09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 14 آبان 1396 در ساعت 6 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید شما هم با این مشکل روبه رو شده باشید هم دلتان می خواهد وزنتان را کم کنید و هم فرصتی برای ورزش و فعالیت ندارید و نمی توانید به باشگاه‌های ورزشی بروید یا اصلا از محیط باشگاه خوشتان نمی آید. اگر به دنبال تناسب اندام و رسیدن به لاغری هستید هر طوری که شده باید انجام دادن ورزش را در برنامه شلوغ خود جای دهید و در خانه فعالیت ورزش خود را شروع کنید تا به اهدافتان برسید. برای گرفتن نتیجه مطلوب حتما می دانید باید حداقل 3 بار در هفته ورزش کنیم. مربیان و متخصصان توصیه دارند باید دو جلسه ورزش ‌قدرتی و یک جلسه ورزش هوازی انجام دهیم تا زودتر نتایج دلخواهمان را ببینیم.

گاهی با هزار سختی و مشغله ورزش می کنیم و نتایجی که دلمان میخواهد را نمی بینیم و همین امر موجب دل سردی ما می شود و کم کم ورزش را رها می کنیم. برای اینکه از انجام دادن ورزش نتایج خوبی دریافت کنیم چند توصیه در این مقاله آورده ایم که بهتر است آنها را مطالعه کرده و به آنها عمل کنید تا شاهد نتایج خوبی از ورزش و زمانی که می گذارید باشید.

*تا می توانید ساعت زودتری را در روز برای ورزش کردن انتخاب کنید، زیرا در ساعات اولیه صبح انرژی و حوصله بیشتری برای انجام ورزش دارید و تا جایی که می توانید تلاش کنید که حداقل 3 بار در هفته را ورزش کنید تا بدن شما آمادگی لازم را بدست آورد.

*برای ورزش خود برنامه ریزی داشته باشید و سعی کنید اگر مدت زمان زیادی ندارید تمرینات را در مدت زمان های کوتاه ولی با شدت بالا انجام دهید تا سوخت و ساز بدن شما در همان مدت کم نیز بالا رود و کالری سوزی خوبی در بدنتان به راه بیندازید. بهتر است بدانید حرکات ورزشی کوتاه مدت ولی با شدت بالا راه حل بسیار خوبی برای کاهش وزن است.

* اگر فرصتی برای خارج شدن از خانه یا رفتن به باشگاه را ندارید، بهترین کار تهیه دستگاه های هوازی برای خانه است تا در کوچکترین فرصتی که پیدا کردید ورزش انجام دهید. با تهیه تردمیل برای خانه میتوانید از برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه استفاده کنید و بدون نیاز به مربی فعالیت ورزشی اصولی انجام دهید. در کنار ورزش های هوازی یک یا دو بار در هفته نیز ورزش های قدرتی انجام دهید، زیرا این کار باعث می‌شود که بدن از ذخیره چربی استفاده کند.

* فراموش نکنید حتی اگر مشغول کاری هستید که باید مدت زمان طولانی پشت میز بنشینید، حداقل هر یک ساعت بلند شوید و چند حرکت ورزشی انجام دهید. مسیری را در راه بازگشت یا رفتن به سر کار پیاده روی کرده و از پله ها به جای آسانسور استفاده کنید.

*بدن به چربی های سالم نیز نیاز دارد ولی زمانی که مقدار چربی در غذاهای ما بیش از حد لازم باشد در بدن ذخیره می شود که این چربی اضافه برای بدن خطرناک است. مکان معینی برای ذخیره چربی در بدن وجود ندارد و این چربی ها در بدن در جاهای مختلف ذخیره می شوند. مکان ذخیره این چربی به عوامل مختلفی مانند: ژنتیک، نحوه زندگی، جنسیت و... بستگی دارد. تا حد بسیار کمی چربی سالم برای بدن ما مفید بوده و بیشتر شدن این میزان برای بدن خطرناک است و باید با تدابیری جلوی این کار را گرفت. با رعایت اصول تغذیه ای درست و انجام دادن ورزش منظم روزانه تا حد بسیار زیادی میتوان جلوی این کار را گرفت و سلامت بدن را حفظ کرد.

*حجم عضلات در بدن سبب می شود تا شما انرژی بیشتری مصرف کنید و کم کم از حجم چربی های ذخیره شده در بدنتان کاسته شود. به یاد داشته باشید که هرچقدر میزان عضلات در بدن شما بیش‌تر باشد از میزان چربی بدن شما بیشتر کاسته می‌شود. فراموش نکنید که اگر تمرینات خود را به درستی انجام دهید باعث افزایش سوخت و ساز بدن حتی در زمان استراحت می‌شود.

*اگر حتی تمام طول هفته ورزش انجام دهید و تلاش کنید ولی مراقب خورد و خوراکتان نباشید بی‌فایده خواهد بود. خوردن غذاهای سالم را جزو برنامه های اصلی خود قرار دهید و تا جایی که میتوانید سبزیجات تازه مصرف کنید.

* بیشتر ما مشکل زیادی با شکم و چربی های این قسمت از بدن داریم ولی این نکته را فراموش نکنید که تمرکز زیاد بر روی یک نقطه از بدن همیشه کار ساز نیست. اگر فقط بر روی یک نقطه از بدن مانند شکم تمرکز کنید و مثلا فقط حرکات شکمی انجام دهید، عضلات شکم را فقط قوی تر می کنید و تاثیر زیادی بر روی دیگر عضلات یا حتی چربی های بدن نمی گذارید. برای اینکه لاغر شوید و کالری بسوزانید باید ورزش‌های هوازی نیز انجام دهید و آن را فراموش نکنید.

*در انجام دادن روزانه ورزش چه هوازی و چه قدرتی که انجام می دهید ثابت قدم باشید و حتما روزانه آنها را انجام دهید تا بدن به این رویه عادت کند و شاهد نتایج خوبی در بدنتان باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()