09122648409
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 ارديبهشت 1396 در ساعت 5 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اغلب افراد در هر سن و سالی که باشند دوست دارند شکمی تخت و کمر باریک داشته باشند؛ برای رسیدن به این هدف پزشکان و متخصصین ورزش، همواره ورزش و داشتن رژیم غذایی مناسب را توصیه می کنند.ورزش هوازی یکی از کلیدهای لاغری محسوب می شود و بدون آن داشتن اندامی متناسب میسر نیست. کسانی که تمایل دارند شکم صاف داشته باشند و چربی های پهلو خود را آب کنند، می بایست روزانه حداقل 30 دقیقه به انجام تمرینات هوازی بپردازند.

راه رفتن تند، دویدن، شنا، دوچرخه سواری، تنیس، اسکیت و... ورزش های هوازی هستند که در مدت طولانی و با شدت متوسط انجام می گیرند. کسانی که فرصت کافی برای رفتن به سالن های ورزشی و پارک را ندارند می توانند با تهیه دستگاه های ورزشی خانگی، ورزش را برای خود و همه اعضای خانواده قابل دسترسی کنند.

تحقیقات نشان داده ورزش در کنار پرخوری نتیجه عکس به همراه دارد؛ یعنی فرد به جای این که وزن از دست بدهد چاق می شود؛ بنابراین داشتن یک رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش ضروری است. استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه باعث می شود بدن چربی کمتری جذب کند. نان هایی که با آرد کامل و سبوس دار پخته می شوند بسیار سالم تر از نان های بدون سبوس هستند؛ البته میوه هایی مانند موز، خرمالو، هندوانه و... قند زیادی دارند و در مصرف آن ها نباید زیاده روی کرد.

در صورتی که بتوانید 700 کالری از کالری های روزانه خود را کاهش بدهید، در هر ماه بیش از یک کیلوگرم وزن از دست می دهید. بهتر است نیمی از این کالری را با ورزش بسوزانید و نیمی دیگر را با رژیم غذایی کاهش بدهید؛ به طور کلی برای داشتن اندام متناسب می بایست سبک زندگی خود را تغییر بدهید. نوشیدن آب و مایعات به اندازه کافی نیز به افزایش سوخت و ساز کمک می کند؛ ضمن این که اگر به اندازه کافی آب بنوشید بر روی پوست و مو نیز تاثیر می گذارد و علاوه بر تناسب اندام، پوست و موی بهتری نیز خواهید داشت.

یک راهکار خوب برای داشتن شکمی صاف و کمری باریک این است که خوراکی های سالم را با خوراکی های چرب جایگزین کنید. مواد سالم، فیبردار و کم کالری بخورید تا زودتر به نتایج مطلوب دست پیدا کنید. یکی از راه هایی که بتوانید کمر خود را باریک تر کنید این است که شانه و سینه های خود را با ورزش درشت تر کنید؛ البته این برای کسانی است که بالاتنه ای درشت ندارند.

پوشیدن بعضی از لباس ها در لاغر و چاق دیده شدن شما تاثیر می گذارد؛ معمولاً تونیک های بلند و باریک شما را لاغرتر نشان می دهد. لباس هایی بپوشید که کمر بایکی دارند و بر روی آن کمربند بسته می شود.در صورتی که مایل هستید شکم کوچکی داشته باشید می بایست سعی کنید عوامل استرس را از زندگی خود حذف کنید؛ چون استرس منجر به ترشح هورمون کورتیزول شده و کورتیزول نیز یکی از علل چاقی به خصوص در نواحی شکم و اطراف آن می باشد.

انجام تمرینات هوازی به کاهش استرس کمک می کند به طوری که برخی از مربیان ورزشی معتقدند دویدن به اندزه ورزش یوگا آرامش بخش است.داشتن خوب کافی در زمان مناسب نیز در داشتن تناسب اندام موثر می باشد. کسانی که کم می خوابند زودتر احساس بی حالی می کنند؛ به همین دلیل سعی می کنند با خوردن انرژی به دست بیاورند؛ در حالی که برای داشتن انرژی بیشتر به خواب نیاز دارند، نه غذا.

در شبانه روز می بایست 7 الی 8 ساعت بخوابید و نیم ساعت قبل از خواب با ابزارهایی مانند رایانه، تبلت و تلفن همراه کار نکنید؛ چون نور این دستگاه ها خواب را مختل می سازد.برای داشتن اندام متناسب تعداد وعده های غذایی خود را کاهش بدهید و در هر وعده مقدار کمی غذا بخورید؛ این کار سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و قند خون را کنترل می کند. نوشیدن چای سبز نیز در آب کردن چربی های شکم اثر گذار می باشد؛ چای سبز متابولیسم را افزایش داده و دفع چربی ها را تسریع می کند.

مصرف نمک را به حداقل برسانید؛ مصرف نمک بر روی سلامتی تاثیرات نامطلوب بسیاری دارد و سبب بیماری و ناراحتی های متعدد می شود. در صورتی که مصرف نمک را کاهش بدهید و بیشتر آب بنوشید سموم بدن دفع می شوند و روند لاغری سریع تر خواهد شد.خوردن بعضی از خوراکی ها مانند جو، سیب با پوست، بلوبری، عدس، انار، بذر کتان، فلفل چیلی، قارچ، زغال اخته، بادام و روغن زیتون به لاغر شدن کمک می کنند؛ این خوراکی ها را در برنامه غذایی خود جا بدهید و با ورزش از سلامتی و زیبایی لذت ببرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک کار با تردمیل و ورزش کردن بعد از عمل لیپوماتیک فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ فروش تردمیل به سالمندان با کدام اهداف انجام می شود؟ صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی صفر تا صد برنامه لاغری با تردمیل خانگی دلایل خرید تردمیل که باید بدانید دلایل خرید تردمیل که باید بدانید استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن استفاده صحیح از تردمیل باشگاهی برای کاهش وزن ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم ورزش و کار با تردمیل بعد از جراحی زیبایی شکم فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها فروش تردمیل به مراکز درمانی و بیمارستان ها تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر تاثیر تردمیل خانگی و ورزش روی آلزایمر پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل پیش گیری از بیماری های تنفسی با خرید تردمیل برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید برنامه های پیش فرض تردمیل باشگاهی را بشناسید مزایای خرید تردمیل آبی مزایای خرید تردمیل آبی مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس مزایای تردمیل برای بیماران مبتلا به ام اس عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی عوارض استفاده بیش از حد از تردمیل خانگی چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد چک لیستی که در زمان فروش تردمیل باید چک کرد بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ بعد از عمل بینی ورزش و تردمیل باشگاهی مجاز است؟ دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! دلایلی که اجازه نمی دهد شما وزن کم کنید! چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چطور حجم معده را کاهش دهیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه در روز کالری بیشتری بسوزانیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ چگونه با ورزش و تغذیه سالم بیماری سندروم روده را درمان کنیم؟ با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید با این روش های ساده سریع و سالم وزن کم کنید
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()