09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 9 خرداد 1396 در ساعت 45 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پزشکان توصیه دارند مدت زمان هر چند کوتاه را به دویدن و راه رفتن در روز اختصاص دهید.اگر فرصت ندارید به باشگاه بروید و در بیرون از خانه فعالیت انجام دهید می توانید از تردمیل در خانه در هر زمانی که دوست داشتید استفاده کنید و علاوه بر راه رفتن و پیاده روی مدیتیشن را نیز امتحان کنید. از طریق پیاده روی و انجام دادن تمرینات مدیتیشن در خانه رفته رفته می توانید کنترل بدن خود را در دست بگیرید و بتوانید در شرایط سخت آن را به راحتی کنترل کنید.

گاهی ورزشکاران حرفه ای نیز در زمان مسابقه یا حتی تمرینات خود دچار مشکل می شوند. تیموتی اولسون یکی از دوندگان حرفه ای دوی ماراتن در اواخر یکی از مسابقات احساس سوزش عجیبی در پاها و ریه هایش کرد و نمی دانست به این احساسات چگونه باید واکنش نشان دهد تا مسابقه و از همه مهمتر بدن و سلامتی اش دچار مشکل نشود.یکی از بهترین راه های کنترل درد یا حتی احساسات مدیتیشن است. با کمک تمرینات مدیتیشن افراد می توانند بر روی تنفس خود تمرکز کنند و با دست آوردن حس قدرت احساس آرامش خوبی داشته باشند.

اولسون با کمک مدیتیشن توانست به بدنش گوش کرده و افکار منفی را از خود دور کند و بعد از چند دقیقه استراحت و سوخت گیری به ادامه ورزش بپردازد و حتی برنده شود و رکورد بزند.پزشکان معتقدند که مدیتیشن فقط برای مواقع ضروری مانند مسابقه نیست و میتوان آن را هر روز در زندگی بکار برد و به کمک آن ذهن را آرام کرد و با بهبود سلامتی و ذهن لذت بیشتری از زندگی و ورزش برد.

اولسون در ادامه گفت و گوی خود می گوید؛ من همیشه به دویدن، فرم بدن و حتی چربی های بدنم که ممکن است در زمان دویدن تکان بخورند توجه می کردم، اما به کمک مدیتیشن می توانم با فعالیتی سرگرم کننده ذهن خودم را مشغول نکات مثبت بدنم کرده و نگرانی ها را از خودم دور کنم. در حین انجام دادن تمرینات مدیتیشن حتی اگر افکار به صورت چرخشی نیز به سراغتان آمدند، عیبی ندارد و فقط صبر داشته باشید و تمرینات لازم را انجام دهید تا این افکار محو شوند.

با تمرینات مدیتیشن می آموزید که مراقبه، تمرین مشاهده کردن بدون واکنش نشان دادن است. یاد می گیرید که طرز فکر دویدن و مزایای آن مهم تر است و به طور مثال اگر عضله ساق پا دچار گرفتگی یا آسیبی شود نگرانی های غیرضروری خود را به آرامی کم کرده و حتی تا زمانی که عضله دردناک بهتر شود سرعت خود را کاهش دهید.با کمک مدیتیشن در زمان دویدن می توانید ویژگی های زیادی بدست آورید که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

دویدنی همراه با شادی را تجربه کنید

افرادی که به مدیتیشن عادت می کنند و راه و روش مراقبه کردن را می آموزند، می توانند شاهد خلق و خوی مناسبتری برای تندرستی و سلامتی خود باشند. با این کار دیگر به دویدن به عنوان کاری سخت نگاه نمی کنند و از دویدن لذت می برند.مدیتیشن به افراد می آموزد که در حال زندگی کنند، به آینده و گذشته متمرکز نشوند و از مناظر و صداهای اطراف لذت ببرند.

انرژی شما زیاد می شود

انجام دادن مدیتیشن به شما کمک خواهد کرد برای انجام دادن عملکردی بهتر ریلکس کنید و با انرژی بیشتری هم لحاظ روانی و هم روحی فعالیت خود را ادامه داده و تمرینات یا مسابقه را انجام دهید. با آرام نگه داشتن ذهن قبل از مسابقات مخصوصا دوندگی می توانید پایان نیرومند تری داشته باشید و به موفقیت نزدیک شوید.

جلوگیری از آسیب دیدگی

با کمک مدیتیشن می توانید در مورد وضعیت جسمی و روحیتان تمرکز کنید و بعد در انتخاب تمرینات بهترین تصمیم را بگیرید. با یک تشخیص به موقع گرفتگی همسترینگ یا تاندون آشیل پا می توانید با اصلاح کردن تمرینات از وقوع حادثه جلوگیری کنید.

قدرت تحمل درد بیشتری پیدا می کنید

در زمان انجام دادن تمرینات نباید دردهایی که نشان از آسیب دیدگی دارند را نادیده بگیرید تا به مشکل بزرگی تبدیل نشوند. با کمک مدیتیشن روی دردها می توانید تمرکز کنید و بدن را آرام کرده و به ریکس شدن بدن کمک کنید. زمانی که ریلکس می شویم و دردها را می پذیریم این دردها خود به خود کاهش پیدا می کنند و برای ما قابل تحمل تر می شوند.

مسافت بیشتری را می توانید بدوید

زمانی که ما بتوانیم فکرمان را متمرکز کنیم و دیگر به آینده که مثلا در کیلومتر سی ام چه احساسی پیدا خواهیم کرد توجه نکنیم، میتوانیم به آرامش و موفقیت بیشتری دست پیدا کنیم. بهتر است فقط به حرکات و احساسات روبه جلو تمرکز کنیم و استقامت خود را بالا ببریم تا بتوانیم مسافت بیشتری ورزش انجام دهیم و بدویم.

از تکنولوژی فاصله خواهید گرفت

با انجام مراقبه و مدیتیشن با خود ارتباط بهتری برقرار می کنیم و دیگر به جای اینکه مراقب باشیم که چه زمانی ورزش تمام می شود و با چه سرعتی می دویم و آیا سرعتمان قابل قبول است یا خیر بیشتر به تنفس و گام های بعدی خود فکر می کنیم و با استفاده از توانایی های ذاتی می توانیم بهترین راه حل را برای دویدنی ایده آل انتخاب کنیم و از دویدن لذت ببریم و کم کم از تکنولوژی و ایده های آن فاصله خواهیم گرفت.قبل از اینکه تمرینات ورزشی مخصوصا دویدن را آغاز کنید، بهتر است از مدیتیشن استفاده کنید تا با تمرکز بر روی تنفس و مغز، ذهنتان برای ورزشی ایده آل و مفید آماده شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()