علت کمردرد بنا به تشخیص پزشکان دیسک کمر است. با وجود کمردرد نمی توانید به صورت عادی راه بروید و ساعت های طولانی بایستید و کار انجام دهید. دیسک کمر به صورت عادی در بین مهره ها وجود دارد و از ضربات وارده بین مهره ها جلوگیری می کند.

اگر در خانه تردمیل داشته باشید به راحتی میتوانید کار دیسک در کمر را درک کنید. وجود ضربه گیرها در تردمیل کار دیسک را در بدن انجام می دهند. ضربه گیرها اجازه نمی دهند شدت ضربات توسط زانوها و کمر حس شوند و به مفاصل آسیب برسانند و دیسک نیز در بدن همین کار را انجام می دهد.دیسک در بدن حالت بالشتکی در بین دو مهره دارد و اگر حالت ژلاتینی خود را از دست بدهد، دردهای بدی از لگن و کمر احساس می شود که حتی راه رفتن، خوابیدن و ایستادن را عذاب آور می کنند.

همان طور که می دانید ورزش تاثیرات زیادی بر حفظ و ارتقای سلامتی ما دارد و می تواند روی تمام اعضای بدن به صورت هماهنگ اثر بگذارد. اگر ورزش را به صورت منظم و روزانه انجام دهید می توانید سلامتی بدن را حفظ کنید و بسیاری از بیماری ها را از بین ببرید.با کمک ورزش می توانید اضافه وزن خود را کم کنید و به وزن متناسب برسید. زمانی که شما تناسب اندام داشته باشید، فشار از روی کمر برداشته می شود و بسیاری از بیماری های کمر مانند دیسک و زانو درد بوجود نمی آیند.

ورزش های مختلفی می توانید انجام دهید تا عضلات شکم و کمر خود را تقویت کنید و این عضلات بتوانند از ستون فقرات شما محافظت کنند. عضلات زمانی که نیرومند باشند می توانند از دیسک آسیب دیده محافظت کنند و گاهی حتی آنها را درمان کنند.برای درمان کمر درد یا دیسک کمر باید روزانه به صورت منظم ورزش انجام دهید. پیاده روی آسان ترین ورزشی است که برای تمام بیماری ها مشکلی ایجاد نمی کند بلکه راهی برای درمان آنها خواهد بود.

با کمک پیاده روی می توانید عضلات را از کرخی نجات دهید و حتی از به وجود آمدن پوکی استخوان نیز جلوگیری کنید.پیاده روی در فضای باز مخصوصا در پارک سبب افزایش نشاط و شادی در افراد خواهد شد و اگر نتوانستید به بیرون از خانه بروید می توانید از تردمیل های مجهز و پیشرفته استفاده کنید.تردمیل های امروزی به ضربه گیر مجهز شده اند که زمانی که شما بر روی آنها راه بروید گمان می کنید بر روی سطح نرم حتی چمن راه می روید.

ضربه گیر تعبیه شده در تردمیل ها ضربات اضافی را می گیرند و اجازه نمی دهند تا به کمر و زانوهای شما فشار وارد شود.با کمک تردمیل می توانید در زمان راه رفتن سرعت، مسافتی که طی کرده اید و از همه مهمتر تعداد ضربان قلب خود را بر روی مانیتور تردمیل مشاهده کنید تا دچار مشکلی نشوید. در زمان راه رفتن بر روی تردمیل می توانید از برنامه های آماده دستگاه نیز استفاده کنید و با راهنمایی آن تمرینات را انجام دهید تا کمرتان در حین ورزش آسیب بیشتری نبیند.

پزشکان برای کنترل بیماری دیسک کمر ورزش های دیگری مانند؛ انجام دادن نرمش با کمک صندلی، شنا، نرمش هایی به صورت خوابیده توصیه کرده اند که با انجام دادن آنها می توانید تا حدودی دیسک کمرتان را بهبود ببخشید و احتیاجی به جراحی پیدا نکنید.فراموش نکنید که اگر دچار دیسک کمر شده اید برای بهبود دائما در رختخواب نیفتید و راه رفتن بر روی تردمیل را فراموش نکنید.

راه رفتن اصولی بر روی سطح استانداری مانند تردمیل میتواند نقش بسیار مهمی در کاهش درد شما داشته باشد و از مشکلات این بیماری جلوگیری خواهد کرد.لازم نیست از ابتدا با شدت بالا ورزش و پیاده روی کنید. بعد از بالا رفتن آمادگی جسمانیتان می توانید مدت زمان و گاهی شدت تمرینات را اضافه کنید و اما به یاد داشته باشید که هیچ گاه از شیب تردمیل در تمریناتتان استفاده نکنید، زیرا این کار فشار و استرس زیادی به کمر شما وارد می کند و دچار مشکل خواهید شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()