09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 7 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ورزش پیاده روی علاوه بر اینکه در بهبود وضعیت جسمی افراد و دستیابی به سلامتی بسیار موثر است،برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام نیز مفید می باشد.پیاده روی به هر شکلی که انجام شود چه در فضای بیرون از منزل و چه در خانه و بر روی تردمیل در کاهش وزن به یک اندازه تاثیرگذار است.البته نکته مورد اهمیت این است که شما به هر روشی و در هر ساعتی از شبانه روز که پیاده روی می کنید باید فعالیت خود را ادامه دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

اغلب افراد وقتی تصمیم به کاهش وزن می گیرند، گمان می کنند اگر به دنبال ورزش هایی بروند که کالری بیشتری از آنها می سوزاند زودتر به نتیجه می رسند. درصورتیکه در کاهش وزن به خصوص در مراحل ابتدایی تنها از دست دادن کالری مهم نیست.شما باید به دنبال ورزشی باشید که بیشتر بر روی چربی های اضافی بدنتان اثر گذار باشد، تا در مراحل بالاتر بر روی کالری سوزی تمرکز کنید.پیاده روی برای دستیابی به این هدف انتخاب خوبی ست.فقط باید صبر و حوصله داشته باشید زیرا کاهش وزن و لاغری پروسه ای زمان بر است و باید به دقت آن را دنبال کنید.شما می توانید با استفاده از پیاده روی به کاهش وزن به میزان چشم گیری و آن هم به صورت دائمی دست پیدا کنید.

پیاده روی چه بر روی تردمیل صورت گیرد و چه در فضای باز فواید زیادی برای بدن دارد که انسان را مجاب می کند در طول روز مدتی را به انجام این ورزش بپردازد از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

√ بهبود وضعیت سلامتی و جسمی افراد

 بالا بردن سطح انرژی بدن

√ کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری ها و درمان برخی از امراض

√ بالا بردی چربی سوزی در بدن

√ پیاده روی همچنین آغازی خوب برای کم کردن وزن است

پیاده روی کردن نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و شما تنها می توانید با تهیه یک دستگاه تردمیل و پوشیدن کفش و لباس مناسب مدتها به تمرین بپردازید، پیاده روی ورزشی مفرح است و دنبال کردن و ادامه آن بیش از سایر رشته های ورزشی آسان می باشد.

بسیاری از اشخاصی که به افزایش وزن دچار هستند از لحاظ سلامتی و تندرستی بدن از سطح پایینی برخوردارند. علت این امر کم تحرکی و قرار نداشتن ورزش در برنامه زندگی آنهاست.به همین علت وقتی این افراد تصمیم به کاهش وزن می گیرند در ابتدا عمل به آن بسیار دشوار است.

قابل ذکر است که دویدن و پیاده روی کردن برای کاهش وزن و کالری سوزی ورزشهای مفیدی هستند البته برای افراد کم تحرک شروع آن تا اندازه ای سخت است که به مرور زمان بدن آمادگی لازم را برای انجام آن پیدا می کند.

انتخاب ورزشهایی که شدت انجام آنها بالاست سبب می شود که در طول ورزش بیشتر کربوهیدرات مصرف کنید.اما برای اینکه به چربی سوزی بیشتری دست پیدا کنید بهتر است تا ورزش خود را با شدت پایین تری انجام دهید.پس انتخاب پیاده روی با سرعت بالا برای این منظور بسیار مناسب می باشد.انجام ورزش با شدت بالا به گونه ای که ضربان قلب شما زیادی بالا رود چربی سوزی را به تاخیر می اندازد و این در آغاز کار کاهش وزن برای شما نکته مطلوبی نیست.

پیاده روی یکی از معدود ورزشهایی ست که به کاربر این امکان را می دهد که در مدت تمرین با سرعتی ثابت و به طور دائم تمرین کند و همین از عوامل چربی سوزی می باشد. در حالیکه در ورزشهایی نظیر تنیس، فوتبال و... برای مدت کوتاهی به حداکثر میزان مصرف انرژی می رسید و مدتی انرژی مصرفی شما کم می شود و این نحوه تمرین بیشتر در مصرف کربوهیدرات بدن و تامین انرژی از طریق آن موثر است.

از آنجایی که ورزش پیاده روی تمرینی تدریجی و دائمی می باشد برای تامین انرژی مورد نیاز برای این فعالیت باید چربی سوزی کند.بنابراین افراد مبتدی و تازه کار نیز می توانند با شروع این ورزش بدن خود را وادار به چربی سوزی نمایند و این در جهت دستیابی به کاهش وزن بسیار موثر است.

پس پیاده روی راهی خوب برای آغاز برنامه کاهش وزن می باشد البته اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید حتماً پیش از شروع آن با پزشک خود مشورت کنید تا از میزان و شدت تمرین به طور دقیق مطلع شوید و بیش از توان خود فعالیت نکنید.

بنابراین برای دستیابی به کاهش وزن پیاده روی یکی از ورزشهایی ست که بیشترین حد چربی سوزی را دارد و با انجام آن با برنامه و کنترل ضربان قلب در طول تمرین می توان به تناسب اندام دست یافت.

نکته:

پیش از آغاز هر فعالیت ورزشی جدیدی با پزشک خود مشورت کنید و در مورد میزان شدت و نوع آن با او یا یک مربی ورزشی مشورت کنید.

اگر میزان چاقی شما زیاد است برای دستیابی به لاغری در کنار ورزش باید از یک رژیم غذایی مناسب استفاده کنید تا در صورت رها کردن تمرین به حالت قبل باز نگردید و در اثر ورزش نامناسب دچار کم آبی در بدنتان نشوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()