09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 21 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان طور که می دانید برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری علاوه بر رعایت رژیم غذایی باید ورزش نیز انجام دهید تا به نتایج دلخواه خود برسید و تن سالمی داشته باشید.مقدار کالری که با انجام دادن ورزش می سوزانید در هر ورزش متفاوت است. پیاده روی و دویدن یکی از راحت ترین ورزش هاست که افراد با هر سن و سال و امکاناتی می توانند آن را انجام دهند و از مزایای آن بهره مند شوند.

راه رفتن یا دویدن بر روی تردمیل یا زمین معمولی باشد، چندان فرقی با یکدیگر ندارند ولی با استفاده از دستگاه هوازی تردمیل در هر ساعت از شبانه روز می توانید ورزش خود را انجام دهید و از مزایای برنامه های از پیش تعیین شده آن بهره مند شوید و با اطلاعات ضربان قلب، سرعت، میزان کالری سوازنده شده که دستگاه در اختیار شما قرار می دهد، برنامه خوبی برای سلامتی و رسیدن به تناسب اندام تهیه کنید.

با کمک تردمیل احتیاجی به دانستن شرایط آب و هوایی ندارید و به دور از دغدغه باران و برف یا سرما و گرما می توانید ورزش روزانه خود را ادامه دهید و به نتایج دلخواه دست پیدا کنید.بر اساس تحقیقات انجام شده راه رفتن و دویدن از ورزش های مورد علاقه بیشتر افراد اروپا می باشد و سالهاست به عنوان اصلی ترین ورزش در بین آنها رواج یافته است.

این تحقیقات ثابت کرد که اگر افراد این پیاده روی یا دویدن را به سمت عقب انجام دهند میتوانند نقش موثرتری در ساخت عضلات و از بین رفتن چربی های اضافی داشته باشند.با راه رفتن یا دویدن به سمت عقب عضلات بیشتری درگیر حرکت می شوند و بهترین راه مخفیانه ای است که اکثر ورزشکاران برای کم کردن وزن و تقویت عضلات خود انجام می دهند.زمانی که روبه عقب میدوید می توانید به راحتی چربی دور شکم را کم کنید و انحنای ستون فقرات که بر اثر نشستن و راه رفتن نامناسب شکل می گیرد را هم برطرف کنید.

هر با 100 قدم به سمت عقب، معادل 1000 قدم رو به جلو راه رفته و کالری سوزانده اید.برای انجام دادن پیاده روی یا دویدن به سمت عقب باید موارد احتیاطی را در نظر بگیرید و آنها را رعایت کنید و در هر مکانی این کار را انجام ندهید.مکانی که فاقد پله، سراشیبی یا حفره و چاله باشد تا شما دچار حادثه ای نشوید. اگر بر روی تردمیل و در خانه ورزش انجام بدهید که چه بهتر و با خیالی آسوده می توانید فعالیت داشته باشید و کالری سوزی خوبی به راه بیندازید.

به یاد داشته باشید در زمان راه رفتن به سمت عقب به موسیقی گوش ندهید یا با تلفن صحبت نکنید، زیرا تمرکز شما گرفته می شود و ممکن است برای شما اتفاق های ناخوشایندی به وجود بیاید.دویدن به سمت عقب را با گام برداشتن و راه رفتن به سمت عقب شروع کرده و بعد از اینکه توانستید تعادل خود را حفظ کنید، دویدن روبه عقب را آغاز کنید تا دچار مشکلی نشوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()