09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 4 تير 1396 در ساعت 13 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بعد از طی کردن مدت زمانی با انجام دادن ورزش به خوبی آشنا می شوید به مرحله بالاتری می روید و دیگر جزو مبتدیان ورزش محسوب نمی شوید.با انجام دادن برنامه های ورزشی مخصوص مبتدیان ورزش در عرض 12 هفته می توانید تمرینات قوی تر با تعداد جلسات بیشتری را انجام دهید.

یکی از مهم ترین بخش های تمرینات روزانه انجام دادن پیاده روی است که بر روی تردمیل یا هر مسیر دیگر به راحتی میتوان آن را انجام داد.در زمان انجام دادن تمرینات پیاده روی 3 نکته مهم را هرگز از یاد نبرید و آن سه نکته عبارت اند از؛ تکرار، شدت و زمان که می توانند در بهتر برگزار شدن جلسات تمرینی شما نقش زیادی داشته باشند.

با تغییر هر کدام از این سه عامل سطح و ویژگی های تمرینات شما تغییر خواهد کرد.با کمک زمان می توانید در هر جلسه یا حتی هر هفته زمان انجام دادن ورزش را افزایش دهید و با بیشتر کردن تلاش و فعالیت خود زودتر به نتایج دلخواه دست پیدا کنید.به یاد داشته باشید قبل و بعد از ورزش، گرم و سرد کردن بدن را فراموش نکنید. با کمک گرم کردن بدن مفاصل و ماهیچه های خود را برای شروع یک ورزش مفصل آماده کرده و به آنها کمک می کنید تا در طول انجام دادن تمرینات دچار صدمه و آسیبی نشوند.

در زمان اتمام تمرینات نیز سرد کردن بدن را فراموش نکنید و سرعت خود را کم کنید تا بدن به حالت اولیه و نرمال باز گردد و عضلات دچار مشکل و آسیب های احتمالی نشوند.یکی دیگر از عوامل مهم در انجام دادن پیاده روی و فعالیت روزانه شدت تمرینات است که میتوان شدت تمرینات انجام داده را به راحتی محاسبه کرد و بر اساس اطلاعات داده شده برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی کرد.

با استفاده از روش PRE می توانید شدت تمرینات انجام شده را با هر سن و سالی محاسبه کنید. با کمک این روش از قبل قادر خواهید بود شدت و سختی تمرینات را پیش بینی کنید و طبق آن حرکات یا حتی مدت زمان انجام آنها را مشخص کنید و با برنامه ای دقیق پیش بروید.

اطلاعاتی که این روش در اختیار شما قرار می دهد براساس سطح آمادگی جسمانی شماست و برای هر فرد به صورت مجزا و جداگانه گرفته می شود. در این روش سطح آمادگی افراد از یک تا 10 مقیاس مرتب شده است که با شناخت آمادگی جسمانی می توانید شدت تمرینات بدنی و حتی ذهنی خود را انتخاب کنید.

*حداکثر سخت
*بسیار سخت
* تا حدودی سخت
*حداکثر متوسط
*متوسط
*سبک
*بسیار سبک
*باقی تمرینات

اگر قصد دارید تمرینات پیاده روی انجام دهید، می توانید از تردمیل هم استفاده کنید و در خانه و به دور از سرما، گرما و آلودگی هوا فعالیت روزانه خود را انجام دهید.تردمیل های جدید به برنامه های از پیش تعیین شده مجهز شده اند که با توجه به اطلاعاتی که دستگاه از وضعیت عمومی بدن شما در اختیارتان قرار می دهد می توانید یکی از برنامه ها را انتخاب کنید و با کمک آن ورزش مفیدی انجام دهید.همان طور که گفته شد، اندازه و شدت سختی تمرینات به آمادگی جسمانی شما بستگی دارد و با توجه به آن می توانید فشاری که برای انجام تمرینات بر بدن شما مناسب است را انتخاب کنید.

به طور مثال؛ برای بزرگسالان فشار تمرینات بین شمار 5 تا 7 در مقیاس جدولی کافی می باشد و این افراد میتوانند تمریناتی بر اساس این اطلاعات طراحی و اجرا کنند.انجام دادن پیاده روی به صورت منظم میتواند برای شما چربی سوزی و بهبود وضعیت جسمانی و سلامتی را به ارمغان بیاورد.پیاده روی نسبت به سایر ورزش ها شدت کمتری دارد و تمام افراد از مبتدی گرفته تا ورزشکاران حرفه ای می توانند از این ورزش کمک بگیرند و آمادگی جسمانی خود را افزایش دهند.

افراد مبتدی در زمان پیاده روی اگر از برنامه های از پیش تعیین شده تردمیل استفاده نمی کنند می توانند از برنامه های که در زیر به صورت نمونه می آوریم استفاده کنند تا بتوانند ورزش مفید و راحتی را تجربه کنند.

*3 بار در طی هفته ورزش را تکرار کنند.

*شدت تمرینات به گونه ای باشد که تعداد ضربان قلب 50 تا 70 درصد ضربان قلب باشد.

* هر جلسه 20 تا 45 دقیقه طول بکشد.

با افزایش آمادگی جسمانی و بعد از گذشت مدت زمانی می توانید کم کم شدت این برنامه را افزایش دهید تا دچار مشکلی نشوید و بتوانید به اهداف خود برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()