09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 9 خرداد 1397 در ساعت 2 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

عوامل زیادی هستند که مانع از بیرون رفتن ما از خانه می شوند مانند؛ آلودگی هوا، گرما، سرما، کارهای منزل، رسیدگی به فرزندان و ... . می دانید که انجام دادن روزانه ورزش برای رسیدن به تناسب اندام لازم و البته ضروری است. حتما امتحان کرده اید که حتی اگر مو به مو رژیم غذایی تان را رعایت کنید با انجام ندادن ورزش و فعالیت روزانه تغییر چشمگیری نخواهید داشت و با کند شدن روند لاغریتان کم کم دلسرد می شوید و همان رعایت اصولی تغذیه را نیز کنار خواهید گذاشت.

بهترین کار برای داشتن تناسب اندامی مناسب رعایت رژیم غذایی درست و اصولی و انجام ورزش به صورت روزانه و منظم است. دستگاه های هوازی که مدل های خانگی و خوبی نیز دارند به ما کمک می کنند تا در هر زمان که به هر دلیلی نتوانستید از خانه خارج شوید در داخل خانه بتوانید ورزش مفیدی انجام دهید بدون آنکه به مربی حرفه ای نیاز باشد.

تردمیل یکی از بهترین دستگاه های هوازی برای خانه است. زمانی که تردمیلی متناسب با وزن خود تهیه کنید می توانید به دور از تمام مشکلاتی که ممکن است مانع از خارج شدن شما از خانه شوند با روشن کردن دکمه ای ورزش و پیاده ری روزانه منظمی را شروع کنید.

دویدن و راه رفتن برای بدن بسیار مفید است، چه این کار را در خانه با کمک تردمیل انجام دهید، چه خارج از خانه و در فضای باز.

می دانید که با خارج شدن از محیط خانه ممکن است خطرات زیادی برای شما پیش بیاید و دائما باید مراقب خود سلامتی و حوادت احتمالی که ممکن است برای شما رخ دهد باشید، در صورتی که با انجام دادن پیاده روی بر روی تردمیل می توانید محیط امنی در خانه برای خود داشته باشید که از مسیر آن کاملا مطلع هستید و لازم نیست نگران امنیت کوچه و محل ورزش تان باشید.

با استفاده از تردمیل در هر ساعتی از شبانه روز می توانید ورزش روزانه خود را انجام دهید و اگر در طی روز زمانی برای انجام دادن ورزش ندارید در شب و پایان روز نیز با انجام دادن ورزش به تناسب اندام و از همه مهم تر سلامتی بدنتان کمک کنید.

زمانی که برای ورزش کردن روزانه خود تردمیل را انتخاب می کنید می توانید در یک زمان تقریبا چندین کار را انجام دهید و بر روی آنها نیز نظارت داشته باشید. زمانی که بر روی تردمیل راه می روید می توانید بچه ها را کنترل کنید که به خود صدمه ای نزنند و بر سر درس و مشق های شان باشند یا غذا ته نگیرد و به موقع آماده شود یا حتی در زمان اجرای تمرینات سریال مورد علاقه خود را دنبال کنید یا برای انرژی گرفتن بیشتر به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید تا متوجه گذر زمان نشوید.

به یاد داشته باشید در زمان انجام ورزش روزانه با تردمیل به راحتی می توانید دمای محیط اطراف تان را به دلخواه خود تغییر دهید و آن را کنترل نمایید. زمستان ها اغلب انجام تمرینات را برای ورزشکاران سخت می کند و با استفاده از دستگاه های هوازی چیزی نمی تواند مانع پیشرفت شما در زمینه ورزش و رسیدن به سلامتی تان شود.

چند نکته ای که در زمان انجام دادن تمرینتان با تردمیل بسیار مهم است و بهتر است این نکات را به خاطر بسپارید تا آنها را فراموش نکنید تا بتوانید راحت تر و از راه درست و اصولی به اهداف مورد نظر تان برسید.

با آمادگی ورزش را شروع کنید

به خصوص در فصل سرما که هوای بیرون از خانه سرد است بهتر است شما در داخل خانه نیز آمادگی کافی را برای انجام دادن ورزش داشته باشید و لباس و تجهیزات کافی را تهیه کنید.

لازم نیست به دلیل سرما لباس های گرم را در زمان ورزش با تردمیل انتخاب کنید. انتخاب تی شرتی ساده با شلوار ورزش و کفش ورزشی مناسب کافی خواهد بود و شما را در زمان ورزش دچار مشکل نخواهد کرد. مچ بند و سربند نیز می توانند کمک های خوبی برای شما باشند و عرق های شما را در زمان ورزش جمع کنند.

فراموش نکنید که در زمان ورزش بدن شما نباید خشک شود و برای رسیدگی به این کار بهتر است در دسترس خود بطری آبی قرار دهید تا بدن در زمان ورزش نیز هیدراته باشد. وجود یک حوله برای خشک کردن عرق شما در زمان ورزش نیز لازم است و این نکته را فراموش نکنید.

بدنتان را خوب گرم کنید

قبل از شروع کردن به اجرای تمرینات بهتر است بدنتان را حسابی گرم کنید. برای انجام دادن ورزش در داخل خانه نیز باید حداقل 5 دقیقه ای را برای گرم کردن بدن تان وقت بگذارید. 3 دقیقه آرام راه بروید و کم کم راه رفتن تان را تندتر کنید. با انجام دادن ورزش به صورت متناوب می توانید عمل چربی سوزی را در بدنتان سرعت دهید و زودتر به اهداف مورد نظرتان برسید.

بدن خود را به چالش بکشید

می دانید که طبیعت بدن این است که بعد از مدت زمان کوتاهی به یک رویه عادت می کند. انجام دادن ورزش نیز از این قاده مستثنی نیست و بعد از مدت زمان کوتاهی به یک برنامه و رویه عادت خواهد کرد. برای اینکه بتوانید میزان سوخت و ساز بدن تان را در یک سطح متناسب نگه دارید بهتر است بدن را همواره با چالش روبه رو کنید و از برنامه های مفید و البته متفاوتی استفاده نمایید.

تردمیل با برنامه های متنوعی که دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بعد از مدتی به صورت مداوم بدن را دچار چالش خوبی کنید و فعالیت بدن را کم و کالری سوزی آن را خاموش نکنید.

وجود شیب در تردمیل برای به چالش کشیدن بدن بسیار مفید است، زیرا به شما این امکان را می دهد تا در خانه تمرینات متنوعی را امتحان کنید و مانند یک کوهنورد کالری بسوزانید و به لاغری خود سرعت بیشتری بدهید.

زمانی که بر روی تردمیل راه می روید بهتر است حداقل 1 درصد به تردمیل شیب بدهید تا فضای بیرون از خانه را برای شما شبیه سازی کند. به یاد داشته باشید که با بالا رفتن آمادگی جسمانی تان شیب و حتی سرعت تردمیل را بالا ببرید. بعد از بالا رفتن میزان آمادگی بدن تان می توانید سرعت و شیب تردمیل را به صورت همزمان افزایش دهید تا بهترین نتیجه را از ورزش کردن تان با تردمیل بگیرید. بعد از مدت زمان کوتاهی کار کردن با تردمیل برای شما راحت خواهد شد و با سرعت بیشتری نیز می توانید به اهداف مورد نظرتان برسید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()