09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 2 آذر 1396 در ساعت 23 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به این باور برسید که برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام لازم نیست حتما به خودتان زجر دهید و به طور مثال آب سبزیجات از جمله آب کرفس تلخی بخورید و خود را از خوردن خوراکی ها و غذاهای لذیذ محروم کنید و از زندگی لذتی نبرید. می خواهیم در این مقاله به شما بگوییم که بدون خوردن آب سبزیجات و انجام دادن کارهای سخت که دوست ندارید نیز می توانید وزن اضافی خود را کم کنید، فقط کافی است بخواهید و به این توصیه ها نیز عمل نمایید.

با دوستانتان همراه شوید

ما انسانها ذاتا اجتماعی هستیم و گذراندن وقت با دوستان و آشنایانمان را دوست داریم. اغلب ما با آن‌ها به خرید می‌رویم، با آنها غذا می‌خوریم و حتی تفریحاتمان را در کنار آنها انجام می دهیم. پس سعی کنید ورزش و انجام دادن فعالیت های روزانه خود را نیز با همراهی آنها انجام دهید. اگر وقت اضافی دارید سعی کنید با دوستانتان هماهنگ کنید و به باشگاه بروید تا به صورت رقابتی بتوانید ورزش کنید و بدنتان را به چالش بکشید.

اگر هم دوست و همراهی برای انجام دادن ورزش در بیرون از خانه پیدا نمی کنید، بهترین کار این است برای یک بار هم که شده از رسانه های اجتماعی استفاده درستی کنید و با تهیه تردمیل برای خانه با آرامش کامل و به دور از سر و صدا، گرما و سرمای هوا ورزش روزانه و منظمی را پیگیری کنید. شما می‌توانید از دنیای مجازی آنلاین کمک بگیرید و در گروه ورزشی حضور پیدا نمایید و در نهایت نتایج تمرینات ورزشی خود را به اشتراک بگذارید و با یکدیگر به رقابت بپردازید.

محل نگهداری مواد غذاییتان را تغییر دهید

همان طور که می دانید غیر از آشپزخانه در هر جای دیگری می توانید مواد غذایی تان را نگهداری کنید. برای خود قانونی بگذارید که به طور مثال فقط در آشپزخانه خوراکی مورد علاقه خود را نگهداری کنید و در اتاق خواب، خودرو، محیط کار یا هر جای دیگری چیزی نخورید. این کار کمک خواهد کرد تا شما هر زمان که هوس خوردن کردید فورا نتوانید چیزی بخورید و دسترسی آسانی به مواد غذایی نداشته باشید. تا جایی که میتوانید مواد غذایی که دوست دارید را از جلوی چشمتان دور کنید تا با ندیدن آنها کمتر هوس خوردن به سرتان بزند. به طور مثال سعی کنید در یخچال مواد غذایی را جلوتر بیاورید و بستنی و خوراکی های مورد علاقه تان را پشت آنها پنهان کنید.

به خودتان اعتماد داشته باشید

در هر وضعیت جسمانی و با هر اضافه وزنی که هستید خودتان و آن موقعیت را دوست داشته باشید و حتی به آن مغرور باشید و سعی کنید به خودتان اعتماد به نفس بدهید تا بتوانید با این اعتماد به نفس و غرور تلاش بیشتری انجام دهید و کالری بسوزانید. با کم کردن حتی یک تا دو کیلو نیز خوشحال خواهید شد و اعتماد به نفس تان برای اینکه بتوانید ادامه راه را بروید بالا خواهد رفت. صاف بنشینید و صاف راه بروید که همین کار کوچک میتواند شما را به تناسب اندام دلخواهتان نزدیک تر کند.

با اراده و ثابت قدم باشید

وقتی که تصمیم گرفته اید وزن خود را برای رسیدن به سلامتی و بدست آوردن تناسب اندام پایین بیاورید، مصمم باشید و با اراده قوی برنامه ایده آل و مناسبی را پیگیری کنید. اگر به هر دلیلی روزی برنامه تان را تغییر دادید از فرادی آن روز مجدد به برنامه غذایی اصلی خود بازگردید و ناامید نشوید و به برنامه جدید خود پایبند باشید. این را به خاطر بسپارید که کاهش وزن مانند مبارزه طولانی مدتی است که برای رسیدن به موفقیت باید زمان زیادی تلاش کنید و حتی در صورت رسیدن به موفقیت باید برای تثبیت موقعیت خود تلاش کنید و ناامید نشوید.

نه گفتن را تمرین کنید

باید تمرین کنید تا بتوانید به غذاهای خوشمزه نه بگویید. نه گفتن به دیگران و افرادی که شما را به خوردن ترغیب می کنند یا حتی غذاهایی که برای شما دوست داشتنی و لذیذ هستند، اراده زیادی می خواهد. قبل از گیر افتادن در این شرایط سعی کنید نه گفتن را تمرین نمایید. تمرین و تکرار بر روی هر خصلتی می‌تواند در شما نهادینه شود و همین مسئله نه گفتن میتواند کنترل شما بر روی مصرف مواد غذایی را آسان تر کند. مصرف مواد غذایی سالم را عادت خود کنید و کلا سبک زندگیتان را سالم نمایید. با خوردن مواد غذایی سالم بدنتان نیز سالم خواهد شد و ناخود آگاه تناسب اندام را نیز در بدنتان مشاهده خواهید کرد.

مسواک زدن را امتحان کنید

به شما پیشنهاد می دهیم بعد از اتمام غذا دندان های تان را مسواک بزنید. هستند افرادی که از روی بیکاری یا شاید هم عادت، دوست دارند دهنشان بجنبد و چیزی بخورند. اگر گرسنه نیستید و از روی عادت این کار را انجام می دهید می توانید با مسواک زدن جلوی این کار را بگیرید. با مسواک زدن می توانید از رسیدن مواد اضافی دیگری که برای بدن شما مضر هستند و شما را از اهدافتان دور می کنند، جلوگیری کنید. با مسواک زدن اغلب دوست نداریم زحمتی که برای شستن دندانها کشیده ایم از بین برود و به همین دلیل از خوردن دوری می کنیم و در نتیجه تا زمانی که بیدار هستیم مواد غذایی مضر کمتری وارد بدن ما می شود و بدن سالم تر خواهد ماند.

با کمک این چند پیشنهاد ساده می توانید مواد مضر کمتری وارد بدن کرده و قادر خواهید بود رژیم غذایی تان را بدون شکست دنبال کنید. ورزش و داشتن فعالیت روزانه را نیز فراموش نکنید و حتی اگر به دلیل آب و هوا یا رسیدگی به امور منزل و فرزندان نمی توانید به خارج از خانه بروید در خانه تمرینات نرمشی و حتی قدرتی انجام دهید و از دستگاه های هوازی خانگی نیز کمک بگیرید.

دستگاه های هوازی امروزی دارای برنامه های پیش تعیین شده هستند که با انتخاب مناسب ترین آنها می توانید در خانه بدون احتیاج به حضور مربی ورزش کنید و به روند لاغری تان کمک نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()